ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD MIEJSKI W ŻARACH
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Przebudowa ul.Czecha w Żarach”Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Przebudowa ul.Czecha w Żarach”

Szczegóły informacji

„Przebudowa ul.Czecha w Żarach”

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Przetarg

Zamawiający: Gmina Żary o statusie miejskim

Nr UZP: nie dotyczy

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-02-24 00:00:00

Ogłoszono dnia: 2010-02-02 przez Marcin Parys

Treść:

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy prawo Zamówień Publicznych
Gmina Żary o statusie miejskim
Rynek 1-5 ; 68 – 200 Żary
tel./fax. (0-68) 470-83-90
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
„Przebudowa ul. Czecha w Żarach”
1. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, ze zmianami).
2. Ogłoszenie o przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02.02.2010r.
3. Treść SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość dostępna jest do upływu terminu składania ofert (ust.11 pkt. 2) SIWZ) pod adresem www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzary.
4. SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość w wersji papierowej można nabyć bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego lub na pisemny wniosek z prośbą o przesłanie SIWZ, dokonując uprzednio wpłaty na konto Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 91 1090 2561 0000 0006 4200 0089. (Cena SIWZ 300,00 zł + podatek VAT)
5. Opis przedmiotu zamówienia – przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ulicy Czecha w Żarach, obecnie o nawierzchni gruntowej, na ciąg pieszo-jezdny szerokości 5,0 m z kostki betonowej koloru szarego gr. 8 cm wraz z odwodnieniem tej drogi.
1) Zakres rzeczowy robót obejmuje wykonanie:
a) nawierzchni jezdni z kostki betonowej szarej o gr. 8 cm. z podsypką cementowo-piaskową 5cm, podbudową zasadniczą z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm oraz warstwy gruntu stabilizowanego spoiwem o Rm=2,5 MPa (cementem) gr. 15 cm. Ograniczenie jezdni w postaci krawężników betonowych najazdowych ulicznych 22x15 cm ułożonych na podsypce cementowo – piaskowej oraz ławie betonowej z betonu B15. Przebudowywany odcinek ul. Czecha należy dowiązać wysokościowo do istniejących skrzyżowań z ulicą Marusarzówny i Kusocińskiego
b) odwodnienia – poprzez wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej łączącego istniejący kanał z projektowanymi wpustami ulicznymi. Przyłącza deszczowe o średnicach: Ø200- 9mb i Ø250 – 62 mb, klasy S, łączone na uszczelki gumowe z rur PCV bez rdzenia spienionego wyposażone w studnie kanalizacyjne Ø 1000 – 3 szt. ze szczelnym monolitycznym dnem. Włazy kanałowe D400 typu ciężkiego z pokrywą betonową, studzienki ściekowe betonowe o średnicy Ø 500 z rusztem 500x500 z zawiasem, koszem i osadnikiem zanieczyszczeń.
6. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa:
1) Projekt wykonawczy przebudowy ulicy Czecha, branży drogowej i sanitarnej opracowanym przez TMG Tomasza Grześkowiaka z siedzibą przy ul. Geodetów 43/7 w Zielonej Górze.
2) Przedmiar robót branży drogowej
3) Przedmiar robót branży sanitarnej
4) Szczegółowa specyfikacja techniczna dla robót drogowych
5) Szczegółowa specyfikacja techniczna dla kanalizacji deszczowej
6) Wszelkimi uzgodnieniami i warunkami wydanymi na etapie opracowywania dokumentacji.
7. Całość prac należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, należytą starannością oraz zasadami sztuki budowlanej.
8. Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień:
Główny przedmiot: CPV: 45.23.31.20-6 – Roboty w zakresie budowy dróg,
CPV: 45.23.13.00-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków,
9. Prace będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane na podstawie szczegółowej umowy przestawionej w rozdziale IV SIWZ.
10. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
11. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, ze zmianami).
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
15. Warunki, których spełnienie wymagane jest od Wykonawców.
15.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o zakresach odpowiadających swoim rodzajom przedmiotowi zamówienia, tj. wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum po jednym zadaniu, polegającym na:
- budowie, przebudowie lub remoncie dróg o nawierzchni z kostki betonowej,
- budowie, przebudowie kanalizacji deszczowej.
Zadania muszą być poparte dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru robót) potwierdzającymi, że roboty wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia .
d) dysponują wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z prawa budowlanego do realizacji zamówienia, tj.: – osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie posiadającymi aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego o specjalności:
- drogowej lub równoważnej konstrukcyjno –budowlanej z możliwością prowadzenia robót drogowych
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby pełniącej funkcje Kierownika Budowy posiadającego uprawnienia w specjalności drogowej lub konstrukcyjno – budowlanej z możliwością prowadzenia robót drogowych.
e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
15.2 Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w ust. 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1) i 2) spowoduje wykluczenie wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
15.3 W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
1) Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi.
2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
3) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa.
Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
4) Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę: w miejscu np.: „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich PODMIOTÓW występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika.
5) Wykonawcy występujący wspólnie, których oferta została wybrana zobowiązani są przed zawarciem umowy, do przedstawienia Zamawiającemu umowy
15.4 Wymagania dodatkowe:
1) Każdy z Wykonawców winien dokonać wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
2) Wykonawca musi przyjąć obowiązki realizującego przedmiot zamówienia, które podano we wzorze umowy (rozdział IV SIWZ).
16. Wymagania dotyczące wadium.
1) Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 5.000 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100).
2) Wadium może być wniesione w:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275]
3) Zamawiający dokona zwrotu wniesionego wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych.
4) Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy prawo zamówień publicznych.
5) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 3 ustawy.
6) Wadium w formie pieniężnej należy przelać na konto Zamawiającego pod nazwą: Urząd Miejski w Żarach
Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 64 10902561 0000 0006 4200 0090,
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego, z uwzględnieniem terminu składania ofert.
7) Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub oryginał dokumentu stanowiącego akceptowalną formę wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 27 przed terminem przewidzianym do składania ofert.
8) Nie zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
17. Kryterium oceny ofert:
1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierować następującym kryterium:
cena ryczałtowa brutto „C”......................................... 100 %
2) Przy ocenie kryterium „cena ryczałtowa brutto C” zostanie zastosowany wzór:
„C” = cena ryczałtowa brutto najniższa/cena ryczałtowa brutto badanej oferty x 100 x 100 %
3) Maksymalna ilość punktów przyznanych jednej ofercie wynosi 100 punktów. Punkty wylicza się z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
18. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 27 – Wydział Zamówień Publicznych, Inwestycji i Remontów - Urząd Miejski w Żarach, Rynek 1-5, 68-200 Żary
19. Oferty należy składać w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
20. Termin realizacji zamówienia: Zamówienie należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 czerwca 2010r.
21. Termin składania ofert upływa dnia: 24 lutego 2010 r., godz. 11.45
22. Otwarcie ofert nastąpi dnia: 24 lutego 2010r. godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego, pokój 27.
23. Termin związania ofertą – 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
24. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

GMINA ŻARY o statusie miejskim
68-200 Żary, Rynek 1-5
tel.068/470-83-75, fax 068/470-83-90
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W POSTĘPOWANIU PROWADZONYM
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
ustawy Prawo Zamówień Publicznych
OGŁASZA, IŻ W PRZEPROWADZONYM POSTĘPOWANIU NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
„Budowa ulicy Czecha w Żarach”
WYBRANO OFERTĘ FIRMY:
Przedsiębiorstwo Transportu Usługowego
TRANS – LAS
ul. Budowlanych 11, 68-200 Żary
za:
wynagrodzenie ryczałtowe netto: 122.946,00 zł
podatek VAT: 22 %
wynagrodzenie ryczałtowe brutto: 149.994,12 zł
Składniki kalkulacyjne:
Rg 12,50 zł
Ko(R+S) 65 %
Kz(M) 8 %
Z(Ko+R+S) 10 %
UZASADNIENIE WYBORU
Oferta spełnia wymagania ustawy Prawo zamówień Publicznych i Zamawiającego określone w SIWZ, nie podlega odrzuceniu, jest najkorzystniejsza po przeliczeniu wg kryterium określonym w SIWZ – przyznano ofercie 100,00 pkt, a zaoferowana cena ryczałtowa brutto Wykonawcy nie przekracza kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Punktacja pozostałych ofert obliczona wg kryterium określonego w SIWZ przedstawia się następująco:
Numer oferty /Liczba pkt w kryterium Cena ryczałtowa brutto „C” /Razem
1 Firma Handlowo – Usługowa „WADIMEX” Wiesław Świergoń Szczepanów 43, 68-120 Iłowa 75,09
4 Przedsiębiorstwo Usługowe „MAG-BUD” M.G., ul. Działkowa 19 65-001 Zielona Góra 86,81
6 Firma Handlowo-Usługowa Maciej Berger, Dolanowo 4 68-120 Iłowa 70,98
7 TANDEM Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe Sp. z o.o. ul. Pułaskiego 8, 68-200 Żary 58,05
 
GMINA ŻARY o statusie miejskim
68-200 Żary, Rynek 1-5
tel.068/470-83-73, fax. 068/470-83-90
OGŁASZA, IŻ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
„PRZEBUDOWA ULICY CZECHA W ŻARACH”
W dniu 17 marca 2010r. zawarto umowę z:
PRZEDSIĘBIORSTWEM TRANSPORTU DROGOWEGO
„TRANS – LAS” Sp. z o.o.
ul. Budowlanych 11, 68-200 Żary
za:
wynagrodzenie netto: 122.946,00 zł
podatek VAT: 22 %
wynagrodzenie brutto: 149.994,12 zł
« powrót do poprzedniej strony