ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD MIEJSKI W ŻARACH
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „REMONT DACHU BUDYNKU MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 2 PRZY UL.1 MAJA 3A W ŻARACH” Drukuj informację Zamówienie publiczne: „REMONT DACHU BUDYNKU MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 2 PRZY UL.1 MAJA 3A W ŻARACH”

Szczegóły informacji

„REMONT DACHU BUDYNKU MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 2 PRZY UL.1 MAJA 3A W ŻARACH”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Przetarg

Zamawiający: Gmina Żary o statusie miejskim

Nr UZP: nie dotyczy

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-07-05 00:00:00

Ogłoszono dnia: 2010-06-18 przez Tomasz Marciniak

Treść:

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy prawo Zamówień Publicznych
Gmina Żary o statusie miejskim
Rynek 1-5 ; 68 – 200 Żary
tel./fax. (0-68) 470-83-90
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYBÓR WYKONAWCY
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
„REMONT DACHU BUDYNKU MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 2 PRZY UL. 1 MAJA 3A W ŻARACH”
1. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych, na własnej stronie internetowej www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzary oraz tablicy ogłoszeń w dniu 18 czerwca 2010r.
3. Treść SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość dostępna jest do upływu terminu składania ofert, pod adresem ftp://ftp.um.zary.pl
4. SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość w wersji papierowej można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27 lub drogą pocztową po dokonaniu wpłaty na konto Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 91 1090 2561 0000 0006 4200 0089. (Cena SIWZ 150,00 zł + podatek VAT)
5. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie remontu istniejącego pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej karpiówki ułożonej w koronkę wraz z wykonaniem obróbek blacharskich i instalacji odgromowej.
1) Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7
2) Całość prac należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, należytą starannością oraz zasadami sztuki budowlanej.
3) Prace będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane na podstawie szczegółowej umowy przedstawionej w rozdziale IV SIWZ.
6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
1) Dokumentacją projektową remontu dachu obiektu Miejskiego Przedszkola nr 2 w Żarach przy ul. 1 Maja 3a opracowaną przez inż. arch. Justynę Słowińską oraz inż. Tomasza Słowińskiego reprezentujących Pracownię Projektową „STRZECHA” s.c., Olbrachtów 27B, 68-200 Żary, na którą składają się następujące opracowania:
a) Projekt remontu dachu
b) Ekspertyza mykologiczno – budowlana
c) Inwentaryzacja
d) Instrukcja techniczna dachówki karpiówki
e) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
2) Decyzją – pozwolenie na budowę
3) Wszelkimi uzgodnieniami, warunkami i decyzjami wydanymi na etapie opracowywania powyższych dokumentacji,
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia przez Wykonawcę oferty wariantowej.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia przez Wykonawcę oferty częściowej.
9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt. 6) ustawy.
11. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
12. Wykonawca złoży tylko jedną ofertę, zawierającą jedną jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
13. Warunki udziału w postępowaniu, których spełnienie wymagane jest od Wykonawców.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy,
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania,

b) posiadają wiedzę i doświadczenie
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia,
d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,

14. Opis sposobu dokonania przez Zamawiającego oceny spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu:
1) warunek posiadania wiedzy i doświadczenia: zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał minimum jedno zadanie polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dachu z dachówki ceramicznej wraz z obróbkami blacharskimi i instalacją odgromową.
Zadania muszą być poparte dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru robót), potwierdzającymi, że roboty wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
2) warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się iż dysponuje osobami z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z prawa budowlanego do realizacji zamówienia, tj. osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającymi aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego o specjalności konstrukcyjno – budowlanej,
Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby pełniącej funkcje Kierownika Budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,

Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w ust. 5 Instrukcji dla Wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust.13 pkt. 1) i 2) spowoduje wykluczenie Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.

15. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
1) Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 ustawy oraz, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi.
2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
3) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa.
Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
4) Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę: w miejscu np.: „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika.
5) Wykonawcy występujący wspólnie, których oferta została wybrana zobowiązani są przed zawarciem umowy, do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę.
16. Wymagania dotyczące wadium:
1) Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100).
2) Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275]
3) Zamawiający dokona zwrotu wniesionego wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1-4 ustawy.
4) Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
5) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 3 ustawy.
6) Wadium w formie pieniężnej należy przelać na konto Zamawiającego pod nazwą:

Urząd Miejski w Żarach
Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 64 10902561 0000 0006 4200 0090,

Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego, z uwzględnieniem terminu składania ofert.
7) Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub oryginał dokumentu stanowiącego akceptowalną formę wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 33 przed terminem przewidzianym do składania ofert.
8) Nie zabezpieczenie Oferty akceptowalną formą wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy.

17. Kryteria przyznania zamówienia i ocena ofert.
1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierować następującym kryterium:
Cena ryczałtowa brutto „C” 100 %

2) Przy ocenie kryterium „cena ryczałtowa brutto C” zostanie zastosowany wzór:

„C” = cena brutto najniższa / cena brutto badanej oferty x 100 x 100 %

3) Maksymalna ilość punktów przyznanych jednej ofercie wynosi 100 punktów. Punkty wylicza się z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

18. Zamówienie należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie do 31 sierpnia 2010r.
19. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 33 – Wydział Zamówień Publicznych Inwestycji i Remontów, Urząd Miejski w Żarach, ul. Rynek 1-5, 68-200 Żary. Termin składania ofert upływa dnia 05 lipca 2010 r., o godz. 10.45.
20. Otwarcie ofert nastąpi dnia: 05 lipca 2010r. godz. 11.00
21. Termin związania ofertą – 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
22. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy


Żary, dnia 08 lipca 2010r.
GMINA ŻARY o statusie miejskim
68-200 Żary, Rynek 1-5
tel.068/470-83-75, fax 068/470-83-90
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W POSTĘPOWANIU PROWADZONYM
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
ustawy Prawo Zamówień Publicznych

OGŁASZA, IŻ W PRZEPROWADZONYM POSTĘPOWANIU NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:

„Remont dachu budynku Miejskiego Przedszkola nr 2
przy ul. 1 Maja 3A w Żarach”


WYBRANO OFERTĘ FIRMY:

„ARKUSZBUD”
Zakład Ogólnobudowlany Dariusz Arkuszewski
ul. Podchorążych 12, 68-200 Żary

za:
wynagrodzenie netto: 205.444,42 zł
podatek VAT: 45.197,77 zł
wynagrodzenie brutto: 250.642,19


UZASADNIENIE WYBORU

Oferta spełnia wymagania ustawy Prawo zamówień Publicznych i Zamawiającego określone w SIWZ, nie podlega odrzuceniu, ofercie przyznano 100,00 pkt., a zaoferowana cena oferty brutto Wykonawcy nie przekracza kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.





Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Tomasz Marciniak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-06-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Marciniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-06-18 12:48:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-06-18 12:48:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-06-18 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1366 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony