Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD MIEJSKI W ŻARACH
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualne

Szczegóły informacji

„Rozbudowa układu komunikacyjnego dróg gminnych w Żarach w ciągu ulic: Al. Jana Pawła II-Plac Łużycki-Al. Wojska Polskiego”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Przetarg

Zamawiający: Gmina Żary o statusie miejskim

Nr UZP: nie dotyczy

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-07-14 00:00:00

Ogłoszono dnia: 2010-06-22 przez Marcin Parys

Treść:

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy prawo Zamówień Publicznych

Gmina Żary o statusie miejskim
Rynek 1-5
68 – 200 Żary
tel. 68 470-83-48
fax. 68 470-83-90

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYBÓR WYKONAWCY
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:

„Rozbudowa układu komunikacyjnego dróg gminnych w Żarach w ciągu ulic: Al. Jana Pawła II-Plac Łużycki-Al. Wojska Polskiego”
Niniejszy przedmiot zamówienia jest częścią projektu pn. „Rozbudowa transgranicznych połączeń drogowych w Żarach i Weiβwasser” i będzie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska – Saksonia 2007 - 2013

1. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Ogłoszenie o przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22 czerwca 2010r.
3. Treść SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość dostępna jest do upływu terminu składania ofert (ust.11 pkt. 2) SIWZ) pod adresem ftp://ftp.um.zary.pl
4. SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość w wersji papierowej można nabyć bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego lub na pisemny wniosek z prośbą o przesłanie SIWZ, dokonując uprzednio wpłaty na konto Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 91 1090 2561 0000 0006 4200 0089. (Cena SIWZ 1.500,00 zł + podatek VAT)
5. Opis przedmiotu zamówienia - Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę układu komunikacyjnego dróg gminnych w ciągu ulic: Al. Jana Pawła II – Plac Łużycki – Al. Wojska Polskiego w branży drogowej (budowa dwóch rond, przebudowa oraz remont konstrukcji jezdni wraz z budową systemu ciągów pieszo – rowerowych, budowa parkingów), branży sanitarnej (przebudowa sieci kanalizacji deszczowej), branży elektrycznej (budowa oświetlenia drogowego, parkowego i sygnalizacji świetlnej). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również likwidację kolizji z istniejącym uzbrojeniem, przykrycie kanału rzeki Żarki oraz małą architekturę i zieleń.
6. Zakres i charakter rozbudowy poszczególnych ulic w branży drogowej:
1) Al. Jana Pawła II : Remont konstrukcji jezdni. Istniejąca geometria zostaje zachowana z wyjątkiem wlotów na rondo. Istniejące chodniki i ścieżki rowerowe zostają zachowane z wyjątkiem odcinków kolidujących z rozbudową.
Wzdłuż Al. Jana Pawła II budowa nowych parkingów z bruku klinkierowego:
- dla samochodów osobowych (99 stanowiska) i autobusów(3 stanowiska) przy Pałacu Promnitzów
- dla samochodów osobowych (32 stanowiska)przy „Inkubatorze”
2) Ulica Poznańska: Przebudowa jezdni i chodnika , nawierzchnia z kostki granitowej 9/11
3) Ulica Domańskiego: Przebudowa jezdni, nawierzchnia bitumiczna,
4) Ulica Bohaterów Getta: Przebudowa jezdni, nawierzchnia bitumiczna. Chodniki i ścieżka rowerowa – bruk klinkierowy,
5) Ulica Żagańska: Przebudowa jezdni, nawierzchnia bitumiczna. Chodniki i ścieżka rowerowa – bruk klinkierowy,
6) Ulica Podwale: Przebudowa jezdni na odcinku 45 m od ronda „D”o nawierzchni asfaltowej, na pozostałym o nawierzchni granitowej z kostki 9/11. Chodniki i ścieżka rowerowa – bruk klinkierowy,
7) Ulica Traugutta: Przebudowa jezdni o nawierzchni asfaltowej. Chodniki i ścieżka rowerowa – bruk klinkierowy,
8) Aleja Wojska Polskiego: Przebudowa jezdni o nawierzchni asfaltowej. Chodniki i ścieżka rowerowa – bruk klinkierowy,
9) Budowa ronda przy siedzibie Starostwa: wraz z czterema wlotami ulic i dwoma objazdami („prawoskręty”) o nawierzchni asfaltowej, pierścień wokół wyspy wewn. z kostki granitowej. Parking dla samochodów osobowych (28 stanowisk) przy siedzibie Starostwa z bruku klinkierowego.
10) Budowa ronda na skrzyżowaniu ulic: Al. Wojska Polskiego, Podwale, Plac Łużycki: wraz z trzema wlotami ulic o nawierzchni asfaltowej, pierścień wokół wyspy wewn. z kostki granitowej. Parking dla samochodów osobowych (28 stanowisk) przy siedzibie Starostwa z bruku klinkierowego.
11) Budowa skrzyżowania skanalizowanego pomiędzy rondami o trzech wlotach o nawierzchni asfaltowej

7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją przetargową, opracowaną przez PROJ-BUD Biuro Projektowo – Usługowe Sp. z o.o. w Zielonej Górze:
1) Projektem budowlanym (tom I i II)
2) Projektami wykonawczymi:
a) Rozbudowy układu komunikacyjnego dróg gminnych w Żarach w ciągu ulic: Jana Pawła II – Placu Łużyckiego – Al. Wojska Polskiego ( branża drogowa),
b) Mała architektura i zieleń,
c) Konstrukcja przykrycia kanału rzeki Żarka,
d) Przebudowa istniejącej sieci kanalizacji deszczowej,
e) Przebudowa istniejącej sieci gazowej niskiego ciśnienia kolidującej z projektowanym skrzyżowaniem typu rondo,
f) Oświetlenia drogowego i parkowego dróg gminnych w Żarach
g) Likwidacji kolizji sieci elektroenergetycznych 20kv i 0,4 kv,
3) Projektem sygnalizacji świetlnej,
4) Projektem budowlano – wykonawczym zasilania sygnalizacji świetlnej w Al. Jana Pawła II w Żarach,
5) Projektem budowlano – wykonawczym zasilania fontanny na Placu Łużyckim w Żarach,
6) Projektem stałej organizacji ruchu,
7) Projektem budowlanym i wykonawczym budowy sieci kanalizacji deszczowej w ul. Domańskiego
8) Przedmiarami robót :
a) roboty drogowe (w ciągu ulic Al. Jana Pawła II – Pl. Łużycki - Al. Wojska Polskiego)
b) roboty drogowe ul. Domańskiego
c) roboty drogowe ul. Poznańska
d) montaż sygnalizacji świetlnej
e) przebudowa sieci kanalizacji deszczowej
f) oświetlenie drogowe i parkowe
g) zieleń i mała architektura
h) zasilanie fontanny i sygnalizacji świetlnej
i) przykrycie kanału rzeki Żarka
j) sieć kanalizacji deszczowej w ul. Domańskiego
k) przebudowa istniejącej sieci gazowej
l) likwidacja kolizji sieci elektroenergetycznej
9) Specyfikacją technicznego wykonania i odbioru robót :
a) roboty drogowe,
b) mała architektura oraz przykrycie kanału rzeki Żarka,
c) roboty sanitarne (przebudowa sieci kanalizacji deszczowej i gazowej)
d) roboty elektryczne,
e) sygnalizacja świetlna,
f) zasilanie fontanny i sygnalizacji świetlnej
g) roboty sanitarne (budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Domańskiego)
10) Wszelkimi uzgodnieniami i warunkami wydanymi na etapie opracowywania dokumentacji.
11) Decyzjami o pozwoleniu na budowę
12) Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z następującymi wymaganiami Zamawiającego:
1) Realizację przedmiotu zamówienia należy rozpocząć od budowy rond z uwzględnieniem niezbędnej infrastruktury podziemnej.
2) Prace prowadzone będą przy otwartym ruchu kołowym.
3) Wybrany w drodze niniejszego postępowania Wykonawca, zobowiązany będzie w terminie 14 dni licząc od daty zawarcia umowy do sporządzenia harmonogramu realizacji robót, w którym zostaną określone zakresy rzeczowe, wartości i terminy wykonania poszczególnych elementów robót. Harmonogram realizacji robót podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy harmonogram może ulec zmianie po uzyskaniu zgody Zamawiającego.
4) Rozliczenie finansowe robót w roku 2010 nastąpi do wysokości kwoty przewidzianej w uchwale budżetowej na realizację niniejszego zamówienia.
13) Całość prac należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, należytą starannością oraz zasadami sztuki budowlanej.

7. Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień:
Główny przedmiot: CPV: 45.23.31.20-6 – Roboty w zakresie budowy dróg,
CPV: 45.23.13.00-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków,
CPV: 45.31.53.00-1 – Instalacje zasilania elektrycznego,
CPV: 45.31.61.00-6 – Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego,
CPV: 45.23.23.00-5 – Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych,
CPV: 45.31.62.13-1 – Montaż sygnalizacji świetlnej,
CPV: 45.23.12.20-3 – Roboty budowlane w zakresie gazociągów,
CPV: 45.11.27.00-2 – Roboty w zakresie kształtowania terenu,

8. Prace będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane na podstawie szczegółowej umowy przestawionej w rozdziale IV SIWZ.
9. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
10. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, ze zmianami).
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
14. Warunki, których spełnienie wymagane jest od Wykonawców.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym ,
d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
15. Opis sposobu dokonania przez Zamawiającego oceny spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu:
1) warunek posiadania wiedzy i doświadczenia: zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał minimum
a) budowie lub przebudowie dróg o nawierzchni asfaltowej o powierzchni minimum 14000 m2 każde zadanie,
b) przebudowie skrzyżowań dróg na skrzyżowania o ruchu okrężnym (rondo) lub budowie skrzyżowań dróg o ruchu okrężnym (rondo), przy czym prace te były prowadzone przy otwartym ruchu kołowym,
c) budowie lub przebudowie nawierzchni z kostki betonowej lub bruku klinkierowego (np. chodniki, ścieżki rowerowe, parkingi, drogi, place) o pow. minimum 9000 m2 każde zadanie,
d) budowie lub przebudowie nawierzchni z kostki granitowej o pow. minimum 3000 m2 każde zadanie,
e) budowie lub przebudowie sieci kanalizacji deszczowej o długości minimum 1000 mb każde zadanie,
f) budowie lub przebudowie oświetlenia drogowego, minimum 67 szt. słupów każde zadanie,
g) budowie sygnalizacji świetlnych,
Zadania muszą być poparte dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru robót) potwierdzającymi, że roboty wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
2) warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się iż dysponuje osobami z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z prawa budowlanego do realizacji zamówienia, tj. osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającymi aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego o specjalności:
- drogowej lub równoważnej konstrukcyjno – budowlanej z możliwością prowadzenia robót drogowych,
- konstrukcyjno – budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych

Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby pełniącej funkcje Kierownika Budowy posiadającego uprawnienia w specjalności drogowej lub konstrukcyjno – budowlanej z możliwością prowadzenia robót drogowych.
3) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w ust. 4 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1) i 2) spowoduje wykluczenie wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

16. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
1) Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi.
2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
3) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa.
Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
4) Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę: w miejscu np.: „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich PODMIOTÓW występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika.
5) Wykonawcy występujący wspólnie, których oferta została wybrana zobowiązani są przed zawarciem umowy, do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę.
17. Wymagania dotyczące wadium.
1) Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 200.000,00 zł. (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).
2) Wadium może być wniesione w:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275]
3) Zamawiający dokona zwrotu wniesionego wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych.
4) Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy prawo zamówień publicznych.
5) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 3 ustawy.
6) Wadium w formie pieniężnej należy przelać na konto Zamawiającego pod nazwą: Urząd Miejski w Żarach
Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 64 10902561 0000 0006 4200 0090,
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego, z uwzględnieniem terminu składania ofert.
7) Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub oryginał dokumentu stanowiącego akceptowalną formę wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 27 przed terminem przewidzianym do składania ofert.
8) Nie zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy.

18. Kryteria oceny ofert:
1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami:
a) cena ryczałtowa brutto „C”..................................................................... 80 %
b) okres rękojmi „R” ……………………………………………………………. 10%
c) okres realizacji „T” …………………………………………………………....10%

2) Przy ocenie kryterium „cena ryczałtowa brutto C” zostanie zastosowany wzór:

„C” = cena ryczałtowa brutto najniższa / cena ryczałtowa brutto badanej oferty x 100 x 80 %

3) Przy ocenie kryterium „okres rękojmi R” zostanie zastosowany wzór:

„R” = okres rękojmi badanej oferty / najdłuższy okres rękojmi x 100 x 10 %

Minimalny okres rękojmi wymagany przez Zamawiającego to 36 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest do podania w pkt. 7) Formularza oferty oferowanego okresu rękojmi, jednak nie krótszego niż wymagany przez Zamawiającego.
4) Przy ocenie kryterium „okres realizacji T” zostanie zastosowany wzór:

„T” = okres realizacji najkrótszy / okres realizacji badanej oferty x 100 x 10 %

Wykonawca zobowiązany jest do podania w pkt. 6) Formularza oferty oferowanego terminu zakończenia robót, jednak nie dłuższego niż wymagany przez Zamawiającego tj. do 31.08.2011 r.
Przy ocenie tego kryterium za okres realizacji Zamawiający przyjmować będzie dla celów porównawczych okres liczony w ilościach dni kalendarzowych począwszy od 01.08.2010 r. do daty podanej w ofercie.
Przykład: Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin zakończenia robót na dzień 31.12.2010 r. to okres realizacji robót wynosić będzie: 31+ 30+ 31+ 30+31= 153 dni kalendarzowe.
5) Ocena łączna oferty stanowi sumę punktów uzyskanych w każdym kryterium:
„O” = „C” + „R” + „T”
6) Maksymalna ilość punktów przyznanych jednej ofercie wynosi 100 punktów. Punkty wylicza się z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 33 – Wydział Zamówień Publicznych, Inwestycji i Remontów - Urząd Miejski w Żarach, Rynek 1-5, 68-200 Żary,
19. Oferty należy składać w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
20. Termin realizacji zamówienia: Zamówienie należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 sierpnia 2011 r.
21. Termin składania ofert upływa dnia: 14 lipca 2010 r., godz. 11.45
22. Otwarcie ofert nastąpi dnia: 14 lipca 2010 r. godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego, pokój 18.
23. Termin związania ofertą – 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
24. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

GMINA ŻARY o statusie miejskim
68-200 Żary, Rynek 1-5
tel.68 470-83-48, fax 68 470-83-90
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W POSTĘPOWANIU PROWADZONYM
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
ustawy Prawo Zamówień Publicznych
OGŁASZA, IŻ W PRZEPROWADZONYM POSTĘPOWANIU NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
„Rozbudowa układu komunikacyjnego dróg gminnych w Żarach
w ciągu ulic: Al. Jana Pawła II – Plac Łużycki – Al. Wojska Polskiego”
WYBRANO OFERTĘ:
Zakładu Ogólnobudowlanego „HYDROBIEL”
Stefan Bielawski
ul. Zwycięzców 5,
68-200 Żary
UZASADNIENIE WYBORU
Oferta spełnia wymagania ustawy Prawo zamówień Publicznych i Zamawiającego określone w SIWZ, nie podlega odrzuceniu, ofercie przyznano 100,00 pkt. wg kryteriów określonych
w SIWZ (kryterium cena ryczałtowa brutto – 80,00 pkt., okres rękojmi „R” – 10,00 pkt., okres realizacji „T” – 10,00 pkt.), a zaoferowana cena ryczałtowa brutto Wykonawcy nie przekracza kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
 
GMINA ŻARY o statusie miejskim
68-200 Żary, Rynek 1-5
tel.68 470-83-48, fax. 68 470-83-90
OGŁASZA, IŻ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
„Rozbudowa układu komunikacyjnego dróg gminnych w Żarach
w ciągu ulic: Al. Jana Pawła II - Plac Łużycki - Al. Wojska Polskiego”
W dniu 9 sierpnia 2010 r. zawarto umowę z:
Zakładem OgólnobudowIanym
„HYDROBIEL” Stefan Bielawski
ul. Zwycięzców 5
68-200 Żary
za:
cenę ryczałtową brutto: 11.332.580,00 zł
(słownie: jedenaście milionów trzysta trzydzieści dwa tysiące pięćset osiemdziesiąt złotych 00/100)

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marcin Parys
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-06-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marcin Parys
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-06-22 12:57:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-06-22 12:57:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-06-22 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1437 raz(y)