ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD MIEJSKI W ŻARACH
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Archiwum

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG NA LATA 2008-2011 W MIEŚCIE ŻARY”Drukuj informację Zamówienie publiczne: „BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG NA LATA 2008-2011 W MIEŚCIE ŻARY”

Szczegóły informacji

„BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG NA LATA 2008-2011 W MIEŚCIE ŻARY”

Status: nierozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Przetarg

Zamawiający: Gmina Żary o statusie miejskim

Nr UZP: nie dotyczy

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2007-10-03 00:00:00

Ogłoszono dnia: 2007-09-13 przez Joanna Wojak

Treść:

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy prawo Zamówień Publicznych
Gmina Żary o statusie miejskim, Rynek 1-5,
tel. (0-68) 47-08-375 fax. 47-08-390

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – ROBOTY BUDOWLANE PN.:
„BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG NA LATA 2008-2011 W MIEŚCIE ŻARY”

1. Ogłoszenie o przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronach Portalu UZP w dniu 13 września 2007 r.
2. Treść SIWZ - wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość dostępna jest do upływu terminu składania ofert na stronie internetowej www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzary.
2.1 SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość w wersji papierowej można nabyć bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego lub na pisemny wniosek z prośbą o przesłanie SIWZ dokonując uprzednio wpłaty w wysokości 30,00 zł + VAT na konto Zamawiającego: Urząd Miejski w Żarach, Bank Zachodni WBK S.A., nr konta: 91 1090 2561 0000 0006 4200 0089.
3. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w okresie od dnia 01.01.2008r. do 31.12.2011r.
bieżącego utrzymania dróg gminnych w mieście Żary.
1) Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmować będzie w szczególności:
a) uzupełnienie ubytków masą asfaltową w jezdniach,
b) częściowe przebruki jezdni i chodników,
c) naprawa dróg gruntowych,
d) utwardzanie dróg gruntowych tłuczniem,
e) powierzchniowe utrwalanie nawierzchni dróg asfaltowych,
f) niezwłoczna ( w trybie natychmiastowym) likwidacja wszelkich zagrożeń w pasie drogowym,
g) wymiana i odnowa oznakowania pionowego,
h) oznakowanie poziome,
i) naprawa i utrzymanie barier łańcuchowych wraz z malowaniem,
j) koszenie zieleni w pasie drogowym z wywozem pokosu i nieczystości,
k) prześwietlanie koron drzew ograniczających widoczność dla ruchu kołowego w pasie drogowym,
l) stabilizacja podbudowy dróg gruntowych.
4. Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.
5. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
6. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.).
8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umów ramowych.
9. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
10. Wykonawca złoży tylko jedną ofertę, zawierającą jedną jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
11. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający poniższe wymagania określone w pkt 3 SIWZ:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
a) spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy.,
b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień.
c) znajdują się w sytuacji finansowej gwarantującej realizację zamówienia, tj. średni roczny obrót Wykonawcy
w ciągu ostatnich 4 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres powinien
wynosić minimum wartość 1 mln. zł,
d) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem
i wartością min. przedmiotowi zamówienia, polegających na bieżącym utrzymaniu dróg tj. wykonali w ciągu ostatnich
5 lat (tj. rozpoczął i zrealizował) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia; a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum 2 takie zadania, w których roboty porównywalne są do zamówienia
o zakresie odpowiadającym charakterem przedmiotowi zamówienia na łączną sumę 4 mln zł.
Zadanie musi być poparte dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru robót)
Z dokumentów powinna wynikać informacja o rodzaju, zakresie i wartości wykonanych robót, że roboty te zostały wykonane należycie oraz że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował zamówienie, którego dokumenty dotyczą.
e) dysponują wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z prawa budowlanego
do realizacji zamówienia tj. osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie, posiadającym aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego polegających
na kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej drogowej,
Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającego
uprawnienia w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej z możliwością prowadzenia robót drogowych.
f) Wykonawca musi dysponować wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi uprawnieniami do obsługi
pilarki spalinowej.
g) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym (własnym, użyczonym lub dzierżawionym) koniecznym do realizacji
zadania tj. m.in.:
a) ciągnik z przyczepą samowyładowczą - 1 szt,
b) kosiarka samobieżna - 1 szt,
c) koparko – spycharką - 1 szt,
d) walcem wibracyjnym - 1 szt,
e) zagęszczarką - 1 szt,
f) wykaszarką spalinową - 2 szt,
g) pilarkę spalinową - 1 szt,
h) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
i) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
j) przed przystąpieniem do przetargu wnieśli wadium w wysokości i miejscu określonych w pkt 8 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców.
12.. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt. 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
13.. Wykonawca musi przed przystąpieniem do przetargu wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł .
Wadium może być wniesione w :
- Pieniądzu na konto Zamawiającego: Urząd Miejski w Żarach, Bank Zachodni WBK S.A.
Nr konta: 64 1090 2561 0000 0006 4200 0090
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.)
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego. Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub oryginał dokumentu stanowiącego akceptowalną formę wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 27 przed terminem przewidzianym do składania ofert.
14. Kryterium oceny ofert: Cena ryczałtowa brutto „C” – 100 %
15. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30.
16. Oferty należy składać w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
17. Termin realizacji zamówienia : Zamówienie należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie:
od dnia 01.01.2008r. do dnia 31.12.2011r
18. Termin składania ofert upływa dnia: 03 października 2007 r., godz. 11.45
19. Otwarcie ofert nastąpi dnia: 03 października 2007 r. godz. 12.00
20. Termin związania ofertą – 30 dni.
21. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Wojak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-09-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Wojak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-09-14 11:26:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-09-14 11:28:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-09-13 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
926 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony