Aktualne
Szczegóły informacji
„ZMIANA POKRYCIA DACHOWEGO NA OBIEKCIE ‘DOM PRZEDPOGRZEBOWY’ W ŻARACH”
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Przetarg
Zamawiający: Gmina Żary o statusie miejskim
Nr UZP: nie dotyczy
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2006-10-11 00:00:00
Ogłoszono dnia: 2006-10-03 przez Anna Nowak
Treść:
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60.000 EURO
Gmina Żary o statusie miejskim, Rynek 1-5,
tel./fax. (0-68) 363-43-90
o szacunkowej wartości poniżej 60.000 EURO
Gmina Żary o statusie miejskim, Rynek 1-5,
tel./fax. (0-68) 363-43-90
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – ROBOTY BUDOWLANE PN.:
„ZMIANA POKRYCIA DACHOWEGO NA OBIEKCIE ‘DOM PRZEDPOGRZEBOWY’ W ŻARACH”
1. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości poniżej 60.000 euro.
2. Treść SIWZ (Rozdział: I - V) - wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną część dostępna jest do upływu terminu składania ofert (pkt 8.2 SIWZ) na stronie internetowej www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzary. SIWZ w wersji papierowej można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27 lub drogą pocztową po dokonaniu wpłaty na konto Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 91 1090 2561 0000 0006 4200 0089. (Cena SIWZ 20,00 zł.)
3. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
- wymianę pokrycia dachowego,
- przemurowanie kominów,
- montaż folii wstępnego krycia,
- wymianę łacenia dachu,
- wykonanie obróbek blacharskich,
- wymianę przewodów instalacji odgromowej,
- wykonanie wyłazu kominiarskiego .
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w książce przedmiarów, stanowiącej rozdział V SIWZ.
5. Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień:
CPV: 45.26.12.10-9
6. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
7. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.
8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający poniższe wymagania określone w pkt 3 SIWZ:
a) Wykonawca składający ofertę musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
b) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.
c) Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym (własnym, użyczonym lub dzierżawionym) wymaganym do realizacji zadania.
d) Wykonawca musi dysponować wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z prawa budowlanego do realizacji zamówienia.
e) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
f) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
9. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt. 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
10. Kryterium oceny ofert: Cena ryczałtowa brutto „C” – 100 %
11. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
14. Oferty należy składać w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
15. Termin realizacji zamówienia : Zamówienie należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie do 31.12.2006r.
16. Termin składania ofert upływa dnia: 11 października 2006 r., godz. 1145
17. Otwarcie ofert nastąpi dnia: 11 października 2006 r. godz. 1200
18. Termin związania ofertą – 30 dni.
19. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
1. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości poniżej 60.000 euro.
2. Treść SIWZ (Rozdział: I - V) - wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną część dostępna jest do upływu terminu składania ofert (pkt 8.2 SIWZ) na stronie internetowej www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzary. SIWZ w wersji papierowej można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27 lub drogą pocztową po dokonaniu wpłaty na konto Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 91 1090 2561 0000 0006 4200 0089. (Cena SIWZ 20,00 zł.)
3. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
- wymianę pokrycia dachowego,
- przemurowanie kominów,
- montaż folii wstępnego krycia,
- wymianę łacenia dachu,
- wykonanie obróbek blacharskich,
- wymianę przewodów instalacji odgromowej,
- wykonanie wyłazu kominiarskiego .
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w książce przedmiarów, stanowiącej rozdział V SIWZ.
5. Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień:
CPV: 45.26.12.10-9
6. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
7. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.
8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający poniższe wymagania określone w pkt 3 SIWZ:
a) Wykonawca składający ofertę musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
b) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.
c) Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym (własnym, użyczonym lub dzierżawionym) wymaganym do realizacji zadania.
d) Wykonawca musi dysponować wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z prawa budowlanego do realizacji zamówienia.
e) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
f) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
9. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt. 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
10. Kryterium oceny ofert: Cena ryczałtowa brutto „C” – 100 %
11. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
14. Oferty należy składać w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
15. Termin realizacji zamówienia : Zamówienie należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie do 31.12.2006r.
16. Termin składania ofert upływa dnia: 11 października 2006 r., godz. 1145
17. Otwarcie ofert nastąpi dnia: 11 października 2006 r. godz. 1200
18. Termin związania ofertą – 30 dni.
19. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60.000 EURO
BURMISTRZ MIASTA ŻARY
OGŁASZA, IŻ W PRZEPROWADZONYM POSTĘPOWANIU NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN. „ZMIANA POKRYCIA DACHOWEGO W OBIEKCIE ‘DOM PRZEDPOGRZEBOWY W ŻARACH”
WYBRANO OFERTĘ FIRMY
Zakład Ogólnobudowlany
Inż. Rajmund Czerwonajcio
ul. Żagańska 18
68-200 Żary
za:
- cenę ryczałtową netto: 75.967,21 zł
- podatek VAT: 22 %
- cenę ryczałtową brutto: 92.680,00 zł
Uzasadnienie wyboru
Oferta spełnia wymagania ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Zamawiającego określone w SIWZ, nie podlega odrzuceniu, a zaoferowana cena ryczałtowa brutto nie przekracza kwoty, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
o szacunkowej wartości poniżej 60.000 EURO
BURMISTRZ MIASTA ŻARY
OGŁASZA, IŻ W PRZEPROWADZONYM POSTĘPOWANIU NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN. „ZMIANA POKRYCIA DACHOWEGO W OBIEKCIE ‘DOM PRZEDPOGRZEBOWY W ŻARACH”
WYBRANO OFERTĘ FIRMY
Zakład Ogólnobudowlany
Inż. Rajmund Czerwonajcio
ul. Żagańska 18
68-200 Żary
za:
- cenę ryczałtową netto: 75.967,21 zł
- podatek VAT: 22 %
- cenę ryczałtową brutto: 92.680,00 zł
Uzasadnienie wyboru
Oferta spełnia wymagania ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Zamawiającego określone w SIWZ, nie podlega odrzuceniu, a zaoferowana cena ryczałtowa brutto nie przekracza kwoty, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
BURMISTRZ MIASTA ŻARY
INFORMUJE, ŻE W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.
„ZMIANA POKRYCIA DACHOWEGO NA OBIEKCIE ‘DOM PRZEDPOGRZEBOWY’ W ŻARACH”
w dniu 24 października 2006r. zawarto umowę z:
Rajmundem Czerwonajcio,
zamieszkałym w Żarach przy ul. Łokietka 2,
prowadzącym działalność gospodarczą
pod nazwą Zakład Ogólnobudowlany
z siedzibą w Żarach przy
ul. Żagańskiej 18
za:
- cenę ryczałtową netto: 75.967,21 zł
- podatek VAT: 22%
- cenę ryczałtową brutto: 92.680,00 zł
Uzasadnienie wyboru
Oferta Wykonawcy spełnia wymagania ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Zamawiającego określone w SIWZ, nie podlega odrzuceniu, a zaoferowana cena ryczałtowa brutto nie przekracza kwoty, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Żary |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Anna Nowak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2006-10-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Nowak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2006-10-03 14:10:55 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2006-10-03 14:11:31 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2006-10-03 00:00:00 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1397 raz(y) |