ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD MIEJSKI W ŻARACH
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Budowa ulicy Armii Krajowej i Osadniczej w Żarach”Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Budowa ulicy Armii Krajowej i Osadniczej w Żarach”

Szczegóły informacji

„Budowa ulicy Armii Krajowej i Osadniczej w Żarach”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Przetarg

Zamawiający: Gmina Żary o statusie miejskim

Nr UZP: nie dotyczy

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-07-24 00:00:00

Ogłoszono dnia: 2009-07-03 przez Marcin Parys

Treść:

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy prawo Zamówień Publicznych
Gmina Żary o statusie miejskim
Rynek 1-5
68 – 200 Żary
tel./fax. (0-68) 470-83-90
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
„Budowa ulicy Armii Krajowej i Osadniczej w Żarach”
1. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Ogłoszenie o przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.07.2009 r. oraz umieszczone na stronie internetowej www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzary
3. Treść SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość dostępna jest do upływu terminu składania ofert (pkt 10 ppkt 2 Rozdział I SIWZ) pod adresem ftp://ftp.um.zary.pl  SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość w wersji papierowej można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27 lub drogą pocztową po dokonaniu wpłaty na konto Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 91 1090 2561 0000 0006 4200 0089. (Cena SIWZ 500,00 zł + podatek VAT)
4. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę dróg o nawierzchni asfaltowej, zjazdów na posesje i chodników
z kostki betonowej, odwodnienia drogi poprzez budowę nowego kolektora i montaż wpustów deszczowych, budowę oświetlenia drogowego.
5. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z:
1) Dokumentacją projektową „Budowa ulicy Armii Krajowej i Osadniczej w Żarach”, opracowaną przez TMG Tomasz Grześkowiak z siedzibą przy ul. Śmigielskiego 10a/8, 63 – 400 Ostrów Wielkopolski, na którą składają się następujące opracowania:
a) Przedmiar robót branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej, stanowiący zakres Rozdziału V niniejszej SIWZ;
b) Projekt budowlany branży drogowej, stanowiący zakres Rozdziału VI niniejszej SIWZ;
c) Projekt budowlany branży sanitarnej i elektrycznej, stanowiący zakres Rozdziału VII niniejszej SIWZ;
d) Projekt wykonawczy branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej, stanowiący zakres Rozdziału VIII niniejszej SIWZ;
e) Projekt docelowej organizacji ruchu, stanowiący zakres Rozdziału IX niniejszej SIWZ;
f) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej, stanowiący zakres Rozdziału X niniejszej SIWZ.
2) Wszelkimi uzgodnieniami i warunkami wydanymi na etapie opracowywania dokumentacji;
3) Decyzjami – pozwolenie na budowę: Numer 241/2009 z dnia 17 kwietnia 2009 r. oraz nr 250/2009 z dnia 20 kwietnia 2009 r.
6. Projekty budowlane, wykonawcze, specyfikacje techniczne, projekt docelowej organizacji ruchu oraz przedmiar robót, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 1), stanowią integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i są załącznikami do SIWZ.
7. Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień:
CPV: 45.23.31.20-6 – Roboty w zakresie budowy dróg
CPV: 45.23.24.10-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
CPV: 45.31.61.10-9 – Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
CPV: 45.31.62.13-1 – Instalowanie oznakowania drogowego
8. Całość prac należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, należytą starannością oraz zasadami sztuki budowlanej.
9. Prace będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane na podstawie szczegółowej umowy.
10. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
11. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.
12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, ze zmianami).
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
15. Warunki, których spełnienie wymagane jest od Wykonawców.
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy.
b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o zakresie porównywalnym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonali (rozpoczęli i zakończyli) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zadania polegające na:
- budowie dróg o nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych o pow. min. 3000 m2 wraz z odwodnieniem poprzez wpusty deszczowe – minimum 1 takie zadanie,
- budowie ciągów pieszo – rowerowych lub chodników o nawierzchni z kostki betonowej o pow. min. 1500 m2 – minimum 1 takie zadanie,
- budowie oświetlenia drogowego – minimum 1 takie zadanie.
e) dysponują wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z prawa budowlanego do realizacji zamówienia, tj. dysponują osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającymi aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego o specjalności:
- drogowej lub równoważnej konstrukcyjno – budowlanej z możliwością prowadzenia robót drogowych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
f) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zadania,
g) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy.
h) przed przystąpieniem do przetargu wnieśli wadium w wysokości i miejscu określonym w pkt. 8 Rozdział I SIWZ.

W przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie nie dysponuje wymaganym wykwalifikowanym personelem oraz potencjałem technicznym, zobowiązany jest do przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia.

2) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
a) Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi.
b) W odniesieniu do warunku niezbędnej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego, kadrowego oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 1) lit. c) - f) Rozdział I SIWZ muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki.
c) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
d) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa.

Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.

e) Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę: w miejscu np.: „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich PODMIOTÓW występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika.
f) Wykonawcy występujący wspólnie, których oferta została wybrana zobowiązani są przed zawarciem umowy, do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę.
3) Wymagania dodatkowe:
a) Wykonawca powinien zapoznać się z terenem objętym zamówieniem. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
b) Wykonawca musi przyjąć obowiązki realizującego przedmiot zamówienia, które podano we wzorze umowy (rozdział IV SIWZ).
c) Wybrany w drodze niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego wykonania robót z podziałem na elementy robót. Zakres prac ujętych w całym harmonogramie musi wynikać z zakresu prac objętych zamówieniem, o którym mowa w opisie przedmiotu zamówienia (rozdział III SIWZ). Suma wynagrodzeń wynikających z poszczególnych pozycji harmonogramu równać się musi zaoferowanej cenie ryczałtowej netto.
d) Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie finansowanie przedmiotu zamówienia zgodnie
z obowiązującym budżetem miasta Żary na 2009 r. i lata kolejne, w następujących wysokościach:
- rok 2009 do kwoty 800.000,00 zł brutto,
- rok 2010 pozostała kwota
16. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych, w pkt. 4 Instrukcji dla Wykonawców – Rozdział I SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 1 spowoduje wykluczenie Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
17. Wykonawca musi przed przystąpieniem do przetargu wnieść wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) w miejscu i formie określonej w pkt 8 SIWZ.
18. Kryterium oceny ofert:
1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierować następującym kryterium:

cena oferty „C”..................................................................... 100 %

2) Przy ocenie kryterium „cena oferty C” zostanie zastosowany wzór:
„C” = Cena oferty brutto najniższa / Cenabrutto badanej oferty x 100 x 100 %
 
3) Maksymalna ilość punktów przyznanych jednej ofercie wynosi 100 punktów. Punkty wylicza się z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

19. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27, od poniedziałku do piątku
w godzinach 7.30-15.30.
20. Oferty należy składać w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
21. Termin realizacji zamówienia: Zamówienie należy zrealizować w terminie do 30.07.2010 r.
22. Termin składania ofert upływa dnia: 24 lipca 2009 r., godz. 11.45
23. Otwarcie ofert nastąpi dnia: 24 lipca 2009 r. godz. 12.00
24. Termin związania ofertą – 30 dni.
25. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

Gmina Żary o statusie miejskim
68-200 Żary, Rynek 1-5
tel./fax 068/470-83-48, 068/470-83-90
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
BURMISTRZ MIASTA ŻARY
OGŁASZA, IŻ W PRZEPROWADZONYM POSTĘPOWANIU NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.
„Budowa ulicy Armii Krajowej i Osadniczej w Żarach”
wybrano ofertę firmy:
Budownictwo Drogowo-Sanitarne
„FUCHS” Sp. z o.o.,
ul. Wojska Polskiego 100A, 67-100 Nowa Sól
Uzasadnienie wyboru
Oferta spełnia wymagania ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Zamawiającego określone w SIWZ, nie podlega odrzuceniu, a zaoferowana cena brutto nie przekracza kwoty, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Oferta jest najkorzystniejsza po przeliczeniu według kryterium punktowego określonego w SIWZ – przyznano ofercie 100 pkt.
Ponadto informuję, że:
1) oferta nr 3 firmy: „ABM POL-DRÓG Legnica” Sp. z o.o., ul. Słubicka 4, 59-220 Legnica,
uzyskała 75,63pkt.
2) oferta nr 4 złożona przez Konsorcjum firm: Zakład Usługowy MELDROSAN Bronisław Pająk,
ul.Marcinkowskiego 3B, 68-200 Żary i Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego, Sp. z o.o., Ul. Mickiewicza 63, 67-200 Głogów uzyskała 91,48 pkt.
 
Żary, dnia 17 sierpnia 2009 r.

Gmina Żary o statusie miejskim
 68-200 Żary, Rynek 1-5 tel.
068/ 470-83-48 fax 068/470-83-90
BURMISTRZ MIASTA ŻARY
INFORMUJE, ŻE W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.
„Budowa ulicy Armii Krajowej i Osadniczej w Żarach”
w dniu 17 sierpnia 2009r. zawarta została umowa z firmą:
Budownictwo Drogowo-Sanitarne
„FUCHS” Sp. z o.o.
ul. Wojska Polskiego 100 A
67-100 Nowa Sól
za:
* cenę oferty netto: 1.125.802,32 zł
* należny podatek VAT: 22%
* cenę oferty brutto: 1.373.478,83 zł

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marcin Parys
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-07-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marcin Parys
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-07-03 14:03:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-07-03 14:03:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-07-03 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1384 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony