Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD MIEJSKI W ŻARACH
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualne

Szczegóły informacji

„REMONT TOALETY PUBLICZNEJ W BUDYNKU RATUSZA W ŻARACH”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Przetarg

Zamawiający: Gmina Żary o statusie miejskim

Nr UZP: nie dotyczy

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-09-10 00:00:00

Ogłoszono dnia: 2008-08-20 przez Aleksandra Niedośpiał

Treść:

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
GMINA ŻARY o statusie miejskim
68-200 Żary, Rynek 1-5
tel. 068/470-83-74 fax. 068/470-83-90
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
„REMONT TOALETY PUBLICZNEJ W BUDYNKU RATUSZA W ŻARACH”
1. Treść niniejszej SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość dostępna jest do upływu terminu składania ofert (pkt 10.2 SIWZ) na stronie internetowej www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzary.
SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość w wersji papierowej można nabyć bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego lub na pisemny wniosek z prośbą o przesłanie SIWZ dokonując uprzednio wpłaty w wysokości 30, 00 zł + VAT na konto Zamawiającego: Urząd Miejski w Żarach, Bank Zachodni WBK S.A., nr konta: 91 1090 2561 0000 0006 4200 0089.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu toalety publicznej w budynku ratusza polegającego m.in. na wyburzeniu ścianek działowych, wykonaniu nowych ścianek działowych, kabin na cała wysokość pomieszczenia, wymianie stolarki drzwiowej kabin, wykonaniu nowych posadzek, wykonaniu tynków, okładzin, pomalowaniu ścian, wykonaniu sufitu podwieszonego, skuciu schodów i wykonaniu nowych oraz wymianie instalacji elektrycznej, wod.-kan. I wentylacji wraz z montażem urządzeń.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z :
1) Projektem budowlanym wykonawczym remontu toalety publicznej w budynku ratusza opracowanym przez Zakład Usług Projektowo-budowlanych „PROJ- BUD” Zbigniewa Bohatkiewicza z siedzibą przy ul. Kusocińskiego 62 w Żarach,
2)Projektem budowlano- wykonawczym instalacje elektryczne dotyczącym remontu toalety publicznej w budynku ratusza opracowanym przez Bożenę Knappe z siedzibą w Żarach przy ul. Modrzewiowej 30,
3) Przedmiarem robót dotyczącym remontu toalety publicznej w budynku ratusza opracowanym przez Zakład Usług Projektowo-budowlanych „PROJ- BUD” Zbigniewa Bohatkiewicza z siedzibą przy ul. Kusocińskiego 62 w Żarach,
4) Decyzją- pozwoleniem na budowę
4. Projekt budowlany i przedmiar robót, o których mowa powyżej stanowią integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i są załącznikami do SIWZ.
5. Szczegółowy zakres robót określa załączony przedmiar oraz projekt budowlany wykonawczy opracowany przez Zakład Usług Projektowo-budowlanych „PROJ- BUD” Zbigniewa Bohatkiewicza z siedzibą przy ul.Kusocińskiego 62 w Żarach stanowiący rozdział V SIWZ.
6. Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45 45 30 00-7 Roboty remontowe i renowacyjne
7. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
8. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.
9. Zamówienie należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie 45 dni kalendarzowych licząc od daty podpisania
10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
10.1 spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych
10.2 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
10.3 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. wykonał (rozpoczął i zakończył) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum jedno takie zadanie, którego minimalny zakres prac obejmował wykonanie: robót ogólnobudowlanych, elektrycznych, instalacji sanitarnych wraz z montażem urządzeń.
Roboty wyszczególnione powyżej nie musza być zrealizowane w ramach jednego zamówienia.
Zadanie musi być poparte dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru robót). Z dokumentów powinna wynikać informacja o rodzaju, zakresie, wartości, okresie i miejscu wykonanych robót oraz, że roboty te zostały wykonane należycie.
10.4 dysponują odpowiednim potencjałem technicznym (własnym, użyczonym lub dzierżawionym) do realizacji zadania
10.5 dysponują wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z prawa budowlanego do realizacji zamówienia, tj.: – osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie posiadającymi aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego o specjalności:
a) konstrukcyjno –budowlanej
b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
c) instalacyjnej w zakresie, instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych.
Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby pełniącej funkcje Kierownika Budowy posiadającego uprawnienia w specjalności konstrukcyjno – budowlanej.
10.6 Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
10.7 Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
10.8 Wykonawca musi przed przystąpieniem do przetargu wnieść wadium w wysokości 1.500,00 i miejscu określonych w pkt. 8 instrukcji dla Wykonawców.
11. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt. 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek
z warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
12. Kryterium oceny ofert: Cena brutto „C” – 100 %
13. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
16. Oferty należy składać w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
17. Termin składania ofert upływa dnia 10.09.2008 r., o godz. 11:45
18. Otwarcie ofert nastąpi dnia: 10.09.2008 r., o godz. 12:00
19. Termin związania ofertą – 30 dni.
20. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

GMINA ŻARY o statusie miejskim
68-200 Żary, Rynek 1-5
tel.068/470-83-75, fax 068/470-83-90
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
„Remont toalety publicznej w budynku Ratusza w Żarach”
Wybrano ofertę:
Zakład Ogólnobudowlany „HYDROBIEL” Stefan Bielawski
Ul. Zwycięzców 5
68-200 Żary
za:
wynagrodzenie netto: 56.892,75 zł
podatek VAT: 22 %
wynagrodzenie brutto: 69 409,15 zł
Ofercie przyznano 100 pkt.
Uzasadnienie wyboru:
Oferta spełnia wymagania ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Zamawiającego określone w SIWZ i nie podlega odrzuceniu, a zaoferowana cena brutto Wykonawcy nie przekracza kwoty, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
 
 
Żary, dn. 26.09.2008r.

Gmina Żary o statusie miejskim,
68-200 Żary, ul. Rynek 1-5
tel. (0-68) 470-83-75 fax. (068) 470-83-90
 
BURMISTRZ MIASTA ŻARY informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania na wybór wykonawcy przedmiotu zamówienia
pn.: „Remont toalety publicznej w budynku Ratusza w Żarach
w dniu 25 września 2008 r. zawarto umowę z firmą:
Zakład Ogólnobudowlany „HYDROBIEL” Stefan Bielawski
Ul. Zwycięzców 5
68-200 Żary
 
* Cenę ryczałtową netto: 56 892,75 zł
* Należny podatek VAT 22 %
* Cenę ryczałtową brutto: 69 409,15zł
Uzasadnienie wyboru:
Oferta spełnia wymagania ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Zamawiającego określone w SIWZ i nie podlega odrzuceniu, , a zaoferowana cena brutto Wykonawcy nie przekracza kwoty, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Aleksandra Niedośpiał
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-08-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aleksandra Niedośpiał
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-08-20 15:14:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-08-20 15:16:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-08-20 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1821 raz(y)