Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD MIEJSKI W ŻARACH
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Archiwum

Szczegóły informacji

„PROWADZENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA PN. ZAGOSPODAROWANIE ULIC W OBRĘBIE STAREGO MIASTA WRAZ Z PRZEBUDOWĄ NAWIERZCHNI I BUDOWĄ INFRASTRUKTURY PODZIEMNEJ"

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Przetarg

Zamawiający: Gmina Żary o statusie miejskim

Nr UZP: nie dotyczy

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2007-09-19 00:00:00

Ogłoszono dnia: 2007-09-10 przez Karolina Majeryk

Treść:

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
GMINA ŻARY o statusie miejskim
68-200 Żary, Rynek 1-5
tel. 068/470-83-48
fax. 068/470-83-90
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
„PROWADZENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA PN. ZAGOSPODAROWANIE ULIC W OBRĘBIE STAREGO MIASTA WRAZ Z PRZEBUDOWĄ NAWIERZCHNI I BUDOWĄ INFRASTRUKTURY PODZIEMNEJ”
1. Treść niniejszej SIWZ (Rozdział I – V) - wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość dostępna jest do upływu terminu składania ofert (pkt 10.2 SIWZ) na stronie internetowej www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzary.
SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość w wersji papierowej można nabyć bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego lub na pisemny wniosek z prośbą o przesłanie SIWZ dokonując uprzednio wpłaty w wysokości 20,00 zł + VAT na konto Zamawiającego: Urząd Miejski w Żarach, Bank Zachodni WBK S.A., nr konta: 91 1090 2561 0000 0006 4200 0089.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.
„ Zagospodarowanie ulic w obrębie Starego Miasta wraz z przebudową nawierzchni i budową infrastruktury podziemnej”, przewidzianego dla Wykonawcy robót przez zespól inspektorów nadzoru o odpowiednim przygotowaniu zawodowym w specjalnościach:
1) drogowej,
2) konstrukcyjno –budowlanej,
lub konstrukcyjno budowlanej z możliwością prowadzenia robót drogowych (zamiast 1) i 2)
3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
2.2. Zakres robót do wykonania przez Wykonawcę robót obejmuje:
1) uszczelnienie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ul. Bolesława Chrobrego metodą bezwykopową - rękawem nasączonym żywicami termoutwardzalnymi po wcześniejszym oczyszczeniu sieci i przyłączy oraz wypompowaniu ścieków, oraz wykonanie 4 nowych przyłączy do budynków nr 31-34 przy ul. B. Chrobrego,
2) budowę sieci kanalizacji sanitarnej PVC Ř 200 wraz z przyłączami Ř160 w ul. Zaściankowej, Kaczy Rynek wraz z zasypaniem i zagęszczeniem wykopów oraz w ul. Pańskiej i W.Jagiełły wraz z odtworzeniami (przywrócenie do stanu pierwotnego),
3) budowę sieci kanalizacji deszczowej PCV Ř 200-315 wraz z przykanalikami Ř 160 w ul. B. Chrobrego, Kaczy Rynek, Zaściankowa wraz z zasypaniem i zagęszczeniem wykopów oraz w ul. Pańskiej i W. Jagiełły wraz z odtworzeniami (przywrócenie do stanu pierwotnego),
4) przebudowę nawierzchni ul. Bolesława Chrobrego, Kaczego Rynku i ul. Zaściankowej na nawierzchnię wykonaną z kostki i płyt granitowych zgodnie z projektami,
5) budowę fontanny pracującej w obiegu zamkniętym wraz z komorą techniczną oraz urządzeniami do filtracji i dezynfekcji wody obiegowej,
6) budowę oświetlenia ulicznego (linia kablowa), 21 szt. latarni ulicznych typu ST „Libra” 03 150W z rastrem o wysokości 4,2-4,5 m
7) wprowadzenie elementów małej architektury, tj.: donice, ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery, rzeźby z brązu.
2.3. Roboty budowlane powinny być wykonane zgodnie z:
1) Projektami Budowlanymi:
a) projekt zagospodarowania terenu ulicy Bolesława Chrobrego,
b) projekt zagospodarowania terenu Kaczego Rynku i ul. Zaściankowej,
c) projekt kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przyłączami terenu „Starówki” w Żarach,
2) Projektami Wykonawczymi:
a) przebudowy nawierzchni ulicy Bolesława Chrobrego,
b) budowy fontanny (branża architektoniczna i konstrukcyjna),
c) budowy fontanny (technologia wody, instal. elektryczne, sterowanie),
d) oświetlenia ulicy Bolesława Chrobrego,
d) odwodnienia (wpusty i przykanaliki kanalizacji deszczowej) oraz przyłącza wody,
f) projekt docelowej organizacji ruchu
3) Projektem wykonawczym zamiennym przebudowy nawierzchni ul. Bolesława
Chrobrego, Kaczego Rynku i ul. Zaściankowej w Żarach
4) Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych
5) Przedmiarami robót opracowanymi przez Pracownię Projektową „Myczkowski”, ul. Micińskiego 6a z Wrocławia oraz Przedsiębiorstwo Inżynierii Środowiska S.C. „ESKO” z siedzibą w Zielonej Górze, ul. Obywatelska.
6) Decyzjami - Pozwolenia na budowę
7) Decyzjami Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Wykonawcy robót określają przedmiary robót.
4. Wszystkie wymienione w ust. 3 i 4 dokumenty dostępne są do wglądu w Urzędzie Miejskim – Wydział Zamówień Publicznych, Inwestycji i Remontów, pok. 27.
5. Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV: 74.26.20.00-3 – Usługi nadzoru budowlanego
6. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
7. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.
8. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w okresie od przekazania placu budowy Wykonawcy robót do czasu wygaśnięcia odpowiedzialności Wykonawcy robót wynikających z gwarancji i rękojmi.
Wymagany termin zakończenia inwestycji zgodnie z SIWZ na wykonawstwo robót to 30 czerwca 2009 r.
9. Warunki, których spełnienie wymagane jest od Wykonawców.
9.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
9.2. Wykonawca składający ofertę musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
9.3. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. nadzorował w ciągu ostatnich 3, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum 2 zadania inwestycyjne o zakresie odpowiadającym charakterem i złożonością przedmiotowi zamówienia.
Zadania muszą być poparte dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru robót). Z dokumentów powinna wynikać informacja o rodzaju, zakresie, wartości, okresie i miejscu wykonanych usług oraz, że usługi te zostały wykonane należycie.
9.4. Wykonawca musi dysponować wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z prawa budowlanego do realizacji zamówienia, tj.: – osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalnościach:
a) drogowej,
b) konstrukcyjno –budowlanej,
lub konstrukcyjno budowlanej z możliwością prowadzenia robót drogowych (zamiast a i b)
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby pełniącej funkcje Koordynatora zespołu inspektorów nadzoru.
9.5. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
9.6. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
9.7. Wykonawca musi przed przystąpieniem do przetargu wnieść wadium
10. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt 4 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 3.1 spowoduje wykluczenie wykonawcy.
11. Wykonawca musi przed przystąpieniem do przetargu wnieść wadium w wysokości 2.500,00 zł.
12. Kryterium oceny ofert: Cena brutto „C” – 100 %
13. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
16. Oferty należy składać w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
17. Termin składania ofert upływa dnia: 19 września 2007r., godz. 11.45
18. Otwarcie ofert nastąpi dnia: 19 września 2007r., godz. 12.00
19. Termin związania ofertą – 30 dni.
20. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych

BURMISTRZ MIASTA ŻARY
OGŁASZA, IŻ W PRZEPROWADZONYM POSTĘPOWANIU NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.
„Prowadzenie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Zagospodarowanie ulic w obrębie Starego Miasta wraz z przebudową nawierzchni i budową infrastruktury podziemnej”

wybrano ofertę:
Pana Ludwika Zweifler i Zenona Pisarskiego, prowadzących działalność gospodarczą pn.
Przedsiębiorstwa Inwestycyjnego Usługowego Budownictwa
„LEADER”
ul. Osadników Wojskowych 40/7
68-200 Żary
za:
Cenę netto: 116.000,00 zł
Obowiązujący podatek VAT. : 22%
Cenę brutto: 141.520,00 zł

UZASADNIENIE
Oferta spełnia wymagania ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Zamawiającego określone w SIWZ, nie podlega odrzuceniu, a zaoferowana cena brutto nie przekracza kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Oferta jest najkorzystniejsza po przeliczeniu według kryterium punktowego „cena brutto” określonego w SIWZ i uzyskała 100 pkt.
Ponadto informuje, że oferta złożona przez KOMPLET INWEST s.j. Tomasz Granops, Elżbieta Prażanowska – Nieboj, ul. Nadbrzeżna 17, 66-400 Gorzów Wlkp. uzyskała 58,97 pkt.

BURMISTRZ MIASTA ŻARY
INFORMUJE, ŻE W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
„PROWADZNIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA PN. ZAGOSPODAROWANIE ULIC W OBRĘBIE STAREGO MIASTA WRAZ Z PRZEBUDOWĄ NAWIERZCHNI I BUDOWĄ INFRASTRUKTURY PODZIEMNEJ"
w dniu 10 października 2007 r. zawarto umowę z Panem Ludwikiem Zweifler i Zenonem Pisarskim, prowadzącymi działalność gospodarczą pn.
Przedsiębiorstwo Inwestycyjno Usługowe Budownictwa
„LEADER” ul. Osadników Wojskowych 40/7 68-200 Żary
na kwotę : - 116.000,00 zł
- podatek VAT 22 %
- 141.520,00 zł

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Karolina Majeryk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-09-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karolina Majeryk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-09-10 13:51:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-09-10 13:52:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-09-10 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1313 raz(y)