Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD MIEJSKI W ŻARACH
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Archiwum

Szczegóły informacji

„Remont kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Ogrodowej i Podwale w Żarach”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Przetarg

Zamawiający: Gmina Żary o statusie miejskim

Nr UZP: nie dotyczy

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-04-06 00:00:00

Ogłoszono dnia: 2009-03-16 przez Tomasz Marciniak

Treść:

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy prawo Zamówień Publicznych
Gmina Żary o statusie miejskim
Rynek 1-5
68 – 200 Żary
tel./fax. (0-68) 470-83-90
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYBÓR WYKONAWCY
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
„Remont kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Ogrodowej i Podwale w Żarach”
1. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Ogłoszenie o przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.03.2009 r.
3. Treść SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość dostępna jest do upływu terminu składania ofert (pkt 10 ppkt 2 Rozdział I SIWZ) na stronie internetowej www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzary. SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość w wersji papierowej można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27 lub drogą pocztową po dokonaniu wpłaty na konto Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 91 1090 2561 0000 0006 4200 0089. (Cena SIWZ 40,00 zł + podatek VAT)
4. Opis przedmiotu zamówienia - przedmiot zamówienia zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym rozdział VI SIWZ obejmuje:
1) w ulicy Podwale:
a) od miejsca włączenia do ist. kolektora deszczowego 1500x1000 mm do studni D704,
- wymianę ist. kanału k. deszczowej z rur betonowych fi500 mm (demontaż) na rury Hobas fi400 mm, po istniejącej trasie na długości 117,35 m, (odległość mierzona w osiach studni),
b) na odcinku od studni D704 do D714,
- budowę nowego odcinka k. deszczowej z rur PVC-U (lite) SN8 fi315 mm o długości 29,30 m
c) na odcinku od studni S402 do S415A,
- wykonanie renowacji istniejącej k. sanitarnej wykonanej z rur kamionkowych fi200 rękawem poliestrowym nasączonym żywicami epoksydowymi, na długości całkowitej 144,95 m (odległości mierzone w osiach studni), kompleksowo z czyszczeniem kanału i kaperowaniem po założeniu rękawa oraz wycięciu rękawa w studniach,
d) na odcinku od studni SI do S402,
- budowę nowego odcinka k. sanitarnej z rur PVC-U (lite) SN8 fi250 mm o długości 15,65 m z włączeniem do istniejącego kolektora fi600 mm (studnia SI)
2) w ulicy Ogrodowej:
a) od studni D704 do D706,
- wymianę ist. kanału k. deszczowej z rur betonowych fi500 mm (demontaż) na rury Hobas fi400 mm, po istniejącej trasie na długości 22,2 m, (odległość mierzona w osiach studni),
b) od studni D706 do D713,
- budowę nowego odcinka k. deszczowej z rur PVC-U (lite) SN8 fi315 mm o długości 65,55 m
c) od studni S404 do S406,
- wykonanie renowacji istniejącej k. sanitarnej wykonanej z rur kamionkowych fi200 rękawem poliestrowym nasączonym żywicami epoksydowymi, na długości całkowitej 35,20 m (odległości mierzone w osiach studni), kompleksowo z czyszczeniem kanału i kaperowaniem po założeniu rękawa oraz wycięciu rękawa w studniach,
d) od studni S406 do S413, (dł. 42,5 m)
- wymianę ist. kanału k. sanitarnej z rur kamionkowych fi200 mm (demontaż) na rury PVC-U (lite) SN8 fi200 mm, po istniejącej trasie o długości 46,10 m (odległości mierzone w osiach studni)
3) szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa:
a) przedmiar robót stanowiący rozdział V SIWZ
b) projekt budowlany stanowiący rozdział VI SIWZ
4) zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia nie obejmuje robót rozbiórkowych istniejących nawierzchni ul. Ogrodowej i Podwale oraz chodników.
5) z uwagi na możliwe rozwiązania komunikacyjne inwestycja będzie musiała być realizowana dwuetapowo:
- etap I ul. Podwale
- etap II ul. Ogrodowa
5. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z:
1) Dokumentacją projektową „Remont kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Ogrodowej i Podwale w Żarach”, opracowaną przez Zakład Projektowania i Usług Inwestycyjnych mgr inż. Teresa Popiel z siedzibą przy ul. Pomorskiej 76, 68 – 200 Żary, na którą składają się następujące opracowania:
a) Przedmiar robót - stanowiący zakres Rozdziału V SIWZ
b) Projekt budowlany - stanowiący zakres Rozdziału VI SIWZ
c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - stanowiąca zakres Rozdziału VII SIWZ
2) Wszelkimi uzgodnieniami i warunkami wydanymi na etapie opracowywania dokumentacji;
3) Decyzją – pozwolenie na budowę: Numer 367/2001, wydaną dnia 30.07.2001r. w Żarach – kontynuacja robót na tym zadaniu
4) Decyzją – pozwolenie na budowę: Numer 98/2008, wydaną dnia 25.02.2008r. w Żarach
6. Projekt budowlany, specyfikacja techniczna oraz przedmiar robót, o których mowa w pkt. 5 ppkt. 1), stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i są załącznikami do SIWZ.
7. Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
8. Całość prac należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, należytą starannością oraz zasadami sztuki budowlanej.
9. Prace będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane na podstawie szczegółowej umowy.
10. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
11. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.
12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, ze zmianami).
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
15. Warunki, których spełnienie wymagane jest od Wykonawców.
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy,
b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca załączy oświadczenie wg Załącznika nr 2 do oferty, o którym mowa w pkt. 4 ppkt. 5) lit. a) rozdziału I SIWZ,
d) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonali (rozpoczęli i zakończyli) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zadania polegające na:
- wykonaniu renowacji istniejącej sieci kanalizacyjnej w technologii z wykorzystaniem rękawa poliestrowego nasączonego żywicami epoksydowymi - ilość zadań 2 o długości min. 100 m każde,
- budowie sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej - ilość zadań 2, o długościach min. 500 m każda sieć,
Zadania muszą być poparte dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru robót).
Z dokumentów powinna wynikać informacja o rodzaju, zakresie, okresie i miejscu wykonanych robót oraz, że roboty te zostały wykonane należycie.
e) dysponują wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z prawa budowlanego do realizacji zamówienia, tj. osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającymi aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby pełniącej funkcje Kierownika Budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
f) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zadania tj.
- koparko – spycharka 0,15 m3 1 szt,
- koparka przedsiębrana poj. łyżki 0,025 – 0,60 m3 1 szt
- koparka przedsiębrana poj. łyżki 1,2 m3 1 szt
- samochód dostawczy 0,9t 1 szt
- samochód skrzyniowy 5 t 1 szt
- samochód samowyładowczy 5t 1 szt
- ubijak spalinowy 200 kg 2 szt
- zagęszczarka płytowa, spalinowa, dwukierunkowa 500 kg 1 szt
- pompa spalinowa o wydajności do 35m3/h 1 szt
- żuraw samochodowy 4t 1 szt
- beczkowóz ciągniony 4000 l 1 szt
lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia.
g) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
h) przed przystąpieniem do przetargu wnieśli wadium w wysokości i miejscu określonych w pkt. 8 SIWZ.

2) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
a) Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi.
b) W odniesieniu do warunku niezbędnej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego, kadrowego oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 1) lit. c) - f) Rozdział I SIWZ muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki.
c) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
d) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa.
Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.

e) Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę: w miejscu np.: „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich PODMIOTÓW występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika.
f) Wykonawcy występujący wspólnie, których oferta została wybrana zobowiązani są przed zawarciem umowy, do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę.
3) Wymagania dodatkowe:
a) Wykonawca powinien zapoznać się z terenem objętym zamówieniem. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
b) Wykonawca musi przyjąć obowiązki realizującego przedmiot zamówienia, które podano we wzorze umowy (rozdział IV SIWZ).
16. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych, w pkt. 4 Instrukcji dla Wykonawców – Rozdział I SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 1 spowoduje wykluczenie Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
17. Wykonawca musi przed przystąpieniem do przetargu wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych, 00/100).
Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art., 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275)
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego, z uwzględnieniem terminu składania ofert.
Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub oryginał dokumentu stanowiącego akceptowalną formę wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 27 przed terminem przewidzianym do składania ofert.
18. Kryterium oceny ofert:
19. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierować następującym kryterium:

cena oferty „C”..................................................................... 100 %

1) Przy ocenie kryterium „cena oferty C” zostanie zastosowany wzór:

Cena oferty brutto najniższa
„C” = x 100 x 100 %
Cena brutto badanej oferty
2) Maksymalna ilość punktów przyznanych jednej ofercie wynosi 100 punktów. Punkty wylicza się z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
20. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27, od poniedziałku do piątku
w godzinach 7.30-15.30.
21. Oferty należy składać w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
22. Termin realizacji zamówienia: Zamówienie należy zrealizować w terminie 90 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy.
23. Termin składania ofert upływa dnia: 06 kwietnia 2009 r., godz. 11.45
24. Otwarcie ofert nastąpi dnia: 06 kwietnia 2009 r. godz. 12.00
25. Termin związania ofertą – 30 dni.
26. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
 

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W POSTĘPOWANIU PROWADZONYM
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
ustawy Prawo Zamówień Publicznych
OGŁASZA, IŻ W PRZEPROWADZONYM POSTĘPOWANIU NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
„Remont kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Ogrodowej i Podwale w Żarach”
WYBRANO OFERTĘ KONSORCJUM FIRM:
Lider: Przedsiębiorstwo Robót Sanitarnych
KANWOD Sp. J. Strojny & Kwiecień
ul. Zimna 7, 65-707 Zielona Góra
Partner: CONS CONTROL - SYSTEM Kupiec Marcin
ul. Przyleśna 3, 66-016 Czerwieńsk
za:
wynagrodzenie kosztorysowe:
wynagrodzenie netto: 723.477,87 zł
podatek VAT: 159.165,13 zł
wynagrodzenie brutto: 882.643,00 zł
składniki kalkulacyjne:
Rg 14,0 zł
Ko(R+S) 65 %
Kz(M) 12 %
Z(Ko+R+S) 18 %
UZASADNIENIE WYBORU
Oferta spełnia wymagania ustawy Prawo zamówień Publicznych i Zamawiającego określone w SIWZ, nie podlega odrzuceniu – przyznano ofercie 100,00 pkt., a zaoferowana cena brutto Wykonawcy
nie przekracza kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
 
Żary, dnia 27 kwietnia 2009 r.

Gmina Żary o statusie miejskim
Rynek 1-5 68 – 200 Żary
tel./fax. (0-68) 470-83-90
OGŁASZA, IŻ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
„REMONT KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ W ULICY OGRODOWEJ I PODWALE W ŻARACH”
W dniu 27 kwietnia 2009r. zawarto umowę z:
 
Konsorcjum firm:
Lider: Przedsiębiorstwo Robót Sanitarnych KANWOD Sp. J. Strojny & Kwiecień ul. Zimna 7, 65-707 Zielona Góra
Partner: CONS CONTROL - SYSTEM Kupiec Marcin ul. Przyleśna 3, 66-016 Czerwieńsk
 
za:
wynagrodzenie netto: 723.477,87 zł
podatek VAT: 159.165,13 zł
wynagrodzenie brutto: 882.643,00 zł

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Tomasz Marciniak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-03-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Marciniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-03-16 13:46:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-03-16 13:46:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-03-16 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1902 raz(y)