ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD MIEJSKI W ŻARACH
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO ULICY POWSTAŃCÓW WLKP. W ŻARACH”Drukuj informację Zamówienie publiczne: „BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO ULICY POWSTAŃCÓW WLKP. W ŻARACH”

Szczegóły informacji

„BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO ULICY POWSTAŃCÓW WLKP. W ŻARACH”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Przetarg

Zamawiający: Gmina Żary o statusie miejskim

Nr UZP: nie dotyczy

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2007-08-06 00:00:00

Ogłoszono dnia: 2007-07-13 przez Joanna Wojak

Treść:

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Gmina Żary o statusie miejskim, Rynek 1-5,
tel. (0-68) 47-03-375 fax. 470-43-90
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – ROBOTY BUDOWLANE PN.:
„BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO ULICY POWSTAŃCÓW WLKP. W ŻARACH”
1. Ogłoszenie o przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronach Portalu UZP w dniu 13 lipca 2007 r.
2. Treść SIWZ - wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość dostępna jest do upływu terminu składania ofert na stronie internetowej www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzary.
2.1 SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość w wersji papierowej można nabyć bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego lub na pisemny wniosek z prośbą o przesłanie SIWZ dokonując uprzednio wpłaty w wysokości 30,00 zł + VAT na konto Zamawiającego: Urząd Miejski w Żarach, Bank Zachodni WBK S.A., nr konta: 91 1090 2561 0000 0006 4200 0089.
3. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje :
1) stawianie słupów oświetleniowych z elementami ustojowymi i głowicą, z wnęką do zamontowania tabliczki bezpiecznikowej TB-1 - 26szt,
2) montaż wysięgników rurowych oc. G-12 /60 w układzie B z wysięgiem 0.5m – 26szt,
3) montaż na głowicy słupa opraw SGS 104/100 z lampą sodową SON {T} 100W - 26szt,
4) układanie kabla YAKY - 1143m,
5) uziemienie słupów oświetleniowych – 4szt,
6) rozbiórka i naprawa nawierzchni brukowej,
7) wycinka krzewów i gałęzi
4. Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.31.43.00-4, 45.31.61.10-9.
5. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
6. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.).
8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umów ramowych.
9. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
10. Wykonawca złoży tylko jedną ofertę, zawierającą jedną jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
11. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający poniższe wymagania określone w pkt 3 SIWZ:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
a) spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy,
b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością min. przedmiotowi zamówienia tzn. o wartości co najmniej 80 tys. zł brutto, polegających na budowie oświetlenia drogowego tj. wykonali w ciągu ostatnich 5 lat -rozpoczęli i zrealizowali- przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum 1 takie zadanie.
Zadanie musi być poparte dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru robót, faktura końcowa wraz z kopią umowy) zwanymi dalej „referencjami”.
Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykazał się należytym doświadczeniem potrzebnym do realizacji niniejszego zamówienia, jeżeli łącznie z wymaganych przez Zamawiającego dokumentów tj.: wykazu doświadczenia (zał. nr 3) oraz referencji wynika informacja o rodzaju, zakresie i wartości wykonanych robót oraz, że zostały wykonane należycie.
a) dysponują wykwalifikowanym personelem – Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za realizację przedmiotu zamówienia posiadającą uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia tj. osobę uprawnioną do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Powyższa osoba musi udokumentować, że uczestniczyła na stanowisku kierownika robót w co najmniej jednym zadaniu polegającym na wykonaniu remontu elewacji obiektu budowlanego o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością min. przedmiotowi zamówienia (tzn. o wartości min. 80 tys. brutto).
b) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym (własnym, użyczonym lub dzierżawionym) koniecznym do realizacji
zadania (pkt.3.1.6. SIWZ),
c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
d) przed przystąpieniem do przetargu wnieśli wadium w wysokości i miejscu określonych w pkt 8 niniejszej Instrukcji dla
Wykonawców.
12.. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt. 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
13.. Wykonawca musi przed przystąpieniem do przetargu wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł .
Wadium może być wniesione w :
- Pieniądzu na konto Zamawiającego: Urząd Miejski w Żarach, Bank Zachodni WBK S.A.
Nr konta: 64 1090 2561 0000 0006 4200 0090
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.)
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego. Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub oryginał dokumentu stanowiącego akceptowalną formę wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 27 przed terminem przewidzianym do składania ofert.
14. Kryterium oceny ofert: Cena ryczałtowa brutto „C” – 100 %
15. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30.
16. Oferty należy składać w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
17. Termin realizacji zamówienia : Zamówienie należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie 60 dni od daty podpisania umowy.
18. Termin składania ofert upływa dnia: 06 sierpnia 2007 r., godz. 11.45
19. Otwarcie ofert nastąpi dnia: 06 sierpnia 2007 r. godz. 12.00
20. Termin związania ofertą – 30 dni.
21. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA
„BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO ULICY POWSTAŃCÓW WLKP. W ŻARACH”
BURMISTRZ MIASTA ŻARY
OGŁASZA, IŻ

1) w wyznaczonym w SIWZ terminie tj. do 06.08.2007r. godz. 11.45 wpłynęło 9 ofert od następujących Wykonawców:

Oferta nr 1: VOLTA – Z.P.H.U. Klemens Workowski, ul.Lisia 39/15, 65-093 Zielona Góra
Oferta nr 2: „INSTEL” Spólka z o.o., ul.Batorego 126A, 65-735 Zielona Góra
Oferta nr 3: INSTALACYJNA SPÓŁKA PRAC ELEKTRYCZNYCH ISPE Sp. z o.o., Czerwony Dworek 3
58-533 Mysłakowice
Oferta nr 4: Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane „ELTEK” Jan Klimczak, ul.Czartoryskich 10
66-400 Gorzów Wlkp.
Oferta nr 5: ZAKŁAD ENERGO-ELEKTRYCZNY ENERGIA, Józef Wieczorek Zbigniew Bołoczko Spółka Jawna
ul.Lubelska 1, 66-620 Gubin
Oferta nr 6: ZAKŁAD Elektryczno-Budowlany, „REWAJ” Zbigniew, ul.Wesoła 21/1, 67-100 Nowa Sól
Oferta nr 7: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-HANDLOWE „INSTEL” Sp.j., J.Bieliński – A.Dutkiewicz
ul.Kręta 5, 65-700 Zielona Góra
Oferta nr 8: ELSTAL Andrzej Najdek, Pasterzowice 31, 67-300 Szprotawa
Oferta nr 9: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT ELEKTRYCZNYCH, „MEGAVAT” Zdzisław Sarnacki, ul.Sportowa 52
68-200 Żary

2) punktacja ofert wg kryterium i oceny w SIWZ przedstawia się następująco:

Oferta nr 1 – 82.878,26zł : 82.878,26zł x 100 x 100% = 100 pkt.
Oferta nr 2 – 82.878,26zł : 125.446,95zł x 100 x 100% = 66,07 pkt.
Oferta nr 3 – 82.878,26zł : 136.618,91zł x 100 x 100% = 60,66 pkt.
Oferta nr 4 – 82.878,26zł : 113.969,83zł x 100 x 100% = 72,72 pkt.
Oferta nr 5 – 82.878,26zl : 114.682,22zł x 100 x 100% = 72,27 pkt.
Oferta nr 8 – 82.878,26zł : 83.857,54zł x 100 x 100% = 98,83 pkt.
Oferta nr 9 – 82.878,26zł : 95.413,97zł x 100 x 100% = 86,86 pkt.

3) jako najkorzystniejszą wybrano ofertę firmy:

VOLTA – Z.P.H.U.
Klemens Workowski
ul.Lisia 39/15
65-093 Zielona Góra
za:
cenę netto: 67.933,00 zł
podatek VAT: 22%
cenę brutto: 82.878,26 zł

Oferta spełnia wymagania ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Zamawiającego określone w SIWZ, nie podlega odrzuceniu, a zaoferowana cena brutto za budowę oświetlenia nie przekracza kwoty, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Wojak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-07-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Wojak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-07-13 14:51:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-07-13 14:52:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-07-13 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1477 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony