ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD MIEJSKI W ŻARACH
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „REMONT NAWIERZCHNI CHODNIKA NA PLACU PRZYJAŹNI OD ULICY UŁAŃSKIEJ DO ULICY PODWALE W ŻARACH”Drukuj informację Zamówienie publiczne: „REMONT NAWIERZCHNI CHODNIKA NA PLACU PRZYJAŹNI OD ULICY UŁAŃSKIEJ DO ULICY PODWALE W ŻARACH”

Szczegóły informacji

„REMONT NAWIERZCHNI CHODNIKA NA PLACU PRZYJAŹNI OD ULICY UŁAŃSKIEJ DO ULICY PODWALE W ŻARACH”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Przetarg

Zamawiający: Gmina Żary o statusie miejskim

Nr UZP: nie dotyczy

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2007-08-20 00:00:00

Ogłoszono dnia: 2007-07-31 przez Joanna Wojas

Treść:

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy prawo Zamówień Publicznych
Gmina Żary o statusie miejskim, Rynek 1-5,
tel. (0-68) 47-08-375 fax. 47-08-390
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – ROBOTY BUDOWLANE PN.:
„REMONT NAWIERZCHNI CHODNIKA NA PLACU PRZYJAŹNI OD ULICY UŁAŃSKIEJ DO ULICY PODWALE W ŻARACH”
1. Ogłoszenie o przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronach Portalu UZP w dniu 31 lipca 2007 r.
2. Treść SIWZ - wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość dostępna jest do upływu terminu składania ofert na stronie internetowej www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzary.
2.1 SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość w wersji papierowej można nabyć bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego lub na pisemny wniosek z prośbą o przesłanie SIWZ dokonując uprzednio wpłaty w wysokości 20,00 zł + VAT na konto Zamawiającego: Urząd Miejski w Żarach, Bank Zachodni WBK S.A., nr konta: 91 1090 2561 0000 0006 4200 0089.
3. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje :
1) roboty rozbiórkowe,
2) roboty przygotowawcze,
3) podbudowa,
4) nawierzchnia,
5) elementy ulic, w tym regulacja następujących urządzeń:
- 2 wpusty deszczowe (wymiana włazów żeliwnych na nowe),
- 6 studni kanalizacyjnych Ř 80 cm,
- 5 studzienek wodomierzowych,
- 10 studzienek gazowych,
- 8 studzienek telekomunikacyjnych,
6) wykonanie oznakowania placu budowy zgodnie z uprzednio sporządzonym i zatwierdzonym przez Wykonawcę projektem organizacji ruchu zastępczego na czas wykonywania robót.
4. Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5
5. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
6. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.).
8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umów ramowych.
9. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
10. Wykonawca złoży tylko jedną ofertę, zawierającą jedną jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
11. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający poniższe wymagania określone w pkt 3 SIWZ:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
a) spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy.
b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień.
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
d) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem
i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. wykonali ( rozpoczęli i zakończyli) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie,
minimum jedno takie zadanie porównywalne z zakresem przedmiotu zamówienia.
Zadanie musi być poparte dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru robót, faktura końcowa wraz z kopią umowy) zwanymi dalej „referencjami”.
Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykazał się należytym doświadczeniem potrzebnym do realizacji niniejszego zamówienia, jeżeli łącznie z wymaganych przez Zamawiającego dokumentów tj.: wykazu doświadczenia (zał. nr 3) oraz referencji wynika informacja o rodzaju, zakresie i wartości wykonanych robót oraz, że zostały wykonane należycie.
e) dysponują wykwalifikowanym personelem – Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za realizację przedmiotu
zamówienia posiadającą uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia tj. osobę uprawnioną do wykonywania
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej wraz z aktualną przynależnością do
właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
f) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym (własnym, użyczonym lub dzierżawionym) koniecznym do realizacji
zadania.
g) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
h) przed przystąpieniem do przetargu wnieśli wadium w wysokości i miejscu określonych w pkt 8 niniejszej Instrukcji dla
Wykonawców.
12.. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt. 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
13.. Wykonawca musi przed przystąpieniem do przetargu wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł .
Wadium może być wniesione w :
- Pieniądzu na konto Zamawiającego: Urząd Miejski w Żarach, Bank Zachodni WBK S.A.
Nr konta: 64 1090 2561 0000 0006 4200 0090
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.]
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego. Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub oryginał dokumentu stanowiącego akceptowalną formę wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 27 przed terminem przewidzianym do składania ofert.
14. Kryterium oceny ofert: Cena ryczałtowa brutto „C” – 100 %
15. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30.
16. Oferty należy składać w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
17. Termin realizacji zamówienia : Zamówienie należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie 100 dni od daty podpisania umowy.
18. Termin składania ofert upływa dnia: 20 sierpnia 2007 r., godz. 11.45
19. Otwarcie ofert nastąpi dnia: 20 sierpnia 2007 r. godz. 12.00
20. Termin związania ofertą – 30 dni.
21. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych

BURMISTRZ MIASTA ŻARY
OGŁASZA, IŻ W PRZEPROWADZONYM POSTĘPOWANIU NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.
„Remont nawierzchni chodnika na Placu Przyjaźni od ulicy Ułańskiej do ulicy Podwale w Żarach”
w wyznaczonym w SIWZ terminie (do 20.08.2007 r. godz. 1145) wpłynęła 1 oferta od następującego Wykonawcy:
Oferta Nr 1: Tadeusza Bergera Brukarstwo – Murarstwo - Betoniarstwo –Transport, Handel Materiałami Budowlanymi z siedzibą w Dolanowo 4, 68-120 Iłowa,

Z uwagi na fakt, iż złożona została tylko jedna oferta i nie podlega ona odrzuceniu odstąpiono od oceny punktowej wg kryteriów przyjętych w SIWZ. Złożona przez firmę Tadeusza Bergera Brukarstwo – Murarstwo - Betoniarstwo –Transport, Handel Materiałami Budowlanymi z siedzibą w Dolanowo 4, 68-120 Iłowa, oferta uzyskuje 100 pkt.
W związku z powyższym wybrano ofertę:
Tadeusza Bergera
Brukarstwo – Murarstwo - Betoniarstwo –Transport,
Handel Materiałami Budowlanymi
Dolanowo 4, 68-120 Iłowa
za:
• Cenę ryczałtową netto: 274.665,46 zł
• Należny podatek VAT: 60.426,39 zł
• Cenę ryczałtową brutto: 335.091,85 zł zł
UZASADNIENIE
Oferta spełnia wymagania ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Zamawiającego określone w SIWZ, nie podlega odrzuceniu, a zaoferowana cena brutto nie przekracza kwoty, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Wojas
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-08-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Wojas
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-08-01 08:04:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-08-01 08:05:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-07-31 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1604 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony