ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD MIEJSKI W ŻARACH
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Budowa ulicy Brzoskwiniowej i Orzechowej w Żarach”Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Budowa ulicy Brzoskwiniowej i Orzechowej w Żarach”

Szczegóły informacji

„Budowa ulicy Brzoskwiniowej i Orzechowej w Żarach”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Przetarg

Zamawiający: Gmina Żary o statusie miejskim

Nr UZP: nie dotyczy

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-03-18 00:00:00

Ogłoszono dnia: 2010-02-25 przez Marcin Parys

Treść:

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy prawo Zamówień Publicznych
Gmina Żary o statusie miejskim
Rynek 1-5 ; 68 – 200 Żary
tel. (68) 470-83-48
fax. (68) 470-83-90
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYBÓR WYKONAWCY
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
„Budowa ulicy Brzoskwiniowej i Orzechowej w Żarach”
1. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Ogłoszenie o przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25.02.2010r.
3. Treść SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość dostępna jest do upływu terminu składania ofert (ust.11 pkt. 2) SIWZ) pod adresem ftp://ftp.um.zary.pl
4. SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość w wersji papierowej można nabyć bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego lub na pisemny wniosek z prośbą o przesłanie SIWZ, dokonując uprzednio wpłaty na konto Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 91 1090 2561 0000 0006 4200 0089. (Cena SIWZ 1.000,00 zł + podatek VAT)
5. Opis przedmiotu zamówienia - przedmiot zamówienia obejmuje budowę odcinka ul. Brzoskwiniowej „odcinek dolny” (wg dokumentacji projektowej odc. nr 2 o długości 176,41 m) oraz ul. Orzechowej (wg dokumentacji projektowej odc. nr 1 o długości 154,05 m oraz dojazd do posesji 18b i łącznik pomiędzy ul. Brzoskwiniową a Morelową na działce nr 797) jako ciągi pieszo – jezdne o szerokości 3,0; 5,0 i 6,0 m. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również budowę sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej wraz z przyłączami, budowę oświetlenia drogowego w obrębie robót drogowych niniejszego przedmiotu zamówienia. Zakres rzeczowy robót obejmuje wykonanie:
a) nawierzchni ciągów pieszo - jezdnych z kostki betonowej szarej o gr. 8 cm. z podsypką cementowo-piaskową 5cm, podbudową zasadniczą z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 25 cm oraz warstwy gruntu stabilizowanego spoiwem o Rm=2,5 MPa (cementem) gr. 20 cm.
b) odwodnienia - kanalizacji deszczowej zbierającej wody opadowe i roztopowe, pochodzące z odwodnienia budowanych ulic należy wykonać w systemie rur kielichowych PCV. Kanały deszczowe o średnicach: Ř250 mm klasy S (SN8), łączone na uszczelki gumowe z rur PCV bez rdzenia spienionego wyposażone w studnie kanalizacyjne. Przykanaliki kanalizacji deszczowej z rur PCV o średnicy Ř200 SN8 z twardym (niespienionym) rdzeniem. Przyłącza grawitacyjne z minimalnym spadkiem i =1,0%.
c) kanalizacji sanitarnej zbierającej ścieki bytowo-gospodarcze systemem rur kielichowych PCV. Kanały sanitarne o średnicach: Ř200 mm klasy S (SN8), łączone na uszczelki gumowe, z rur PCV bez rdzenia spienionego (jednorodne lite), wyposażone w studnie kanalizacyjne. Przykanaliki kanalizacji sanitarnej z rur o średnicy Ř160 PCV SN8 z twardym (niespienionym) rdzeniem. Przykanalik zakończony korkiem zlokalizowanym przy granicy działki podłączanej posesji. Przyłącza grawitacyjne z minimalnym spadkiem i =1,5%.
d) oświetlenia drogowego w zakresie:
- budowy linii kablowej dł. 529,5 mb (kabel YAKY 4x35mm2),
- montażu słupów oświetleniowych w ilości 15 szt.,
- budowy szafki oświetlenia drogowego – 1 szt.

6. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa:
1) Projekt budowlany budowy ulicy Brzoskwiniowej i Orzechowej w Żarach opracowanym przez TMG Tomasz Grześkowiak z siedzibą przy ul. Geodetów 43/7 w Zielonej Górze.
2) Projekt wykonawczy budowy ulicy Brzoskwiniowej i Orzechowej w Żarach opracowanym przez TMG Tomasz Grześkowiak z siedzibą przy ul. Geodetów 43/7 w Zielonej Górze.
3) Projekt organizacji ruchu ulicy Brzoskwiniowej i Orzechowej w Żarach opracowanym przez TMG Tomasz Grześkowiak z siedzibą przy ul. Geodetów 43/7 w Zielonej Górze.
4) Przedmiar robót dla robót drogowych
5) Przedmiar robót dla kanalizacji deszczowej
6) Przedmiar robót dla kanalizacji sanitarnej
7) Przedmiar robót dla branży elektrycznej
8) Szczegółowa specyfikacją techniczną dla robót drogowych
9) Szczegółowa specyfikacja techniczną dla kanalizacji sanitarnej i deszczowej
10) Szczegółowa specyfikacja techniczną dla branży elektrycznej
7. Całość prac należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, należytą starannością oraz zasadami sztuki budowlanej.
8. Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień:
Główny przedmiot: CPV: 45.23.31.20-6 – Roboty w zakresie budowy dróg,
CPV: 45.23.13.00-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków,
CPV: 45.31.61.10-9 – Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego.

9. Prace będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane na podstawie szczegółowej umowy przestawionej w rozdziale IV SIWZ.
10. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
11. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, ze zmianami).
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
15. Warunki, których spełnienie wymagane jest od Wykonawców.
15.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o zakresach odpowiadających swoim rodzajom przedmiotowi zamówienia, tj. wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum po jednym zadaniu, polegającym na:
- budowie, przebudowie lub remoncie dróg o nawierzchni z kostki betonowej,
- budowie, przebudowie kanalizacji deszczowej lub sanitarnej
- budowie lub przebudowie oświetlenia drogowego.
Zadania muszą być poparte dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru robót) potwierdzającymi, że roboty wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia .
d) dysponują wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z prawa budowlanego do realizacji zamówienia, tj.: – osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie posiadającymi aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego o specjalności:
- drogowej lub równoważnej konstrukcyjno –budowlanej z możliwością prowadzenia robót drogowych
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby pełniącej funkcje Kierownika Budowy posiadającego uprawnienia w specjalności drogowej lub konstrukcyjno – budowlanej z możliwością prowadzenia robót drogowych.
e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
15.2 Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w ust. 4 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1) i 2) spowoduje wykluczenie wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

15.3 W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
1) Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi.
2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
3) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa.
Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
4) Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę: w miejscu np.: „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich PODMIOTÓW występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika.
5) Wykonawcy występujący wspólnie, których oferta została wybrana zobowiązani są przed zawarciem umowy, do przedstawienia Zamawiającemu umowy
15.4 Wymagania dodatkowe:
1) Każdy z Wykonawców winien dokonać wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
2) Wykonawca musi przyjąć obowiązki realizującego przedmiot zamówienia, które podano we wzorze umowy (rozdział IV SIWZ).
16. Wymagania dotyczące wadium.
1) Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 30.000 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych, 00/100).
2) Wadium może być wniesione w:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275]
3) Zamawiający dokona zwrotu wniesionego wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych.
4) Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy prawo zamówień publicznych.
5) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 3 ustawy.

6) Wadium w formie pieniężnej należy przelać na konto Zamawiającego pod nazwą: Urząd Miejski w Żarach
Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 64 10902561 0000 0006 4200 0090,
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego, z uwzględnieniem terminu składania ofert.
7) Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub oryginał dokumentu stanowiącego akceptowalną formę wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 27 przed terminem przewidzianym do składania ofert.
8) Nie zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy.

17. Kryterium oceny ofert:
1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierować następującym kryterium:

cena ryczałtowa brutto „C”............................................... 100 %

2) Przy ocenie kryterium „cena ryczałtowa brutto C” zostanie zastosowany wzór:

„C” = cena ryczałtowa brutto najniższa/cena ryczałtowa brutto badanej oferty x 100 x 100 %

3) Maksymalna ilość punktów przyznanych jednej ofercie wynosi 100 punktów. Punkty wylicza się z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

18. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 27 – Wydział Zamówień Publicznych, Inwestycji i Remontów - Urząd Miejski w Żarach, Rynek 1-5, 68-200 Żary
19. Oferty należy składać w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
20. Termin realizacji zamówienia: Zamówienie należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 lipca 2010r.
21. Termin składania ofert upływa dnia: 18 marca 2010 r., godz. 11.45
22. Otwarcie ofert nastąpi dnia: 18 marca 2010r. godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego, pokój 27.
23. Termin związania ofertą – 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
24. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

GMINA ŻARY o statusie miejskim
68-200 Żary, Rynek 1-5
tel.68 470-83-48, fax 68 470-83-90
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W POSTĘPOWANIU PROWADZONYM
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
ustawy Prawo Zamówień Publicznych
OGŁASZA, IŻ W PRZEPROWADZONYM POSTĘPOWANIU NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
„Budowa ulicy Brzoskwiniowej i Orzechowej w Żarach”
WYBRANO OFERTĘ KONSORCJUM FIRM:
Lider: Przedsiębiorstwo Drogowo – Budowlane „GRAN-BUD”
Krępa Izabela, ul. Czeremchowa 1, 66-006 Ochla,
Partner 1: „JARO” Jarosiewicz Krzysztof,
ul. Krótka 4, 66-010 Nowogród Bobrzański,
Partner 2: Zakład Inżynierii Sanitarnej „PLUMBER” Bojarski Paweł,
ul. Wiejska 3, 65-001 Zielona Góra,
za:
wynagrodzenie ryczałtowe netto: 723.853,57 zł
podatek VAT: 22 %
wynagrodzenie ryczałtowe brutto: 883.101,36 zł
Składniki kalkulacyjne:
Rg 12,00 zł
Ko(R+S) 48,50%
Kz(M) 2,00%
Z(Ko+R+S) 6,00%
UZASADNIENIE WYBORU
Oferta spełnia wymagania ustawy Prawo zamówień Publicznych i Zamawiającego określone w SIWZ, nie podlega odrzuceniu, jest najkorzystniejsza po przeliczeniu wg kryterium określonym w SIWZ – przyznano ofercie 100,00 pkt, a zaoferowana cena ryczałtowa brutto Wykonawcy nie przekracza kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Punktacja pozostałych ofert obliczona wg kryterium określonego w SIWZ przedstawia się następująco:
Numer oferty / Nazwa Wykonawcy / Razem pkt
     1 P.P.U.H. „ALFA-WIL” Sp. z o.o., Al. Wojska Polskiego 126A
        68-205 Żary 90,77
     2 Firma Handlowo – Usługowa „WADIMEX” Wiesław Świergoń,
        Szczepanów 43, 68-120 Iłowa 93,65
     6 Zakład Ogólnobudowlany HYDROBIEL Stefan Bielawski,
        ul. Zwycięzców 5, 68-200 Żary 82,44
     7 Konsorcjum firm:
         1)Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe MELDROSAN Piotr Pająk,
              ul.Poznańska 17/6, 68-200 Żary, 
         2) Zakład Usługowy MELDROSAN Bronisław Pająk,
              ul.Marcinkowskiego 3B, 68-200 Żary 97,11
     8 TANDEM Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe Sp. z o.o., 
          ul.Pułaskiego 8, 68-200 Żary 81,09
GMINA ŻARY o statusie miejskim
68-200 Żary, Rynek 1-5
tel.68 470-83-48, fax. 68 470-83-90
OGŁASZA, IŻ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
„Budowa ulicy Brzoskwiniowej i Orzechowej w Żarach ”
W dniu 15 kwietnia 2010r. zawarto umowę z:
Konsorcjum firm:
1) Przedsiębiorstwo Drogowo – Budowlane „GRAN-BUD” Krępa Izabela, ul. Czeremchowa 1, 66-006 Ochla,
2) „JARO” Jarosiewicz Krzysztof, ul. Krótka 4, 66-010 Nowogród Bobrzański,
3) Zakład Inżynierii Sanitarnej „PLUMBER” Bojarski Paweł, ul. Wiejska 3, 65-001 Zielona Góra
za:
wynagrodzenie netto: 723.853,57 zł
podatek VAT: 22 %
wynagrodzenie brutto: 883.101,36 zł

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marcin Parys
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-02-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marcin Parys
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-02-25 14:18:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-02-25 14:18:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-02-25 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1459 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony