ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD MIEJSKI W ŻARACH
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Wykonanie remontu sali gimnastycznej wraz z salą dla dzieci młodszych w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul.Szymanowskiego 8 w Żarach”Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Wykonanie remontu sali gimnastycznej wraz z salą dla dzieci młodszych w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul.Szymanowskiego 8 w Żarach”

Szczegóły informacji

„Wykonanie remontu sali gimnastycznej wraz z salą dla dzieci młodszych w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul.Szymanowskiego 8 w Żarach”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Przetarg

Zamawiający: Gmina Żary o statusie miejskim

Nr UZP: nie dotyczy

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-06-30 00:00:00

Ogłoszono dnia: 2008-06-09 przez Aleksandra Niedośpiał

Treść:

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Gmina Żary o statusie miejskim, Rynek 1-5,
tel. (0-68) 470-83-48 fax. 470-83-90
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN:
„Wykonanie remontu sali gimnastycznej wraz z salą dla dzieci młodszych w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul.Szymanowskiego 8 w Żarach”
1. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09. 06.2008r., na własnej stronie internetowej www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzary oraz tablicy ogłoszeń.

2. Treść niniejszej SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość dostępna jest do upływu terminu składania ofert (ust.12, pkt.2) SIWZ) na stronie internetowej www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzary,
1) SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość w wersji papierowej można nabyć bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego lub na pisemny wniosek z prośbą o przesłanie SIWZ dokonując uprzednio wpłaty w wysokości 20,00 zł + VAT na konto Zamawiającego: Urząd Miejski w Żarach, Bank Zachodni WBK S.A., nr konta: 91 1090 2561 0000 0006 4200 0089.

3. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie n/z zakresu robót:
1) Sala gimnastyczna duża
a) Wymiana stolarki okiennej
b) Malowanie Sali gimnastycznej – usuwanie zacieków, uzupełnianie ubytków w tynku
c) Wymiana stolarki drzwiowej – wyjście ewakuacyjne
d) Remont posadzki Sali gimnastycznej (parkiet, lastriko)
e) Roboty w zakresie stolarki budowlanej – korytarz (łącznik)
f) Roboty malarskie – przygotowanie powierzchni ścian i sufitów – korytarz (łącznik)
g) Roboty instalacyjne hydrauliczne – wymiana instalacji ppoż.
h) Instalowanie centralnego ogrzewania – płukanie grzejników
i) Wywóz gruzu, składowanie, utylizacja
2) Sala gimnastyczna dla dzieci młodszych – mała
a) Wymiana stolarki okiennej
b) Malowanie Sali gimnastycznej – usuwanie zacieków, uzupełnianie ubytków w tynku
c) Wymiana stolarki drzwiowej – wyjście ewakuacyjne, magazyn sprzętu sportowego, podniesienie nadproża, wymiana naświetli z luksferów
d) Remont posadzki Sali gimnastycznej (parkiet)
e) Instalowanie centralnego ogrzewania – płukanie grzejników
f) Wywóz gruzu, składowanie, utylizacja
3) Instalacje elektryczne
a) Roboty demontażowe
b) Instalacje elektryczne
c) Montaż opraw i osprzętu
d) Pomiary elektryczne

4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z
1) Przedmiarem robót opracowanym przez inż. Andrzeja Rakowskiego, Zakład Projektowania Opiniowania i Nadzoru Budowlanego ARBIS, z siedzibą przy ul. Powstańców Warszawy 6/19 w Zielonej Górze, dotyczącym remontu Sali gimnastycznej i łącznika przed tą salą
2) Przedmiarem robót opracowanym przez inż. Andrzeja Rakowskiego, Zakład Projektowania Opiniowania i Nadzoru Budowlanego ARBIS, z siedzibą przy ul. Powstańców warszawy 6/19 w Zielonej Górze, dotyczącym remontu Sali gimnastycznej dla dzieci młodszych
3) Projektem budowlanym oraz przedmiarem robót na „Modernizację instalacji elektrycznej” opracowanym przez Zdzisława Sarnackiego – „Megavat” Przedsiębiorstwo Robót Elektrycznych w Żarach, przy ul. Sportowej 52
4) Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dotyczącymi wykonania remontu sali gimnastycznej wraz z salą dla dzieci młodszych w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Szymanowskiego 8 w Żarach
5) Następującymi wymaganiami Zamawiającego:
a) Wszelkie zagadnienia dotyczące: koloru ścian, koloru i wzoru luksferów, koloru stolarki okiennej i drzwiowej, koloru parkietu i materiałów, jakie użyte będą do remontu sal gimnastycznych Wykonawca zobowiązany jest uzgadniać z Użytkownikiem, (tzn. z Dyrektorem Szkoły Podstawowej Nr 1)

5. Projekt budowlany, przedmiary robót, STWiOR, o których mowa powyżej stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

6. Szczegółowy zakres robót określają załączone przedmiary robót stanowiące rozdział V SIWZ.

7. Nomenklatura zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
1. ST Kod CPV 45262310 Roboty malarskie
2. SST Kod CPV 45320000-6 Roboty posadzkowe
3. SST Kod CPV 45420000-7 Stolarka okienna i drzwiowa
4. SST Kod CPV 45310000-3 Instalacje elektryczne wewnętrzne
8. Całość prac należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, należytą starannością oraz zasadami sztuki budowlanej.
9. Prace będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane na podstawie szczegółowej umowy.

10. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.

11. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.

12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.).

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umów ramowych.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Wykonawca złoży tylko jedną ofertę, zawierającą jedną jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.

16. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy.
2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w renowacji zamówień o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat (rozpoczął i wykonał) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie zadania, odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia. Tj. zrealizował:
a) minimum 3 zadania polegające na realizacji lub wykonaniu nowej posadzki parkietowej;
b) 1 zadanie polegające na montażu ścian zewnętrznych (naświetli) z luksferów o powierzchni ściany min 30m2
c) 3 zadania w zakresie robót malarskich
d) 3 zadania w zakresie demontażu i montażu stolarki okiennej i drzwiowej wraz z obróbką
e) 1 zadanie w zakresie wymiany wewnętrznych instalacji wodnych i c.o.
f) 1 zadania w zakresie wymiany wewnętrznych instalacji elektrycznych

Zadania wyszczególnione powyżej w literach od a) – f) nie musza być zrealizowane w ramach jednego zamówienia.
Zadania muszą być poparte dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru robót, faktura końcowa wraz z kopią umowy) zwanymi dalej „referencjami”. Z dokumentów powinna wynikać informacja o rodzaju, zakresie, okresie i miejscu wykonanych robót oraz, że roboty te zostały wykonane należycie.

Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykazał się należytym doświadczeniem potrzebnym do realizacji niniejszego zamówienia, jeżeli łącznie z wymaganych przez Zamawiającego dokumentów tj.: wykazu robót (załącznik nr 3 do oferty) oraz referencji wynika informacja potwierdzająca spełnienie warunku określonego w pkt. 3)
4) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym (własnym, użyczonym lub dzierżawionym) wymaganym do realizacji zadania.
5) dysponują wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z Prawa budowlanego do realizacji zamówienia, tj. osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie polegających na kierowaniu budową lub innymi robotami budowlanymi, posiadającymi aktualny wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego w specjalności:
a) instalacyjnej - elektrycznej,
b) instalacyjnej - sanitarnej,
c) konstrukcyjno - budowlanej,
6) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy
7) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca załączy oświadczenie wg Załącznika Nr 2 do oferty, o którym mowa w ust. 4 pkt.2) lit. b) Rozdziału I SIWZ.
8) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
9) przed przystąpieniem do przetargu wnieśli wadium w wysokości i miejscu określonych w ust. 8 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców.

17. Wymagania dodatkowe:
1) Wykonawca musi przyjąć obowiązki realizującego Przedmiot zamówienia, które podano we wzorze umowy(Rozdział IV
SIWZ)
2) Wykonawca powinien zapoznać się z terenem objętym zamówieniem. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
3) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia tabeli elementów rozliczeniowych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do oferty, który uzupełniony przez Wykonawcę o ceny realizacji poszczególnych elementów- stanie się integralnym składnikiem umowy. Suma wynagrodzeń odpowiednio netto i brutto wynikających z poszczególnych pozycji tabeli elementów rozliczeniowych równać się musi zaoferowanej cenie ryczałtowej odpowiednio netto i brutto.
4) Zamawiający załącza do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Przedmiary robót (Rozdział V SIWZ), w którym zamawiający określa szczegółowo ilości poszczególnych rodzajów prac, które Wykonawca może wykorzystać w celu zapoznania się z rozmiarem prac i które powinny stanowić pomoc przy określeniu cen dla poszczególnych elementów robót określonych w tabeli elementów rozliczeniowych.

18. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia / nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w ust. 4 Instrukcji dla Wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

19. Wykonawca musi przed przystąpieniem do przetargu wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł .
Wadium może być wniesione w :
- Pieniądzu na konto Zamawiającego: Urząd Miejski w Żarach, Bank Zachodni WBK S.A.
Nr konta: 64 1090 2561 0000 0006 4200 0090
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.]
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego. Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub oryginał dokumentu stanowiącego akceptowalną formę wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 27 przed terminem przewidzianym do składania ofert.

20. Kryterium oceny ofert: Cena ryczałtowa brutto „C” – 100 %

21. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30.

22. Oferty należy składać w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

23. Termin realizacji zamówienia: Zamówienie należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20.08.2008r.

24. Termin składania ofert upływa dnia: 30 czerwca 2008r., godz.11.45

25. Otwarcie ofert nastąpi dnia: 30 czerwca 2008 r., godz. 12.00

26. Termin związania ofertą – 30 dni

27. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

Gmina Żary o statusie miejskim
68-200 Żary, Rynek 1 – 5
Tel./fax 068/740-83-90
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM o szacunkowej wartości poniżej 60.000Euro
BURMISTRZ MIASTA ŻARY
OGŁASZA, IŻ POSTĘPOWANIE NA WYBÓR WYKONACY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.
„Wykonanie remontu sali gimnastycznej wraz z salą dla dzieci młodszych w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Szymanowskiego 8 w Żarach”
zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych tekst ujednolicony /Dz.U. 2007r. Nr 223 poz. 1655/, z uwagi na fakt, iż złożona została tylko jedna oferta, podlegająca odrzuceniu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Aleksandra Niedośpiał
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-06-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aleksandra Niedośpiał
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-06-09 13:55:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-06-09 13:56:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-06-09 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1152 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony