Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD MIEJSKI W ŻARACH
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualne

Szczegóły informacji

„BIEŻĄCE ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG MIEJSKICH W ŻARACH”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Przetarg

Zamawiający: Gmina Żary o statusie miejskim

Nr UZP: nie dotyczy

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2007-09-24 00:00:00

Ogłoszono dnia: 2007-08-13 przez Karolina Majeryk

Treść:

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości powyżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
GMINA ŻARY o statusie miejskim
68-200 Żary, Rynek 1-5
tel. 068/470-83-74
fax. 068/470-83-90
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
„BIEŻĄCE ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG MIEJSKICH W ŻARACH”
1. Treść SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość dostępna jest do upływu terminu składania ofert (pkt. 10.2 SIWZ) na stronie internetowej www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzary .
SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość w wersji papierowej można nabyć bezpośrednio lub na pisemny wniosek z prośbą o przesłanie SIWZ dokonując uprzednio wpłaty w wysokości 10 zł (netto)+ VAT na konto Zamawiającego: Urząd Miejski w Żarach; Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 91 1090 2561 0000 0006 4200 0089.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie bieżącego zimowego utrzymania dróg miejskich w Żarach w okresie od 01.11.2007 r. od godz. 000 do 31.03.2011r. do godz. 2400.
2.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
• utrzymanie gotowości do prowadzenia „akcji zima” tj. utrzymanie w gotowości ludzi, sprzętu, materiałów i innych urządzeń niezbędnych do prowadzenia akcji zima w chwili wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych w zakresie: odśnieżania, likwidacji gołoledzi i lodowicy, likwidacji śliskości śniegowej, pośniegowej,
• prowadzenie „akcji zima” polegającej na uprzątnięciu śniegu, lodu, błota pośniegowego, zwalczaniu i likwidacji śliskości śniegowej, pośniegowej oraz gołoledzi i lodowicy z terenu objętego zamówieniem,
Wykonawca zobowiązany jest stosować się do przepisów ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z dnia 28.11.2005 r. Nr 236 poz. 2008 ze zm.)
2.2. Pojęcia użyte w pkt. 2.1. oznaczają:
a) śliskość śniegowa – występuje, gdy nie usunięty śnieg pod wpływem ruchu kołowego zostanie ubity, zaś jego powierzchnia przymarza, tworząc warstewkę lodu,
b) śliskość pośniegowa – występuje, gdy po przejściu pługów pozostałe resztki śniegu zostaną ubite i przymarzają do nawierzchni,
c) gołoledź – cienka warstwa lodu grubości do 1 mm, powstała na skutek opadu na nawierzchnie o temperaturze ujemnej mgły roszącej, mżawki lub deszczu,
d) lodowica – występuje, gdy po odwilży lub opadzie deszczu przy dodatniej temperaturze powietrza następuje natychmiastowe, nagłe obniżenie temperatury poniżej 0ºC.
2.3. Odśnieżanie powinno być prowadzone na bieżąco w trakcie opadów śniegu. Wyjazd sprzętu specjalistycznego powinien nastąpić niezwłocznie.
2.4. Likwidację śliskości śniegowej, pośniegowej, gołoledzi i lodowicy należy rozpocząć niezwłocznie po stwierdzeniu wystąpienia danego zjawiska..
3. Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV: 90.20.00.00-9
Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
5. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
6. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamówienie należy zrealizować w terminie od dnia 1 listopada 2007 r. do dnia 31 marca 20011 r.
8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
8.1. spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy,
8.2. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z Ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z dnia 28.11.2005 r. Nr 236 poz. 2008 ze zm.), chyba że Wykonawca na podstawie art.7 ust. 5 w/w Ustawy nie ma obowiązku uzyskania zezwolenia,
8.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:
- średni roczny obrót w ciągu ostatnich 3 lat obrachunkowych powinien wynieść minimum 600.000,00 zł,
8.4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością min. przedmiotowi zamówienia, polegających na bieżącym zimowym utrzymaniu dróg, chodników, parkingów i placów, tj. wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum jedno zadanie o zakresie odpowiadającym rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia.
Zadanie musi być poparte dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru prac). Z dokumentów powinna wynikać informacja o rodzaju, zakresie i wartości wykonanych usług oraz, że usługi te zostały wykonane należycie.
8.5. dysponują wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi uprawnieniami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby pełniącej funkcje Kierownika-koordynatora robót odpowiedzialnego za sprawną realizację zamówienia.
8.6. Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym (własnym, użyczonym lub dzierżawionym) wymagany do realizacji zadania, tj.:
 Piaskarkami,
 Pługami,
 Nośnikami do w/w sprzętów,
 Ładowarkami,
 Środkami transportowymi do wywozu zanieczyszczeń.
1) Do odśnieżania Wykonawca może używać pługów odśnieżnych, maszyn drogowych i budowlanych oraz w miejscach uniemożliwiających użycie ciężkich urządzeń mechanicznych - sprzętu ręcznego.
2) Jako nośniki do pługów i piaskarek mogą być stosowane tylko samochody ciężarowe posiadające ramę o wymaganej wytrzymałości oraz wysokie dopuszczalne obciążenie osi przedniej z możliwością zamocowania płyty czołowej, posiadające układ napędowy zapewniający długotrwałą pracę na niskich biegach przy pełnym obciążeniu silnika.
3) Do odśnieżania oraz usuwania śliskości śniegowej, pośniegowej, gołoledzi i lodowicy mogą być stosowane wyłącznie maszyny drogowe zarejestrowane oraz posiadające dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych.
4) Do zwalczania i likwidacji śliskości pośniegowej oraz gołoledzi należy użyć piasku budowlanego frakcji 0/2 mm wolnego od występowania zanieczyszczeń gliniastych i ilastych zgodnie z obowiązującą normą.
8.7. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
8.8. Wykonawca musi przed przystąpieniem do przetargu wnieść wadium w wysokości i miejscu określonych w pkt. 8 niniejszej instrukcji dla Wykonawców.
Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
9. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt. 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
10. Wykonawca musi przed przystąpieniem do przetargu wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł.
11. Kryterium oceny ofert: Cena brutto „C” – 100 %
12. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27, od poniedziałku do piątku w godzinach
7.30-15.30.
13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
15. Oferty należy składać w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
16. Termin składania ofert upływa dnia: 24 września 2007 r., godz. 11.45
17. Otwarcie ofert nastąpi dnia: 24 września 2007 r., godz. 12.00
18. Termin związania ofertą – 60 dni.
19. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
o wartości zamówienia powyżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych

BURMISTRZ MIASTA ŻARY
OGŁASZA, IŻ W PRZEPROWADZONYM POSTĘPOWANIU NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.
„BIEŻĄCE ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG MIEJSKICH W ŻARACH”
wybrano ofertę:
Przedsiębiorstwa Komunalnego „PEKOM” S.A. w Żarach
ul. Bohaterów Getta 9-11
68-200 Żary
za:
1) dzienne ryczałtowe wynagrodzenie za utrzymanie gotowości do prowadzenia „akcji zima”
netto …………..1.400,00 zł/dzień
brutto………….1.498,00 zł/dzień
2) dzienne ryczałtowe wynagrodzenie za prowadzenie „akcji zima”
netto …………..4.400,00 zł/dzień
brutto………….4.708,00 zł/dzień

Z uwagi na fakt, iż złożona została tylko jedna oferta odstąpiono od oceny punktowej wg kryteriów przyjętych w SIWZ. Złożona przez firmę Przedsiębiorstwo Komunalne „PEKOM” S.A. w Żarach ul. Bohaterów Getta 9-11, 68-200 Żary, oferta uzyskuje 100 pkt.

UZASADNIENIE
Oferta spełnia wymagania ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Zamawiającego określone w SIWZ, nie podlega odrzuceniu, a prognozowane wynagrodzenie Wykonawcy nie przekracza kwoty, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Gmina Żary o statusie miejskim, ul. Rynek 1-5,
tel. (0-68) 47-08-374 fax. (068) 47-08-390
BURMISTRZ MIASTA ŻARY
informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania na wybór wykonawcy przedmiotu zamówienia pn.:
„BIEŻĄCE ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG MIEJSKICH W ŻARACH”

w dniu 03 października 2007 r. zawarto umowę z:
Markiem Rapaczem
prowadzącym
Przedsiębiorstwo Komunalne „PEKOM” S.A. w Żarach
ul. Bohaterów Getta 9-11
68-200 Żary
za:
1) dzienne ryczałtowe wynagrodzenie za utrzymanie gotowości do
prowadzenia „akcji zima”
netto…………………...1.400,00 zł/dzień
brutto………………….1.498,00 zł/dzień

2) dzienne ryczałtowe wynagrodzenie za prowadzenie „akcji zima”
netto…………………..4.400,00 zł/dzień
brutto………………….4.708,00 zł/dzień

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Karolina Majeryk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-08-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karolina Majeryk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-08-13 10:00:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-08-13 10:00:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-08-13 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1779 raz(y)