ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD MIEJSKI W ŻARACH
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: OPRACOWANIE MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO, OBEJMUJĄCEGO TERENY PRZY UL.LELEWELA, WOJSKA POLKIEGO, GRUNWALDZKIEJ, POWSTAŃCÓW WLKP., PUŁASKIEGO W ŻARACHDrukuj informację Zamówienie publiczne: OPRACOWANIE MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO, OBEJMUJĄCEGO TERENY PRZY UL.LELEWELA, WOJSKA POLKIEGO, GRUNWALDZKIEJ, POWSTAŃCÓW WLKP., PUŁASKIEGO W ŻARACH

Szczegóły informacji

OPRACOWANIE MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO, OBEJMUJĄCEGO TERENY PRZY UL.LELEWELA, WOJSKA POLKIEGO, GRUNWALDZKIEJ, POWSTAŃCÓW WLKP., PUŁASKIEGO W ŻARACH

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Przetarg

Zamawiający: Gmina Żary o statusie miejskim

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2008-05-21 przez Anna Lemańska

Treść:

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy prawo Zamówień Publicznych

                                
Gmina Żary o statusie miejskim, Rynek 1-5,
                                     tel. (0-68) 47-08-375 fax. 47-08-390


OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – USŁUGI PN.:
„OPRACOWANIE MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO, OBEJMUJĄCEGO TERENY PRZY UL.LELEWELA, WOJSKA POLKIEGO, GRUNWALDZKIEJ, POWSTAŃCÓW WLKP., PUŁASKIEGO W ŻARACH”


1. Ogłoszenie o przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronach Portalu UZP w dniu 21 maja 2008 r.

2. Treść SIWZ - wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość dostępna jest do upływu terminu składania ofert na stronie internetowej www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzary. do pobrania pod adresem ftp://ftp.um.zary.pl.

2.1. SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość w wersji papierowej można nabyć bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego lub na pisemny wniosek z prośbą o przesłanie SIWZ dokonując uprzednio wpłaty w wysokości 25,00 zł + VAT na konto Zamawiającego: Urząd Miejski w Żarach, Bank Zachodni WBK S.A., nr konta: 91 1090 2561 0000 0006 4200 0089.

3. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, obejmującego tereny przy ul.Lelewela, Wojska Polskiego, Grunwaldzkiej, Powstańców Wlkp., Pułaskiego w Żarach.
Przedmiot zamówienia należy sporządzić w oparciu :
1) Przepisy ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U., Nr 80 poz. 717 ze zm.),
2) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164 poz. 1587),
3) Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego – uchwała Nr XXXVIII/27/2006 Rady Miejskiej w Żarach z dnia 27 kwietnia 2006 r – załącznik nr 1 .
4) Opracowanie ekofizjograficzne wykonane przez Pracownie Badawczo–Projektową „AQUAGEO”, ul. Profesorska 10, 66-004 Racula - załącznik nr 2.
5) Uchwałę Rady Miejskiej w Żarach Nr XV/226/07 z dnia 20 grudnia 2007 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu przy ul. Lelewela, wojska Polskiego, Grunwaldzkiej, Powstańców Wlkp., Pułaskiego w dzielnicy Kunice - załącznik nr 3.
3.1. Zakres opracowania obejmuje:
1) część opisową planu,
2) część graficzną planu na mapie w skali 1:1000,
3) sporządzenie koncepcji infrastruktury technicznej.

3.2. W ramach projektu planu Wykonawca jest zobowiązany do:
a) przeprowadzenia procesu planistycznego, w tym przygotowanie projektów pism, obwieszczeń itp.,
b) opracowanie projektu planu - uchwały i rysunki planu opracowanego na mapie dostarczonej przez Zamawiającego,
c) opracowania prognozy oddziaływania na środowisko dla obszaru objętego planem,
d) opracowania prognozy finansowych skutków uchwalenia zmiany planu.

3.3. W ramach prac nad projektem planu Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i przedłożenia do zatwierdzenia Zamawiającemu:
a) koncepcji układu dróg na obszarze objętym planem,
b) koncepcji sieci uzbrojenia terenu (kanalizacja sanitarna, i deszczowa, sieć wodociągowa, energetyczna, gazowa, itp.)
które stanowić będą podstawę do wyznaczenia w projekcie planu terenów pod obiekty infrastruktury technicznej (przepompownie, zbiorniki retencyjne, stacje transformatorowe, stacje red.-pom. gazu itp.)

3.4. Koncepcje wymienione w pkt. 3.3 muszą spełniać wymagania i uwarunkowania, a w szczególności:
a) wymagania powiązań z istniejącym układem komunikacyjnym miasta,
b) możliwość wykorzystania istniejących sieci uzbrojenia terenu, jako źródeł dostawy mediów lub odbiorników ścieków,
c) warunki rzeczywistego ukształtowania terenu objętego opracowaniem planu,
d) wymogi szczególne, związane z funkcjami terenów wyznaczonych w projekcie planu.
e) opracowanie ideogramów przez osoby posiadające uprawnienia do projektowania (branżowego)
f) szczegółowość i skalę opracowania min. 1:1000.

3.5. Sporządzenie projektu planu w formie elektronicznej w standardowych formatach jpg lub tiff z zastrzeżeniem, że finalna wersja elektroniczna wykonana będzie w formacie dwg.
3.6. Każdy z Wykonawców winien dokonać wizji lokalnej w terenie w celu poznania warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca.

3.7. Każdy z Wykonawców winien zapoznać ze Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego oraz Opracowaniem Ekofizjograficznym – powyższe dokumenty stanowiące odpowiednio załącznik 1 i 2 do Rozdziału III SIWZ znajdują się do wglądu w Urzędzie Miejskim, Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Architektury – pokój nr 22.

3.8. Prace będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane na podstawie szczegółowej umowy stanowiącej Rozdział IV SIWZ.

3.9. Dokumentacja powinna być kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć i posiadać wszystkie elementy potrzebne do ogłoszenia uchwały Rady Miejskiej w Żarach w sprawie uchwalenia planu w Dzienniku Urzędowym województwa lubuskiego.

3.10. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego przedmiotu zamówienia, koszty wynikające z obowiązków Wykonawcy określone w umowie (Rozdział IV SIWZ) dotyczącej realizacji niniejszego zamówienia, a także wynagrodzenie za autorskie prawa majątkowe.

3.11. Niezależnie od w/w. obowiązków do obowiązków Wykonawcy należą czynności podstawowe, a w szczególności:
1) uzyskanie materiałów geodezyjnych i wypisów z rejestru gruntów niezbędnych do opracowania przedmiotu zamówienia,
2) analiza wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia (o sposobie uwzględnienia rozstrzyga Burmistrz Miasta Żary),
3) opracowanie koncepcji planu (w dwóch wariantach),
4) prezentacja wariantów koncepcji planu Zamawiającemu,
5) opracowanie wybranego przez Zamawiającego wariantu projektu planu z uwzględnieniem uwag Zamawiającego,
6) opiniowanie i uzgadnianie projektu planu, w tym prezentacja projektu planu na posiedzeniu komisji urbanistyczno – architektonicznej,
7) wprowadzanie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień,
8) udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami,
9) wprowadzenie zmian do projektu planu wynikające z rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem planu do publicznego wglądu,
10) ponowne uzgadnianie projektu planu,
11) wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z ponownych uzgodnień,
12) prezentacja projektu planu na Komisjach Rady Miejskiej,
13) przygotowanie projektu planu do uchwalenia i prezentacja projektu planu na sesji Rady Miejskiej,
14) W przypadku uwzględnienia nierozpatrzonych uwag przez Radę Miejska należy powtórzyć czynności w zakresie niezbędnym do dokonania tych zmian.
15) sporządzenie kopii :
- - koncepcji infrastruktury technicznej – 2 egz. + wersja elektroniczna na CD
- tekst planu – 3 egz. oprawione + wersja elektroniczna na CD,
- rysunek planu w wersji kolorowej – 1 egz. + wersja elektroniczna na CD,
- rysunek planu w wersji czarno-białej – 2 egzemplarze,
- wersja elektroniczna w standardowych formatach jpg lub tiff z zastrzeżeniem, że finalna wersja
elektroniczna wykonana będzie w formacie dwg,

3.12.. Obok powyższych czynności podstawowych do obowiązków Wykonawcy należą czynności dodatkowe, a w szczególności:
1) uzyskanie opinii komisji urbanistyczno-architektonicznej i władz gmin sąsiednich.
2) uzyskanie opinii organu ochrony środowiska,
3) uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne – w razie potrzeby,
4) przygotowanie informacji o uwagach i wnioskach zgłoszonych w postępowaniu w sprawie ochrony środowiska oraz o sposobie ich wykorzystania,
5) przygotowanie projektu rozstrzygnięcia o sposobie realizacji należących do zadań własnych gminy inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej oraz o zasadach ich finansowania,
6) przedstawienie projektu i przedstawienie Wojewodzie uchwały Rady Miejskiej w Żarach wraz z załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych w celu oceny ich zgodności z przepisami prawnymi.
7) przekazanie ustaleń uchwalonego planu do publikacji w Dzienniku Urzędowym województwa lubuskiego,
8) opiniowanie wniosków o wydanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w czasie sporządzania planu (w razie potrzeby),
4. Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3

5. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.

6. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.

7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655.).

8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umów ramowych.

9. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

10. Wykonawca złoży tylko jedną ofertę, zawierającą jedną jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.

11. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający poniższe wymagania określone w ust 3 SIWZ:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
a) spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy.
b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca załączy oświadczenie wg
Załącznika Nr 2 do oferty, o którym mowa w ust. 4.pkt.3) lit. a) Rozdziału I SIWZ
d) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością min. przedmiotowi zamówienia tj. wykonali w ciągu ostatnich 3 lat -rozpoczęli i zrealizowali- przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jeden uchwalony miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego obejmujący obszar o charakterze odpowiadającym niniejszemu przedmiotowi zamówienia i powierzchni min. 100 ha o zróżnicowanej funkcji terenu.
Zadanie musi być poparte dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru robót, faktura końcowa wraz z kopią umowy) zwanymi dalej „referencjami”.
Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykazał się należytym doświadczeniem potrzebnym do realizacji niniejszego zamówienia, jeżeli łącznie z wymaganych przez Zamawiającego dokumentów tj.: wykazu doświadczenia (zał. nr 3) oraz referencji wynika informacja o rodzaju, zakresie i wartości wykonanych prac i że zostały wykonane należycie oraz że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował zamówienie, którego dokumenty dotyczą.
e) dysponują wykwalifikowanym personelem – Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za realizację przedmiotu zamówienia posiadającą uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj.:
1) osobą posiadającą kwalifikacje do pełnienia funkcji głównego projektanta planu. Główny projektant planu musi osiadać aktualne zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Urbanistów oraz posiadać doświadczenie w wykonywaniu co najmniej jednego uchwalonego, miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, obejmującego obszar o charakterze odpowiadającym niniejszemu przedmiotowi zamówienia i powierzchni min. 100ha o zróżnicowanej funkcji terenu,
2) rzeczoznawca majątkowy,
3) dysponują ponadto wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z prawa budowlanego do realizacji zamówienia tj. osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającym aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego w specjalności:
a) drogowej lub równoważnej konstrukcyjno – budowlanej,
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych

Każda z tych osób winna posiadać doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednego opracowania w ramach sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
f) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym (własnym, użyczonym lub dzierżawionym) koniecznym
do realizacji zadania
g) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
h) przed przystąpieniem do przetargu wnieśli wadium w wysokości i miejscu określonych w ust 8 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców.

12.. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w ust. 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie Wykonawcy.

13.. Wykonawca musi przed przystąpieniem do przetargu wnieść wadium w wysokości 1.500,00 zł .
Wadium może być wniesione w :
- Pieniądzu na konto Zamawiającego: Urząd Miejski w Żarach, Bank Zachodni WBK S.A.
Nr konta: 64 1090 2561 0000 0006 4200 0090
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.)
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego. Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub oryginał dokumentu stanowiącego akceptowalną formę wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 27 przed terminem przewidzianym do składania ofert.

14. Kryterium oceny ofert: Cena ryczałtowa brutto „C” – 100 %
15. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
16. Oferty należy składać w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
17. Termin realizacji zamówienia : Zamówienie należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie 12 miesięcy od dnia przekazania Wykonawcy map do celów planistycznych, o których mowa w § 3 pkt.2) umowy.
18. Termin składania ofert upływa dnia: 04 czerwca 2008 r., godz. 1145
19. Otwarcie ofert nastąpi dnia: 04 czerwca 2008 r. godz. 1200
20. Termin związania ofertą – 30 dni.
21. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60.000 EURO
OGŁASZA, IŻ W PRZEPROWADZONYM POSTĘPOWANIU NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
„SPORZĄDZENIE MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO, OBEJMUJACEGO TERENY PRZY UL. LELEWELA, WOJSKA POLSKIEGO, GRUNWALDZKIEJ, POWSTAŃCÓW WLKP., PUŁASKIEGO W ŻARACH"
Wybrano ofertę:
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO -PRODUKCYJNE
„KAPITOL” architekt Bogdan Rogóż
65-556 Zielona Góra, Armii Krajowej 6/6
za:
wynagrodzenie netto: 55.000,00 zł
podatek VAT: 12.100,00 zł
wynagrodzenie brutto: 67.100,00 zł
Uzasadnienie wyboru:
Oferta spełnia wymagania ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Zamawiającego określone w SIWZ i nie podlega odrzuceniu, jest najkorzystniejsza po przeliczeniu wg kryterium określonym w SIWZ a zaoferowana cena brutto Wykonawcy nie przekracza kwoty, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Gmina Żary o statusie miejskim
ul. Rynek 1-5,
tel. (0-68) 470-83-75 fax. (068) 470-83-90
BURMISTRZ MIASTA ŻARY
informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania na wybór wykonawcy przedmiotu zamówienia pn.:

„SPORZĄDZENIE MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO, OBEJMUJACEGO TERENY PRZY UL. LELEWELA, WOJSKA POLSKIEGO, GRUNWALDZKIEJ, POWSTAŃCÓW WLKP., PUŁASKIEGO W ŻARACH"

w dniu 27 czerwca 2008 r. zawarto umowę z firmą

PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - PRODUKCYJNE „KAPITOL”
ARCHITEKT Bogdan Rogóż
Ul. Armii Krajowej 6/6
65-556 Zielona Góra

* Cenę ryczałtową netto: 55 000, 00 zł
* Należny podatek VAT (22 %): 12 100, 00 zł
* Cenę ryczałtową brutto: 67 100, 00 zł


Uzasadnienie wyboru:
Oferta spełnia wszystkie wymagania Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Zamawiającego określone w SIWZ, a zaoferowana przez Wykonawcę kwota nie przekracza kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna Lemańska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-05-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Lemańska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-05-21 13:15:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-05-21 13:21:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-05-21 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1454 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony