Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD MIEJSKI W ŻARACH
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualne

Szczegóły informacji

”Rekonstrukcja wieży ratusza w Żarach”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Przetarg

Zamawiający: Gmina Żary o statusie miejskim

Nr UZP: nie dotyczy

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-03-16 00:00:00

Ogłoszono dnia: 2010-03-01 przez Anna Lemańska

Treść:

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Fundacja Na Rzecz Rewitalizacji Miasta
68-200 Żary, Rynek 1-5
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
”Rekonstrukcja wieży ratusza w Żarach”
1. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

2. Ogłoszenie o przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 01.03.2010r.

3. Treść SIWZ wraz z załącznikami dostępna jest do upływu terminu składania ofert pod adresem: ftp://ftp.um.zary.pl  SIWZ w wersji papierowej można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27 lub drogą pocztową po dokonaniu wpłaty na konto Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 91 1090 2561 0000 0006 4200 0089. (Cena SIWZ 200,00 zł. + podatek VAT).

4. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje rekonstrukcję wieży ratusza.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
1) Dokumentacją projektową „Rekonstrukcja Wieży Ratusza”, opracowaną przez GBB – PROJEKT, Wiesław Bogacz, 68-200 Marszów, ul. Leśna 22, na którą składają się następujące opracowania:
a) Przedmiary robót - zakres Rozdziału V SIWZ.
b) PROJEKT BUDOWLANY – ARCHITEKTURA - zakres Rozdziału VI SIWZ.
c) PROJEKT BUDOWLANY – KONSTRUKCJA - zakres Rozdziału VII SIWZ.
d) PROJEKT INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ - zakres Rozdziału VIII SIWZ.
e) EKSPERTYZA TECHNICZNA - zakres Rozdziału IX SIWZ.
2) SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH i ELEKTRYCZNYCH - - zakres Rozdziału X SIWZ.
3) Wszelkimi uzgodnieniami i warunkami wydanymi na etapie opracowywania dokumentacji;
4) Decyzją – pozwolenie na budowę
5) Decyzją Konserwatora Zabytków

5. Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień:
CPV: 45.45.30.00-7
45.31.12.00-2

6. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.

7. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.

6. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
7.
9. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o zakresach odpowiadających swoim rodzajom przedmiotowi zamówienia,
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia .
d) dysponują wykwalifikowanym personelem do realizacji zamówienia, w tym dysponują osobą uprawnioną do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno - budowlanej ,posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, a ponadto odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych.
e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w ust. 4 Instrukcji dla Wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1) i 2) spowoduje wykluczenie wykonawcy.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
4) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części robót Podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie Podwykonawców wraz z podaniem części robót do wykonania przez tych Podwykonawców oraz wartości robót w zł brutto na załączniku nr 1 do oferty.
a) Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do przedstawienia Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty zawiadomienia o wyborze jego oferty, umów lub projektów umów wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w umowach lub projektach umów z Podwykonawcami wskazanymi w ofercie do realizacji powierzonych im części robót. Uprawnienie Zamawiającego co do zawarcia tych umów przez Wykonawcę określa art. 6471 § 2 Kodeksu cywilnego.
b) Wykonawca zapewni ustalenie w umowach z Podwykonawcami takiego okresu odpowiedzialności za wady, aby nie był on krótszy od okresu odpowiedzialności za wady Wykonawcy wobec Zamawiającego.
c) Zamawiający dokona wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy dopiero po uzyskaniu od niego pisemnego oświadczenia Podwykonawcy o zrealizowaniu względem niego płatności przez Wykonawcę.
d) Zmiana Podwykonawcy w trakcie realizacji inwestycji będzie wymagała pisemnej zgody Zamawiającego.
5) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
a) Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi.
b) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
c) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa.
Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
d) Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę: w miejscu np.: „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich PODMIOTÓW występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika.
Wykonawcy występujący wspólnie, których oferta została wybrana zobowiązani są przed zawarciem umowy, do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę.
10. Wymagania, dotyczące wadium
1) Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 5.000,00 zł. (słownie : pięć tysięcy złotych 00/100).
2) Wadium może być wniesione w:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275]
3) Zamawiający dokona zwrotu wniesionego wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych.
4) Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy prawo zamówień publicznych.
5) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 3 ustawy.
6) Wadium w formie pieniężnej należy przelać na konto Zamawiającego pod nazwą:
Fundacja na Rzecz Rewitalizacji Miasta Żary
Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 64 1090 2561 0000 0001 0124 2937
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego, z uwzględnieniem terminu składania ofert.
7) Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub oryginał dokumentu stanowiącego akceptowalną formę wadium należy złożyć w siedzibie Urzędu Miejskiego w Żarach w pokoju nr 27 przed terminem przewidzianym do składania ofert.
8) Nie zabezpieczenie Oferty akceptowalną formą wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
11. Kryterium oceny ofert:
cena oferty brutto- 100 %
12. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27, w poniedziałek w godzinach 8.00-16.00 oraz od wtorku do piątku w godzinach 7.30-15.30.
13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
15. Oferty należy składać w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
16. Termin realizacji zamówienia: Zamówienie należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie do 15.05.2010 roku.
17. Termin składania ofert upływa dnia: 16.03.2010 r. godz. 11.45

18. Otwarcie ofert nastąpi dnia: 16.03.2010 r. godz. 12.00

19. Termin związania ofertą – 30 dni.

20. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Fundacja Na Rzecz Rewitalizacji Miasta
68-200 Żary, Rynek 1-5
OGŁASZA, IŻ W PRZEPROWADZONYM POSTĘPOWANIU NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.
„REKONSTRUKCJA WIEŻY RATUSZA W ŻARACH”
WYBRANO OFERTĘ FIRMY:
Zakład Ogólnobudowlany Żary Sp. z o.o.
Ul. Zwycięzców 5, 68 – 200 Żary
za cenę brutto: 189.845,87 zł
Uzasadnienie wyboru
Oferta spełnia wymagania ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Zamawiającego określone w SIWZ, nie podlega odrzuceniu, a zaoferowana cena za wykonanie przedmiotu zamówienia nie przekracza kwoty, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Oferta jest najkorzystniejsza po przeliczeniu wg kryteriów określonych w SIWZ - oferta uzyskała 100,00 pkt.
Ponadto informuję, że oferta nr 1 firmy: MCP KOPUŁY, ul. Podhalańska 40 A, 43-310 Bielsko – Biała uzyskała 66,94 pkt.
 
Fundacja Na Rzecz Rewitalizacji Miasta
68-200 Żary, Rynek 1-5
OGŁASZA, IŻ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.
„REKONSTRUKCJA WIEŻY RATUSZA W ŻARACH”
w dniu 26 marca 2010r. zawarto umowę z:
Zakładem Ogólnobudowlanym Żary Sp. z o.o.
Ul. Zwycięzców 5, 68 – 200 Żary
za cenę brutto: 189.845,87 zł

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna Lemańska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-03-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Lemańska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-03-01 15:37:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-03-01 15:37:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-03-01 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1503 raz(y)