ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD MIEJSKI W ŻARACH
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „PROWADZENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA P.N.:BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W LATACH 2008-2011 W ŻARACH”Drukuj informację Zamówienie publiczne: „PROWADZENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA P.N.:BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W LATACH 2008-2011 W ŻARACH”

Szczegóły informacji

„PROWADZENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA P.N.:BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W LATACH 2008-2011 W ŻARACH”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Przetarg

Zamawiający: Gmina Żary o statusie miejskim

Nr UZP: nie dotyczy

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2007-11-28 00:00:00

Ogłoszono dnia: 2007-11-20 przez Joanna Wojak

Treść:

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy prawo Zamówień Publicznych
Gmina Żary o statusie miejskim, Rynek 1-5,
tel. (0-68) 47-08-375 fax. 47-08-390

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – ROBOTY BUDOWLANE PN.:
„PROWADZENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA P.N.:BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W LATACH 2008-2011 W ŻARACH”

1. Ogłoszenie o przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronach Portalu UZP w dniu 20 listopada 2007 r.
2. Treść SIWZ - wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość dostępna jest do upływu terminu składania ofert na stronie internetowej www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzary.
2.1 SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość w wersji papierowej można nabyć bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego lub na pisemny wniosek z prośbą o przesłanie SIWZ dokonując uprzednio wpłaty w wysokości 10,00 zł + VAT na konto Zamawiającego: Urząd Miejski w Żarach, Bank Zachodni WBK S.A., nr konta: 91 1090 2561 0000 0006 4200 0089
3. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „ Bieżące utrzymanie dróg gminnych w latach 2008-2011 w Żarach”, przewidzianego dla Wykonawcy robót przez inspektora nadzoru o odpowiednim przygotowaniu zawodowym w specjalności drogowej.
3.1.. Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmować będzie w szczególności:
1) uzupełnienie ubytków masą asfaltową w jezdniach,
2) częściowe przebruki jezdni i chodników,
3) naprawa dróg gruntowych,
4) utwardzanie dróg gruntowych tłuczniem,
5) powierzchniowe utrwalanie nawierzchni dróg asfaltowych,
6) niezwłoczna ( w trybie natychmiastowym) likwidacja wszelkich zagrożeń w pasie drogowym,
7) wymiana i odnowa oznakowania pionowego,
8) oznakowanie poziome,
9) naprawa i utrzymanie barier łańcuchowych wraz z malowaniem,
10) koszenie zieleni w pasie drogowym z wywozem pokosu i nieczystości,
11) prześwietlanie koron drzew ograniczających widoczność dla ruchu kołowego
w pasie drogowym,
12) stabilizacja podbudowy dróg gruntowych.
Wykonanie tych robót będzie odbywało się na polecenie Zamawiającego na podstawie miesięcznego protokołu typowania robót oraz zgłoszeń telefonicznych w przypadku konieczności likwidacji wszelkich zagrożeń w pasie drogowym. Zamawiający w protokołach typowania będzie określał zakres robót (czynności do wykonania), lokalizację a także termin ich realizacji.
Protokół typowanych robót oraz innych poleceń wydanych przez Zamawiającego Wykonawcy robót przekazywany będzie inspektorowi nadzoru.
4. Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3 Usługi nadzoru budowlanego
5. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
6. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.).
8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umów ramowych.
9. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
10. Wykonawca złoży tylko jedną ofertę, zawierającą jedną jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
11. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający poniższe wymagania określone w pkt 3 SIWZ:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
a) spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy.
b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień.
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
d) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem
i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. nadzorowali w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy to w tym okresie, minimum dwa zadania o zakresie odpowiadającym charakterem i złożonością przedmiotowi
zamówienia.
Zadania muszą być poparte dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru robót).Z dokumentów powinna wynikać informacja o rodzaj, zakresie, wartości, okresie i miejscu wykonanych usług oraz, że usługi te zostały wykonane należycie.

e) dysponują wykwalifikowanym personelem – Wykonawca musi dysponować wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z prawa budowlanego do realizacji zamówienia, tj.: – osobę uprawnioną do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalności drogowej, posiadający aktualny (na dzień otwarcia ofert) wpis do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego.
f) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie realizacji
przedmiotu zamówienia.
g) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
h) przed przystąpieniem do przetargu wnieśli wadium w wysokości i miejscu określonych w pkt 8 niniejszej Instrukcji dla
Wykonawców.
12.. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt. 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
13.. Wykonawca musi przed przystąpieniem do przetargu wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł .
Wadium może być wniesione w :
- Pieniądzu na konto Zamawiającego: Urząd Miejski w Żarach, Bank Zachodni WBK S.A.
Nr konta: 64 1090 2561 0000 0006 4200 0090
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.]
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego. Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub oryginał dokumentu stanowiącego akceptowalną formę wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 27 przed terminem przewidzianym do składania ofert.
14. Kryterium oceny ofert: Cena ryczałtowa brutto „C” – 100 %
15. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30.
16. Oferty należy składać w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
17. Termin realizacji zamówienia : Przedmiot zamówienia będzie realizowany w terminie od dnia 01.01.2008r.
do dnia 31.12.2011r. a udział w przeglądach wynikłych z zakresu rękojmi – do czasu wygaśnięcia odpowiedzialności
wykonawcy robót z tytułu rękojmi.
18. Termin składania ofert upływa dnia: 28 listopada 2007 r., godz. 11.45
19. Otwarcie ofert nastąpi dnia: 28 listopada 2007 r. godz. 12.00
20. Termin związania ofertą – 30 dni.
21. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
BURMISTRZ MIASTA ŻARY
OGŁASZA, IŻ W PRZEPROWADZONYM POSTĘPOWANIU NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
„PROWADZENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA PN.: BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG NA LATA 2008-2011 W MIEŚCIE ŻARY”
Wybrano ofertę firmy:
Zakład Usługowy Meldrosan
Bronisław Pająk
ul.Marcinkowskiego 3B
68-200 Żary
za:
wynagrodzenie ryczałtowe brutto (wskaźnik % brutto od wartości netto faktur Wykonawcy) - 2,5 %
Uzasadnienie wyboru
Wybrana oferta spełnia wymagania ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Zamawiającego określone w SIWZ, nie podlega odrzuceniu i uzyskała 100 pkt.
Ponadto informuję, że oferta firmy ZAKŁAD USŁUG PROJEKTOWO-BUDOWLANYCH Zbigniew Bohatkiewicz, ul.Kusocińskiego 62, 68-200 Żary uzyskała 62,50 pkt.
Gmina Żary o statusie miejskim, ul. Rynek 1-5,
tel. (0-68) 47-08-374 fax. (068) 47-08-390
BURMISTRZ MIASTA ŻARY
informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania na wybór wykonawcy przedmiotu zamówienia pn.:
„Prowadzenie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Bieżące utrzymanie dróg na lata 2008-2011 w Żarach”
w dniu 10 grudnia 2007 r. zawarto umowę z:
Zakładem Usługowym MELDROSAN
Bronisław Pająk
ul. Marcinkowskiego 3B
68-200 Żary
za:
* wynagrodzenie ryczałtowe brutto (wskaźnik % brutto od wartości netto faktur Wykonawcy) - 2,5%

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Wojak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-11-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Wojak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-11-20 11:43:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-11-20 11:43:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-11-20 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1283 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony