Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD MIEJSKI W ŻARACH
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualne

Szczegóły informacji

„REMONT DACHU WRAZ Z DOSTOSOWANIEM BUDYNKU MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 8 DO WYMOGÓW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Przetarg

Zamawiający: Gmina Żary o statusie miejskim

Nr UZP: nie dotyczy

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-06-07 00:00:00

Ogłoszono dnia: 2010-05-18 przez Tomasz Marciniak

Treść:

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy prawo Zamówień Publicznych
Gmina Żary o statusie miejskim
Rynek 1-5 ; 68 – 200 Żary
tel./fax. (0-68) 470-83-90
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
„REMONT DACHU WRAZ Z DOSTOSOWANIEM BUDYNKU MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 8 DO WYMOGÓW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ”
1. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych, na własnej stronie internetowej www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzary oraz tablicy ogłoszeń w dniu 18 maja 2010r.
3. Treść SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość dostępna jest do upływu terminu składania ofert, pod adresem ftp://ftp.um.zary.pl
4. SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość w wersji papierowej można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27 lub drogą pocztową po dokonaniu wpłaty na konto Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 91 1090 2561 0000 0006 4200 0089. (Cena SIWZ 250,00 zł + podatek VAT)
5. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) zabezpieczenie obiektu przed zadymianiem dróg ewakuacyjnych poprzez wykonanie:
a) systemu detekcji dymu, zasilenia elektrycznego i sterowania nim wraz z jego uruchomieniem,
b) montażu wentylatora oddymiającego,
Z uwagi iż roboty malarskie wykazane w ust. 5 pkt. 6) obejmują malowanie wewnątrz całego przedszkola w tym również po robotach budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia z przedmiaru robót dotyczącego dostosowania obiektu Miejskiego Przedszkola nr 8 w Żarach przy ul. Górnośląskiej 28 do wymogów ochrony przeciwpożarowej należy pominąć w wycenie pozycje: 11.d.1/ 28.d.3/ 35.d.4/ 41.d.5.
2) montaż czterech szafek hydrantowych, wnękowych, kompletnych z zaworem hydrantowym dn25 mm i wężem półsztywnym dł. 30 m a nie jak podano w przedmiarze robót - poz. 50.d.7 – montaż zaworu hydrantowego śr. nom. 50 mm z wężem półsztywnym dł. 25 m,
3) prace budowlane polegające na zapewnieniu wymaganych długości dojść ewakuacyjnych poprzez montaż na każdej kondygnacji klatki schodowej ścian oddzielenia pożarowego o odporności ogniowej EI60 (drzwi przeszklone) wraz z drzwiami o klasie odporności ogniowej EI30 (drzwi przeszklone) a nie drzwi pełne.
4) remont instalacji elektrycznej w budynku wraz z wykonaniem oświetlenia z następującą uwagą iż w wycenie robót należy przewidzieć montaż opraw przyjętych w przedmiarze robót a nie podanych w opisie technicznym,
5) remoncie pokrycia dachowego z dachówki karpiówki,
6) wykonaniu robót malarskich
7) Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7
8) Całość prac należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, należytą starannością oraz zasadami sztuki budowlanej.
9) Prace będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane na podstawie szczegółowej umowy przedstawionej w rozdziale IV SIWZ.
6. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o:
1) Dokumentacją projektową branży budowlanej i sanitarnej dostosowania obiektu Miejskiego Przedszkola nr 8 w Żarach przy ul. Górnośląskiej 28 do wymogów ochrony przeciwpożarowej opracowaną przez Jerzego Smyczyńskiego i Przemysława Grzywacza.
2) Ekspertyzą techniczną pożarowo – budowlaną opracowaną przez mgr inż. Bogusława Pabierowskiego
3) Dokumentacją projektową branży elektrycznej wykonania remontu instalacji elektrycznej, opracowaną przez Jadwigę Niezgocką – Golec.
4) Instrukcją dla Wykonawców dotyczącą remontu pokrycia dachowego opracowaną przez mgr inż. Jerzego Koguta,
5) Wszelkimi uzgodnieniami, warunkami i decyzjami wydanymi na etapie opracowywania powyższych dokumentacji,
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia przez Wykonawcę oferty wariantowej.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia przez Wykonawcę oferty częściowej.
9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt. 6) ustawy.
11. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
12. Wykonawca złoży tylko jedną ofertę, zawierającą jedną jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
13. Warunki udziału w postępowaniu, których spełnienie wymagane jest od Wykonawców.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy,
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadają wiedzę i doświadczenie
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia,
d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
14. Opis sposobu dokonania przez Zamawiającego oceny spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu:
1) warunek posiadania wiedzy i doświadczenia: zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał minimum jedno zadanie polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 3000 m3 w zakresie robót ogólnobudowlanych, dekarskich, instalacji elektrycznej i wodociągowej.
Zadania muszą być poparte dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru robót), potwierdzającymi, że roboty wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
2) warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się iż dysponuje osobami z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z prawa budowlanego do realizacji zamówienia, tj. osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającymi aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego o specjalności:
- konstrukcyjno – budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby pełniącej funkcje Kierownika Budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w ust. 5 Instrukcji dla Wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust.13 pkt. 1) i 2) spowoduje wykluczenie Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
15. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
1) Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 ustawy oraz, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi.
2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
3) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa.
Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
4) Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę: w miejscu np.: „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika.
5) Wykonawcy występujący wspólnie, których oferta została wybrana zobowiązani są przed zawarciem umowy, do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę.
16. Wymagania dotyczące wadium:
1) Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100).
2) Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275]
3) Zamawiający dokona zwrotu wniesionego wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1-4 ustawy.
4) Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
5) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 3 ustawy.
6) Wadium w formie pieniężnej należy przelać na konto Zamawiającego pod nazwą:

Urząd Miejski w Żarach
Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 64 10902561 0000 0006 4200 0090,

Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego, z uwzględnieniem terminu składania ofert.
7) Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub oryginał dokumentu stanowiącego akceptowalną formę wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 27 przed terminem przewidzianym do składania ofert.
8) Nie zabezpieczenie Oferty akceptowalną formą wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
17. Kryteria przyznania zamówienia i ocena ofert.
1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierować następującym kryterium:
Cena ryczałtowa brutto „C” 100 %
2) Przy ocenie kryterium „cena ryczałtowa brutto C” zostanie zastosowany wzór:
„C” = cena brutto najniższa / cena brutto badanej oferty x 100 x 100 %
3) Maksymalna ilość punktów przyznanych jednej ofercie wynosi 100 punktów. Punkty wylicza się z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
18. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 27 – Wydział Zamówień Publicznych Inwestycji i Remontów, Urząd Miejski w Żarach, ul. Rynek 1-5, 68-200 Żary.
19. Zamówienie należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie do 31 sierpnia 2010r.
20. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 27 – Wydział Zamówień Publicznych Inwestycji i Remontów, Urząd Miejski w Żarach, ul. Rynek 1-5, 68-200 Żary. Termin składania ofert upływa dnia 07 czerwca 2010 r., o godz. 11.45.
21. Otwarcie ofert nastąpi dnia: 07 czerwca 2010r. godz. 12.00
22. Termin związania ofertą – 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
23. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

GMINA ŻARY o statusie miejskim
68-200 Żary, Rynek 1-5
tel.068/470-83-75, fax 068/470-83-90
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W POSTĘPOWANIU PROWADZONYM
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
ustawy Prawo Zamówień Publicznych
OGŁASZA, IŻ W PRZEPROWADZONYM POSTĘPOWANIU NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
„Remont dachu wraz z dostosowaniem budynku miejskiego przedszkola nr 8 do wymogów ochrony przeciwpożarowej”
WYBRANO OFERTĘ FIRMY:
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY ŻARY
Sp. z o.o.
ul.Zwycięzców 5, 68-200 Żary
za:
wynagrodzenie netto: 430.702,91 zł
podatek VAT: 94.754,64 zł
wynagrodzenie brutto: 525.457,55 zł
UZASADNIENIE WYBORU
Oferta spełnia wymagania ustawy Prawo zamówień Publicznych i Zamawiającego określone w SIWZ, nie podlega odrzuceniu, ofercie przyznano 100,00 pkt, a zaoferowana cena ryczałtowa brutto Wykonawcy nie przekracza kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W niniejszym postępowaniu odrzucono ofertę nr 2 złożoną przez ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY Grażyna Husar – Zakowicz, ul. Jęczmienna 3, 68-200 Żary

GMINA ŻARY o statusie miejskim
68-200 Żary, Rynek 1-5
tel.068/470-83-73, fax. 068/470-83-90
OGŁASZA, IŻ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.
„Remont dachu wraz z dostosowaniem miejskiego przedszkola nr 8 do wymogów ochrony przeciwpożarowej”
W dniu 21 czerwca 2010r. zawarto umowę z:
Zakładem Ogólnobudowlanym Żary Sp. z o.o.
ul. Zwycięzców 5, 68-200 Żary
za:
wynagrodzenie netto: 430.702,91 zł
podatek VAT: 22 %
wynagrodzenie brutto: 525.457,55 zł

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Tomasz Marciniak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-05-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Marciniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-05-18 12:17:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-05-18 12:17:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-05-18 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1148 raz(y)