ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD MIEJSKI W ŻARACH
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Prowadzenie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Rozbudowa układu komunikacyjnego dróg gminnych w Żarach w ciągu ulic: Al. Jana Pawła II-Plac Łużycki-Al. Wojska Polskiego”Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Prowadzenie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Rozbudowa układu komunikacyjnego dróg gminnych w Żarach w ciągu ulic: Al. Jana Pawła II-Plac Łużycki-Al. Wojska Polskiego”

Szczegóły informacji

„Prowadzenie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Rozbudowa układu komunikacyjnego dróg gminnych w Żarach w ciągu ulic: Al. Jana Pawła II-Plac Łużycki-Al. Wojska Polskiego”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Przetarg

Zamawiający: Gmina Żary o statusie miejskim

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2010-07-06 przez Marcin Parys

Treść:

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy prawo Zamówień Publicznych

Gmina Żary o statusie miejskim
Rynek 1-5
68 – 200 Żary
tel. 68 470-83-48
fax. 68 470-83-90
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYBÓR WYKONAWCY
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
„Prowadzenie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Rozbudowa układu komunikacyjnego dróg gminnych w Żarach w ciągu ulic: Al. Jana Pawła II-Plac Łużycki-Al. Wojska Polskiego”

Niniejszy przedmiot zamówienia jest częścią projektu pn. „Rozbudowa transgranicznych połączeń drogowych w Żarach i Weiβwasser” i będzie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska – Saksonia 2007 - 2013

1. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Ogłoszenie o przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 6 lipca 2010 r.
3. Treść SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość dostępna jest do upływu terminu składania ofert (ust.11 pkt. 2) SIWZ) pod adresem ftp://ftp.um.zary.pl.
4. SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość w wersji papierowej można nabyć bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego lub na pisemny wniosek z prośbą o przesłanie SIWZ, dokonując uprzednio wpłaty na konto Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 91 1090 2561 0000 0006 4200 0089. (Cena SIWZ 2.000,00 zł + podatek VAT)
5. Opis przedmiotu zamówienia - Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Rozbudowa układu komunikacyjnego dróg gminnych w Żarach w ciągu ulic: Al. Jana Pawła II – Plac Łużycki – Al. Wojska Polskiego, przewidzianego dla Wykonawcy robót przez inspektorów nadzoru o odpowiednim przygotowaniu zawodowym.
6. Zakres robót do wykonania przez Wykonawcę robót obejmuje rozbudowę układu komunikacyjnego dróg gminnych w Żarach w ciągu ulic: Al. Jana Pawła II – Plac Łużycki – Al. Wojska Polskiego w branży drogowej (budowa dwóch rond, przebudowa oraz remont konstrukcji jezdni wraz z budową systemu ciągów pieszo – rowerowych, budowa parkingów), branży sanitarnej (przebudowa sieci kanalizacji deszczowej), branży elektrycznej (budowa oświetlenia drogowego, parkowego i sygnalizacji świetlnej). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również likwidację kolizji z istniejącym uzbrojeniem, przykrycie kanału rzeki Żarki oraz małą architekturę i zieleń.
7. Zakres i charakter rozbudowy poszczególnych ulic w branży drogowej:
1) Al. Jana Pawła II : Remont konstrukcji jezdni. Istniejąca geometria zostaje zachowana z wyjątkiem wlotów na rondo. Istniejące chodniki i ścieżki rowerowe zostają zachowane z wyjątkiem odcinków kolidujących z rozbudową.
Wzdłuż Al. Jana Pawła II budowa nowych parkingów z bruku klinkierowego:
- dla samochodów osobowych (99 stanowiska) i autobusów(3 stanowiska) przy Pałacu Promnitzów
- dla samochodów osobowych (32 stanowiska)przy „Inkubatorze”
2) Ulica Poznańska: Przebudowa jezdni i chodnika , nawierzchnia z kostki granitowej 9/11
3) Ulica Domańskiego: Przebudowa jezdni, nawierzchnia bitumiczna,
4) Ulica Bohaterów Getta: Przebudowa jezdni, nawierzchnia bitumiczna. Chodniki i ścieżka rowerowa – bruk klinkierowy,
5) Ulica Żagańska: Przebudowa jezdni, nawierzchnia bitumiczna. Chodniki i ścieżka rowerowa – bruk klinkierowy,
6) Ulica Podwale: Przebudowa jezdni na odcinku 45 m od ronda „D” o nawierzchni asfaltowej, na pozostałym o nawierzchni granitowej z kostki 9/11. Chodniki i ścieżka rowerowa – bruk klinkierowy,
7) Ulica Traugutta: Przebudowa jezdni o nawierzchni asfaltowej. Chodniki i ścieżka rowerowa – bruk klinkierowy,
8) Aleja Wojska Polskiego: Przebudowa jezdni o nawierzchni asfaltowej. Chodniki i ścieżka rowerowa – bruk klinkierowy,
9) Budowa ronda przy siedzibie Starostwa: wraz z czterema wlotami ulic i dwoma objazdami („prawoskręty”) o nawierzchni asfaltowej, pierścień wokół wyspy wewn. z kostki granitowej. Parking dla samochodów osobowych (28 stanowisk) przy siedzibie Starostwa z bruku klinkierowego.
10) Budowa ronda na skrzyżowaniu ulic: Al. Wojska Polskiego, Podwale, Plac Łużycki: wraz z trzema wlotami ulic o nawierzchni asfaltowej, pierścień wokół wyspy wewn. z kostki granitowej. Parking dla samochodów osobowych (28 stanowisk) przy siedzibie Starostwa z bruku klinkierowego.
11) Budowa skrzyżowania skanalizowanego pomiędzy rondami o trzech wlotach o nawierzchni asfaltowej

8. Zakres robót budowlanych
1) Projekt budowlany (tom I i II)
2) Projekty wykonawcze:
a) Rozbudowy układu komunikacyjnego dróg gminnych w Żarach w ciągu ulic: Jana Pawła II – Placu Łużyckiego – Al. Wojska Polskiego ( branża drogowa),
b) Mała architektura i zieleń,
c) Konstrukcja przykrycia kanału rzeki Żarka,
d) Przebudowa istniejącej sieci kanalizacji deszczowej,
e) Przebudowa istniejącej sieci gazowej niskiego ciśnienia kolidującej z projektowanym skrzyżowaniem typu rondo,
f) Oświetlenia drogowego i parkowego dróg gminnych w Żarach
g) Likwidacji kolizji sieci elektroenergetycznych 20kv i 0,4 kv,
3) Projekt sygnalizacji świetlnej,
4) Projekt budowlano – wykonawczy zasilania sygnalizacji świetlnej w Al. Jana Pawła II w Żarach,
5) Projekt budowlano – wykonawczy zasilania fontanny na Placu Łużyckim w Żarach,
6) Projekt stałej organizacji ruchu,
7) Projekt budowlany i wykonawczy budowy sieci kanalizacji deszczowej w ul. Domańskiego
8) Przedmiary robót :
a) roboty drogowe ( w ciągu ulic Al. Jana Pawła II – Pl. Łużycki - Al. Wojska Polskiego)
b) roboty drogowe ul. Domańskiego
c) roboty drogowe ul. Poznańska
d) montaż sygnalizacji świetlnej
e) przebudowa sieci kanalizacji deszczowej
f) oświetlenie drogowe i parkowe
g) zieleń i mała architektura
h) zasilanie fontanny i sygnalizacji świetlnej
i) przykrycie kanału rzeki Żarka
j) sieć kanalizacji deszczowej w ul. Domańskiego
k) przebudowa istniejącej sieci gazowej
l) likwidacja kolizji sieci elektroenergetycznej
9) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót :
a) roboty drogowe,
b) mała architektura oraz przykrycie kanału rzeki Żarka,
c) roboty sanitarne (przebudowa sieci kanalizacji deszczowej i gazowej)
d) roboty elektryczne,
e) sygnalizacja świetlna,
f) zasilanie fontanny i sygnalizacji świetlnej
g) roboty sanitarne (budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Domańskiego)
Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania robót budowlanych określa umowa z wykonawcą robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr V do SIWZ.
8. Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień:
Główny przedmiot: CPV: 74.26.20.00-3 – Usługi nadzoru budowlanego,
9. Prace będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane na podstawie szczegółowej umowy przestawionej w rozdziale IV SIWZ.
10. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
11. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, ze zmianami).
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
15. Warunki, których spełnienie wymagane jest od Wykonawców.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym ,
d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
16. Opis sposobu dokonania przez Zamawiającego oceny spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu:
1) warunek posiadania wiedzy i doświadczenia: zostanie uznany jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, osoby, które będą realizowały niniejszy przedmiot zamówienia posiadają doświadczenie ( jako inspektor nadzoru bądź kierownik robót, budowy) uczestnicząc przy realizacji robót budowlanych odpowiednio:
a) osoba z uprawnieniami w specjalności drogowej lub równoważnej, konstrukcyjno – budowlanej z możliwością prowadzenia robót drogowych:
-minimum dwóch zadań inwestycyjnych, polegających na budowie lub przebudowie dróg o nawierzchni asfaltowej o powierzchni minimum 14000 m2 każde zadanie,
- minimum jednego zadania inwestycyjnego polegającego na przebudowie skrzyżowań dróg na skrzyżowania o ruchu okrężnym (rondo) lub budowie skrzyżowań dróg o ruchu okrężnym (rondo),
- minimum jednego zadania inwestycyjnego polegającego na budowie lub przebudowie nawierzchni z kostki betonowej lub bruku klinkierowego (np. chodniki, ścieżki rowerowe, parkingi, drogi, place) o pow. minimum 9000 m2 ,
- minimum jednego zadania inwestycyjnego polegającego na budowie lub przebudowie nawierzchni z kostki granitowej o pow. minimum 3000 m2,
b) osoba z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, , instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, budowie lub przebudowie sieci kanalizacji deszczowej o długości minimum 1000 mb każde zadanie,
c) osoba z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych minimum dwóch zadań inwestycyjnych, polegających na budowie lub przebudowie oświetlenia drogowego,
Wykazane zadania muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że wykonane zostały należycie.
2) warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się iż dysponuje osobami z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z prawa budowlanego do realizacji zamówienia, tj. osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającymi aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego o specjalności:
- drogowej lub równoważnej konstrukcyjno – budowlanej z możliwością prowadzenia robót drogowych,
- konstrukcyjno – budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych

Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby pełniącej funkcje Koordynatora zespołu inspektorów nadzoru.
3) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w ust. 4 Instrukcji dla Wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1) i 2) spowoduje wykluczenie wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
17. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
1) Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi.
2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
3) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa.
Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę: w miejscu np.: „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich PODMIOTÓW występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika.
4) Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę: w miejscu np.: „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika.
5) Wykonawcy występujący wspólnie, których oferta została wybrana zobowiązani są przed zawarciem umowy, do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę.
18. Wymagania dotyczące wadium.
1) Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
2) Wadium może być wniesione w:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275]
3) Zamawiający dokona zwrotu wniesionego wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych.
4) Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy prawo zamówień publicznych.
5) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 3 ustawy.
6) Wadium w formie pieniężnej należy przelać na konto Zamawiającego pod nazwą: Urząd Miejski w Żarach
Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 64 10902561 0000 0006 4200 0090,
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego, z uwzględnieniem terminu składania ofert.
7) Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub oryginał dokumentu stanowiącego akceptowalną formę wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 27 przed terminem przewidzianym do składania ofert.
8) Nie zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
19. Kryteria oceny ofert:
1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierować się następującym kryterium:
cena ryczałtowa brutto „C”..................................................................... 100 %
2) Przy ocenie kryterium „cena ryczałtowa brutto C” zostanie zastosowany wzór:

„C” = cena ryczałtowa brutto najniższa / cena ryczałtowa brutto badanej oferty x 100 x 100 %
4) Maksymalna ilość punktów przyznanych jednej ofercie wynosi 100 punktów. Punkty wylicza się z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 33 – Wydział Zamówień Publicznych, Inwestycji i Remontów - Urząd Miejski w Żarach, Rynek 1-5, 68-200 Żary,
19. Oferty należy składać w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
20. Termin realizacji zamówienia: zamówienie będzie realizowane w okresie od przekazania placu budowy Wykonawcy robót do czasu wygaśnięcia odpowiedzialności Wykonawcy robót wynikających z rękojmi.
Wymagany termin zakończenia inwestycji zgodnie z SIWZ na wykonawstwo robót to 31 sierpień 2011 r. , przy czym termin ten może ulec skróceniu w przypadku zaoferowania terminu krótszego przez wykonawcę robót.
21. Termin składania ofert upływa dnia: 16 lipca 2010 r., godz. 11:45
22. Otwarcie ofert nastąpi dnia: 16 lipca 2010 r. godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego, pokój 18.
23. Termin związania ofertą – 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
24. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

GMINA ŻARY o statusie miejskim
68-200 Żary, Rynek 1-5
tel.068/470-83-75, fax 068/470-83-90
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W POSTĘPOWANIU PROWADZONYM
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
ustawy Prawo Zamówień Publicznych
OGŁASZA, IŻ W PRZEPROWADZONYM POSTĘPOWANIU NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
„Prowadzenie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Rozbudowa układu komunikacyjnego dróg gminnych w Żarach w ciągu ulic: Al. Jana Pawła II-Plac Łużycki-Al. Wojska Polskiego”
WYBRANO OFERTĘ FIRMY:
Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych
Piotr Owsiński
ul. Sorbska 10, 65-220 Zielona Góra
za:
cenę ryczałtową brutto: 88.450,00 zł
UZASADNIENIE WYBORU
Oferta spełnia wymagania ustawy Prawo zamówień Publicznych i Zamawiającego określone w SIWZ, nie podlega odrzuceniu, ofercie przyznano 100,00 pkt., a zaoferowana cena ryczałtowa brutto Wykonawcy nie przekracza kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
 
GMINA ŻARY o statusie miejskim
68-200 Żary, Rynek 1-5
tel.68 470-83-48, fax. 68 470-83-90
OGŁASZA, IŻ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
„Prowadzenie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Rozbudowa układu komunikacyjnego dróg gminnych w Żarach w ciągu ulic: Al. Jana Pawła II - Plac Łużycki - Al. Wojska Polskiego”
W dniu 13 sierpnia 2010 r. zawarto umowę z:
Przedsiębiorstwem Usług Inwestycyjnych
Piotr Owsiński
ul. Sorbska 10
65-001 Zielona Góra
za:
cenę ryczałtową brutto: 88.450,00 zł
(słownie: osiemdziesiąt osiem tysięcy czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100)

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marcin Parys
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-07-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marcin Parys
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-07-06 14:41:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-07-06 14:41:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-07-06 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1182 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony