ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD MIEJSKI W ŻARACH
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „DOSTOSOWANIE BUDYNKÓW MIEJSKICH PRZEDSZKOLI NR: 1, 2, 3 i 10 DO WYMOGÓW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ”Drukuj informację Zamówienie publiczne: „DOSTOSOWANIE BUDYNKÓW MIEJSKICH PRZEDSZKOLI NR: 1, 2, 3 i 10 DO WYMOGÓW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ”

Szczegóły informacji

„DOSTOSOWANIE BUDYNKÓW MIEJSKICH PRZEDSZKOLI NR: 1, 2, 3 i 10 DO WYMOGÓW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Przetarg

Zamawiający: Gmina Żary o statusie miejskim

Nr UZP: nie dotyczy

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-06-29 00:00:00

Ogłoszono dnia: 2009-06-09 przez Tomasz Marciniak

Treść:

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy prawo Zamówień Publicznych
Gmina Żary o statusie miejskim
Rynek 1-5 ; 68 – 200 Żary
tel./fax. (0-68) 470-83-90
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
"DOSTOSOWANIE BUDYNKÓW MIEJSKICH PRZEDSZKOLI NR: 1, 2, 3 i 10 DO WYMOGÓW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ”
1. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Ogłoszenie o przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08.06.2009 r.
3. Treść SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość dostępna jest do upływu terminu składania ofert (pkt 10 ppkt 2 Rozdział I SIWZ) na stronie internetowej www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzary. SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość w wersji papierowej można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27 lub drogą pocztową po dokonaniu wpłaty na konto Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 91 1090 2561 0000 0006 4200 0089. (Cena SIWZ 50,00 zł + podatek VAT)
4. Opis przedmiotu zamówienia - przedmiot zamówienia zgodnie z projektami budowlanymi stanowiącym rozdział VI SIWZ obejmuje odpowiednio w budynku:
1) Przedszkola nr 1
a) zabezpieczenie obiektu przed zadymianiem dróg ewakuacyjnych poprzez wykonanie:
- systemu detekcji dymu, zasilenia elektrycznego i sterowania nim wraz z jego uruchomieniem,
- montażu wentylatora oddymiającego na dachu obiektu,
b) montaż czterech szafek hydrantowych, wnękowych, kompletnych z wężem półsztywnym dł. 30 m,
d) prace budowlane polegające na zapewnieniu wymaganych długości dojść ewakuacyjnych poprzez montaż na każdej kondygnacji klatki schodowej ścian oddzielenia pożarowego o odporności ogniowej EI60 wraz z drzwiami o klasie odporności ogniowej EI30,
2) Przedszkola nr 2:
a) zabezpieczenie obiektu przed zadymianiem dróg ewakuacyjnych poprzez wykonanie:
- systemu detekcji dymu, zasilenia elektrycznego i sterowania nim wraz z jego uruchomieniem,
- montażu wentylatora oddymiającego na dachu obiektu,
b) prace budowlane polegające na zapewnieniu wymaganych długości dojść ewakuacyjnych poprzez montaż na każdej kondygnacji klatki schodowej ścian oddzielenia pożarowego o odporności ogniowej EI60 wraz z drzwiami o klasie odporności ogniowej EI30,
3) Przedszkola nr 3:
a ) zabezpieczenie obiektu przed zadymianiem dróg ewakuacyjnych poprzez wykonanie:
- systemu detekcji dymu, zasilenia elektrycznego i sterowania nim wraz z jego uruchomieniem,
- montażu wentylatora oddymiającego na dachu obiektu,
b) prace budowlane polegające na zapewnieniu wymaganych długości dojść ewakuacyjnych poprzez montaż na każdej kondygnacji klatki schodowej ścian oddzielenia pożarowego o odporności ogniowej EI60 wraz z drzwiami o klasie odporności ogniowej EI30,
4) Przedszkola nr 10
a) zabezpieczenie obiektu przed zadymianiem dróg ewakuacyjnych poprzez wykonanie:
- systemu detekcji dymu, zasilenia elektrycznego i sterowania nim wraz z jego uruchomieniem,
- montażu wentylatora oddymiającego na dachu obiektu,
b) montaż dwóch szafek hydrantowych, wnękowych, kompletnych z wężem półsztywnym dł. 20 m,
c) dobudowę do istniejącego obiektu dodatkowego wyjścia z budynku,
d) prace budowlane polegające na zapewnieniu wymaganych długości dojść ewakuacyjnych poprzez montaż na każdej kondygnacji klatki schodowej ścian oddzielenia pożarowego o odporności ogniowej EI60 wraz z drzwiami o klasie odporności ogniowej EI30,
5) szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określają:
a) przedmiary robót stanowiące rozdział V SIWZ
b) projekty budowlane stanowiące rozdział VI SIWZ
6) Ze względu na coroczne dyżury przedszkoli w okresie wakacyjnym prace będą musiały być realizowane etapami:
- etap I: przedszkole nr 1 w terminie do 31.07.2009r.
- etap II: przedszkole nr 3

- etap III: przedszkole nr 2 w terminie do 31.08.2009r.
- etap IV: przedszkole nr 10
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
1) Dokumentacją projektową branży budowlanej i sanitarnej dostosowania obiektów miejskich przedszkoli:
nr: 1, 2, 3 i 10 do wymogów ochrony przeciwpożarowej”, sporządzoną odrębnie dla każdego obiektu opracowaną przez Jerzego Smyczyńskiego i Przemysława Grzywacza,
2) Dokumentacją projektową branży budowlanej dobudowy strefy wejściowej (dot. przedszkola nr 10) opracowaną przez Pracownia Projektowa „STRZECHA” S.C. Justyna i Tomasz Słowińscy
3) Dokumentacją projektową branży elektrycznej dostosowania instalacji elektrycznej do wymogów ochrony przeciwpożarowej sporządzoną odrębnie dla każdego obiektu, opracowaną przez Przedsiębiorstwo Robót Elektrycznych MEGAVAT Zdzisław Sarnacki,
4) Wszelkimi uzgodnieniami, warunkami i decyzjami wydanymi na etapie opracowywania dokumentacji,

6. Projekty budowlane, o których mowa w pkt. 5 ppkt. 1) - 3) oraz opracowane na ich podstawie przedmiary robót, stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i są załącznikami do SIWZ
7. Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień:
45453000 - Roboty remontowe i renowacyjne
8. Całość prac należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, należytą starannością oraz zasadami sztuki budowlanej.
9. Prace będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane na podstawie szczegółowej umowy przestawionej w rozdziale IV SIWZ.
10. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
11. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.
12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, ze zmianami).
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
15. Warunki, których spełnienie wymagane jest od Wykonawców.
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy,
b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca załączy oświadczenie wg Załącznika nr 2 do oferty, o którym mowa w pkt. 4 ppkt. 5) lit. a) rozdziału I SIWZ,
d) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonali (rozpoczęli i zakończyli) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum jedno zadanie polegające na:
- wykonaniu robót budowlano instalacyjnych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów oświatowych,
Zadania muszą być poparte dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru robót).
Z dokumentów powinna wynikać informacja o rodzaju, zakresie, okresie i miejscu wykonanych robót oraz, że roboty te zostały wykonane należycie.
e) dysponują wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z prawa budowlanego do realizacji zamówienia, tj. osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającymi aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego o specjalności:
- konstrukcyjno – budowlanej
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby pełniącej funkcje Kierownika Budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
f) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zadania tj.
- samochód dostawczy 0,9t 1 szt
- samochód samowyładowczy 5t 1 szt
lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia.
g) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
h) przed przystąpieniem do przetargu wnieśli wadium w wysokości i miejscu określonych w pkt. 8 niniejszej instrukcji dla Wykonawców.
2) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
a) Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi.
b) W odniesieniu do warunku niezbędnej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego, kadrowego oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 1) lit. c) - f) SIWZ muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki.
c) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
d) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa.
Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
e) Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę: w miejscu np.: „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika.
f) Wykonawcy występujący wspólnie, których oferta została wybrana zobowiązani są przed zawarciem umowy, do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę.
3) Wymagania dodatkowe:
a) Wykonawca powinien zapoznać się z terenem objętym zamówieniem. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
b) Wykonawca musi przyjąć obowiązki realizującego przedmiot zamówienia, które podano we wzorze umowy (rozdział IV SIWZ).
16. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych, w pkt. 4 Instrukcji dla Wykonawców – Rozdział I SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 1 spowoduje wykluczenie Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
17. Wykonawca musi przed przystąpieniem do przetargu wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100).
Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art., 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275)
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego, z uwzględnieniem terminu składania ofert.
Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub oryginał dokumentu stanowiącego akceptowalną formę wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 27 przed terminem przewidzianym do składania ofert.
18. Kryterium oceny ofert:
1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierować następującym kryterium:

cena oferty „C”..................................................................... 100 %

2) Przy ocenie kryterium „cena oferty C” zostanie zastosowany wzór:

Cena oferty brutto najniższa
„C” = x 100 x 100 %
Cena brutto badanej oferty
3) Maksymalna ilość punktów przyznanych jednej ofercie wynosi 100 punktów. Punkty wylicza się z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
19. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27, od poniedziałku do piątku
w godzinach 7.30-15.30.
20. Oferty należy składać w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
21. Termin realizacji zamówienia: Zamówienie należy zrealizować w terminie do 31 sierpnia 2009r.
22. Termin składania ofert upływa dnia: 29 czerwca 2009 r., godz. 11.45
23. Otwarcie ofert nastąpi dnia: 29 czerwca 2009 r. godz. 12.00
24. Termin związania ofertą – 30 dni.
25. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W POSTĘPOWANIU PROWADZONYM
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
ustawy Prawo Zamówień Publicznych
OGŁASZA, IŻ W PRZEPROWADZONYM POSTĘPOWANIU NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
„Dostosowanie budynków miejskich przedszkoli nr: 1, 2, 3 i 10 do wymogów ochrony przeciwpożarowej”
Wybrano ofertę złożoną przez:
za:
Wynagrodzenie netto: 236.195,62 zł
Obowiązujący podatek VAT (22%) : 51.963,03 zł
Wynagrodzenie brutto: 288.158,65 zł
Składniki kalkulacyjne :
Rg - 10,00 zł
Ko(R+S - 75 %
Kz(M) - 10 %
Z(Ko+R+S) - 15 %
Uzasadnienie wyboru:
Oferta spełnia wymagania ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Zamawiającego określone w SIWZ i nie podlega odrzuceniu, a zaoferowane wynagrodzenie nie przekracza kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
 
GMINA ŻARY o statusie miejskim
68-200 Żary, Rynek 1-5
tel.068/470-83-75, fax 068/470-83-90
OGŁASZA, IŻ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
„Dostosowanie budynków miejskich przedszkoli nr: 1, 2, 3 i 10 do wymogów ochrony przeciwpożarowej”
W dniu 08 lipca 2009r. zawarto umowę z:
Zakład Ogólnobudowlany ŻARY
ul. Zwycięzców 5
68-200 Żary
za:
wynagrodzenie netto: 236.195,62 zł
podatek VAT: 51.963,03 zł
wynagrodzenie brutto: 288.158,65 zł

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Tomasz Marciniak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-06-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Marciniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-06-09 09:21:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-06-09 09:22:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-06-09 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1064 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony