ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD MIEJSKI W ŻARACH
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Budowa ulicy Baczyńskiego w Żarach-etap II”Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Budowa ulicy Baczyńskiego w Żarach-etap II”

Szczegóły informacji

„Budowa ulicy Baczyńskiego w Żarach-etap II”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Przetarg

Zamawiający: Gmina Żary o statusie miejskim

Nr UZP: nie dotyczy

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-08-16 00:00:00

Ogłoszono dnia: 2010-07-30 przez Marcin Parys

Treść:

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy prawo Zamówień Publicznych
Gmina Żary o statusie miejskim
Rynek 1-5
68 – 200 Żary
tel. (68) 470-83-48
fax. (68) 470-83-90
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYBÓR WYKONAWCY
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
„Budowa ulicy Baczyńskiego w Żarach-etap II”
1. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Ogłoszenie o przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30.07.2010r.
3. Treść SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość dostępna jest do upływu terminu składania ofert (ust.16 pkt. 2) SIWZ) pod adresem ftp://ftp.um.zary.pl
4. SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość w wersji papierowej można nabyć bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego lub na pisemny wniosek z prośbą o przesłanie SIWZ, dokonując uprzednio wpłaty na konto Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 91 1090 2561 0000 0006 4200 0089. (Cena SIWZ 500,00 zł + podatek VAT)
1) Opis przedmiotu zamówienia - Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych na części ul. Baczyńskiego – obecnie „ślepym odcinku” o zmiennej szerokości pasa drogowego.
a) W zakresie robót drogowych : wykonanie ciągu pieszo – jezdnego o szerokości 5,0 m zakończonego placem o wymiarach 10,0 x 7,5 m. Nawierzchnia jezdni z kostki betonowej, szarej gr. 8 cm.
b) W zakresie robót sanitarnych: odwodnienie drogi poprzez kanalizację deszczową fi 200 dł. 104 mb oraz fi 250 dł. 11 mb. z włączeniem poprzez trójnik do istniejącej kanalizacji w ul. Baczyńskiego (prostopadła do projektowanej o nawierzchni asfaltowej).
c) W zakresie robót elektrycznych: budowa oświetlenie drogowego poprzez budowę linii kablowej oświetlenia drogowego dł. 162 m, montaż słupów oświetleniowych stalowych SR–7 z oprawami (5 szt.)
5. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót – rozdział V SIWZ
6. Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień:
Główny przedmiot: CPV: 45.23.31.20-6 – Roboty w zakresie budowy dróg
CPV: 45.23.13.00-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
CPV: 45.31.61.10-9 – Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
7. Prace będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane na podstawie szczegółowej umowy przestawionej w rozdziale IV SIWZ.
8. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
9. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, ze zmianami).
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
13. Warunki, których spełnienie wymagane jest od Wykonawców:
1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym ,
d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
14. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w ust. 5 Instrukcji dla Wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 3 pkt. 1) i 2) spowoduje wykluczenie wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
15. Wymagania dotyczące wadium.
1) Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 6.000 zł. (słownie: sześć tysięcy złotych, 00/100).
2) Wadium może być wniesione w:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275]
3) Zamawiający dokona zwrotu wniesionego wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych.
4) Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy prawo zamówień publicznych.
5) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 3 ustawy.
6) Wadium w formie pieniężnej należy przelać na konto Zamawiającego pod nazwą: Urząd Miejski w Żarach
Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 64 10902561 0000 0006 4200 0090,
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego, z uwzględnieniem terminu składania ofert.
7) Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub oryginał dokumentu stanowiącego akceptowalną formę wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 33 przed terminem przewidzianym do składania ofert.
8) Nie zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
16. Kryterium oceny ofert:
1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierować następującym kryterium:
cena ryczałtowa brutto „C”........................................... 100 %
2) Przy ocenie kryterium „cena ryczałtowa brutto C” zostanie zastosowany wzór:
„C” = cena ryczałtowa brutto najniższa / cena ryczałtowa brutto badanej oferty x 100 x 100 %

3) Maksymalna ilość punktów przyznanych jednej ofercie wynosi 100 punktów. Punkty wylicza się z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
17. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 33 – Wydział Zamówień Publicznych, Inwestycji i Remontów - Urząd Miejski w Żarach, Rynek 1-5, 68-200 Żary
18. Oferty należy składać w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
19. Termin realizacji zamówienia: Zamówienie należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie do 15.10.2010r.
20. Termin składania ofert upływa dnia: 16 sierpnia 2010 r., godz. 13.45
21. Otwarcie ofert nastąpi dnia: 16 sierpnia 2010r. godz. 14.00 w siedzibie Zamawiającego, pokój 18.
22. Termin związania ofertą – 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
23. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy



GMINA ŻARY o statusie miejskim
68-200 Żary, Rynek 1-5
tel.068/470-83-75, fax 068/470-83-90
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W POSTĘPOWANIU PROWADZONYM
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
ustawy Prawo Zamówień Publicznych

OGŁASZA, IŻ W PRZEPROWADZONYM POSTĘPOWANIU NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:

„Budowa ulicy Baczyńskiego w Żarach-II etap”


WYBRANO OFERTĘ FIRMY:

Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane
„GRAN-BUD” Izabela Krępa
ul. Czeremchowa 1, 66-006 Ochla
za:

cenę ryczałtową brutto: 195.072,32 zł

UZASADNIENIE WYBORU

Oferta spełnia wymagania ustawy Prawo zamówień Publicznych i Zamawiającego określone w SIWZ, nie podlega odrzuceniu, ofercie przyznano 100,00 pkt., a zaoferowana cena ryczałtowa brutto Wykonawcy nie przekracza kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Punktacja pozostałych ofert obliczona wg kryterium „cena ryczałtowa brutto C” określonego w SIWZ przedstawia się następująco:

Numer oferty: 3
Nazwa Wykonawcy 
Firma Handlowo-Usługowa Maciej Berger
ul. Dolanowo 4, 68-120 Iłowa
Liczba pkt: 91,74
Gmina Żary o statusie miejskim
68-200 Żary, Rynek 1-5
tel./fax 068/470-83-90
BURMISTRZ MIASTA ŻARY
OGŁASZA, IŻ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.
”Budowa ulicy Baczyńskiego w Żarach- II etap”
w dniu 15 września 2010r. zawarto umowę z firmą:
Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane
„GRAN-BUD” Krępa Izabela
ul. Czeremchowa 1, 66-006 Ochla

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marcin Parys
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-07-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marcin Parys
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-07-30 13:13:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-07-30 13:13:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-07-30 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1518 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony