ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD MIEJSKI W ŻARACH
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Archiwum

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Budowa boisk sportowych i bieżni lekkoatletycznej wraz z niezbędnymi urządzeniami i infrastrukturą techniczną w Gimnazjum nr 3 przy ul. Okrzei 19 w Żarach”Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Budowa boisk sportowych i bieżni lekkoatletycznej wraz z niezbędnymi urządzeniami i infrastrukturą techniczną w Gimnazjum nr 3 przy ul. Okrzei 19 w Żarach”

Szczegóły informacji

„Budowa boisk sportowych i bieżni lekkoatletycznej wraz z niezbędnymi urządzeniami i infrastrukturą techniczną w Gimnazjum nr 3 przy ul. Okrzei 19 w Żarach”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Przetarg

Zamawiający: Gmina Żary o statusie miejskim

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2007-07-17 przez Tomasz Marciniak

Treść:

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Gmina Żary o statusie miejskim, Rynek 1-5,
tel. (0-68) 470-83-75 fax. 470-83-90
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
„Budowa boisk sportowych i bieżni lekkoatletycznej wraz z niezbędnymi urządzeniami i infrastrukturą techniczną w Gimnazjum nr 3 przy ul. Okrzei 19 w Żarach”
1. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17.07.2007r., na własnej stronie internetowej www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzary oraz tablicy ogłoszeń.
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Rozdziale III SIWZ
2. Treść niniejszej SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość dostępna jest do upływu terminu składania ofert (pkt 12.2 SIWZ) na stronie internetowej www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzary,
2.1. SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość w wersji papierowej można nabyć bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego lub na pisemny wniosek z prośbą o przesłanie SIWZ dokonując uprzednio wpłaty w wysokości 20,00 zł + VAT na konto Zamawiającego: Urząd Miejski w Żarach, Bank Zachodni WBK S.A., nr konta: 91 1090 2561 0000 0006 4200 0089.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
3.1 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i montaż:
3.1.1 Boiska treningowego do piłki nożnej o wymiarach 30x60 m o nawierzchni z trawy syntetycznej na podłożu tłuczniowym
3.1.2 Boiska do koszykówki o wymiarach 28x15 m z naniesionymi liniami do piłki siatkowej o nawierzchni poliuretanowej na podłożu betonowym,
3.1.3 Bieżni czterotorowej 100 m o nawierzchni poliuretanowej na podłożu betonowym z zeskocznią do skoku w dal,
3.1.4 Placu manewrowego dla samochodów straży pożarnej,
3.1.5 Ogrodzenia z betonowych elementów prefabrykowanych od ul. Górniczej i osiedla mieszkaniowego przy ul. Katowickiej,
3.1.6 Oświetlenia użytkowego terenów boisk,
3.1.7 Drenażu podłoża tłuczniowego pod terenem boiska ze sztucznej trawy,
3.1.8 Robót rozbiórkowych.
3.1.9 Piłkochwytów i wyposażenia technicznego boisk,
3.2 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną budowy boisk sportowych i bieżni lekkoatletycznej wraz z infrastrukturą w Gimnazjum Nr 3 przy ul. Okrzei 19 w Żarach, opracowaną przez:
OPERAT Wojciech Tatarek, ul. Kościuszki 11, 68-320 Jasień, w skład, której wchodzi:
3.2.1 projekt budowlany,
3.2.2 przedmiar robót,
3.2.3 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
3.3. Projekt budowlany, przedmiar robót, STWiOR o których mowa powyżej stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3.4. Szczegółowy zakres robót określa załączony przedmiar robót stanowiący rozdział V SIWZ.
3.5. Nomenklatura zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
Główny Przedmiot: CPV: 45.21.42.00-2 – Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
3.6. Całość prac należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, należytą starannością oraz zasadami sztuki budowlanej.
3.7. Prace będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane na podstawie szczegółowej umowy.
4. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
5. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.
6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.).
7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umów ramowych.
8. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9. Wykonawca złoży tylko jedną ofertę, zawierającą jedną jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
10.1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy,
10.2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
10.3 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji zamówień o zakresie odpowiadającym rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia polegających na:
- budowie boisk sportowych o nawierzchni ze sztucznej trawy oraz bieżni lekkoatletycznych i boisk sportowych o nawierzchni poliuretanowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą (drenaż pod obiektami sportowymi z odprowadzeniem wód do sieci kanalizacji deszczowej) i montażem urządzeń towarzyszących (bramki, piłkochwyty itp.),
- wykonaniu oświetlenia obiektów sportowych,
- wykonaniu chodników o nawierzchni z kostki betonowej typu „POLBRUK”j, tj. zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat (rozpoczął i wykonał) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie minimum 1 takie zadanie. Zadanie musi być poparte dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru robót, faktura końcowa wraz z kopią umowy) zwanymi dalej „referencjami”. Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykazał się należytym doświadczeniem potrzebnym do realizacji niniejszego zamówienia, jeżeli łącznie z wymaganych przez Zamawiającego dokumentów tj.: wykazu robót (załącznik nr 3 do oferty) oraz referencji wynika informacja o rodzaju, zakresie i wartości wykonanych robót oraz, że zostały one wykonane należycie.
10.4 dysponują odpowiednim potencjałem technicznym (własnym, użyczonym lub dzierżawionym) wymaganym do realizacji zadania, w tym minimum:
Koparko – spycharka 0,15 m3 1 szt
Samochód dostawczy 0,9t 1 szt
Samochód skrzyniowy 5 t 1 szt
Samochód samowyładowczy 5t 1 szt
Walec statyczny, samojezdny 10 t 1 szt
Walec statyczny, samojezdny 4-6 t 1 szt
Pompa do betonu na samochodzie 1 szt
Podnośnik montażowy, samochodowy 1 szt
10.5 dysponują wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z Prawa budowlanego do realizacji zamówienia tj. osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie polegających na kierowaniu budową lub innymi robotami budowlanymi, posiadającymi aktualny wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego w specjalności:
a) konstrukcyjno – budowlanej(drogowej) lub równoważnej konstrukcyjno – budowlanej,
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy.
10.6 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca załączy oświadczenie wg Załącznika Nr 2 do oferty, o którym mowa w pkt. 4.2.2 Rozdziału I SIWZ.
10.7 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
10.8 przed przystąpieniem do przetargu wnieśli wadium w wysokości i miejscu określonych w pkt 8 Instrukcji dla Wykonawców – Rozdział I SIWZ
11. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt. 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
12. Wykonawca musi przed przystąpieniem do przetargu wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł .
Wadium może być wniesione w :
- Pieniądzu na konto Zamawiającego: Urząd Miejski w Żarach, Bank Zachodni WBK S.A.
Nr konta: 64 1090 2561 0000 0006 4200 0090
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.]
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego. Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub oryginał dokumentu stanowiącego akceptowalną formę wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 27 przed terminem przewidzianym do składania ofert.
13. Kryterium oceny ofert: Cena ryczałtowa brutto „C” – 100 %
14. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30.
15. Oferty należy składać w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
16. Termin realizacji zamówienia : Zamówienie należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie 120 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy.
17. Termin składania ofert upływa dnia: 06 sierpnia 2007 r., godz. 13.45
18. Otwarcie ofert nastąpi dnia: 06 sierpnia 2007 r. godz. 14.00
19. Termin związania ofertą – 30 dni
20. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W POSTĘPOWANIU PROWADZONYM
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
ustawy Prawo Zamówień Publicznych

OGŁASZA, IŻ W PRZEPROWADZONYM POSTĘPOWANIU NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:

„BUDOWA BOISK SPORTOWA I BIEŻNI LEKKOATLETYCZNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNYMI URZĄDZENIAMI I INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ W GIMNAZJUM NR 3 PRZY UL. OKRZEI 19 W ŻARACH”

W wyniku rozstrzygnięcia wniesionego w dniu 11.09.2007r. protestu Zamawiający powtórzył oprotestowane czynności i dokonał ponownego sprawdzenia oferty Nr 7 złożonej przez konsorcjum firm, którego liderem jest firma POLIMER Sp. z o.o. z siedzibą Rynek 8 i 9, 41-100 Mysłowice i dokonał ponownej oceny ofert nie podlegających odrzuceniu Wykonawców pozostałych w niniejszym postępowaniu tj.:
1) Oferty Nr 2 złożona przez:
FIRMA KASZUB Dariusz Kaszuba, 83-307 KIEŁPINO, ul. Kolejowa 4
2) Oferty Nr 9 złożona przez:

Konsorcjum firm:
Lider: L&P Sp. jawna L.Kroczak, P.Młynek, A.Sowa, ul. Balwierska 1, 67-200 Głogów
Partner: PW „GRETASORT” Ilona Stańczyk, ul. Jaworowa 2, 41-300 Dąbrowa Górnicza

Burmistrz Miasta Żary informuje, że:

Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta nr 9 złożona przez :

Konsorcjum firm:
Lider: L&P Sp. jawna L. Kroczak, P. Młynek, A. Sowa, ul. Balwierska 1, 67-200 Głogów
Partner: PW „GRETASORT” Ilona Stańczyk, ul. Jaworowa 2, 41-300 Dąbrowa Górnicza

za:
wynagrodzenie netto: 849.221,40 zł
podatek VAT: 186.828,71 zł
wynagrodzenie brutto: 1.036.050,11 zł

UZASADNIENIE WYBORU
Oferta spełnia wymagania ustawy Prawo zamówień Publicznych i Zamawiającego określone w SIWZ, nie podlega odrzuceniu, jest najkorzystniejsza po przeliczeniu wg kryterium określonym w SIWZ – przyznano ofercie 100,00 pkt a zaoferowana cena brutto Wykonawcy nie przekracza kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Ponadto informuję, że oferta nr 2 złożona przez firmę KASZUB Dariusz Kaszuba, 83-307 KIEŁPINO, ul. Kolejowa 4 uzyskała 98,7 pkt.

GMINA ŻARY o statusie miejskim
OGŁASZA, IŻ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:

„BUDOWA BOISK SPORTOWA I BIEŻNI LEKKOATLETYCZNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNYMI URZĄDZENIAMI I INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ W GIMNAZJUM NR 3 PRZY UL. OKRZEI 19 W ŻARACH”

W dniu 24.09.2007 r. zawarto umowę z:

Konsorcjum firm:
Lider: L&P Sp. jawna L. Kroczak, P. Młynek, A. Sowa, ul. Balwierska 1,
67-200 Głogów

Partner: PW „GRETASORT” Ilona Stańczyk, ul. Jaworowa 2,
41-300 Dąbrowa Górnicza

za:
wynagrodzenie netto: 849.221,40 zł
podatek VAT: 186.828,71 zł
wynagrodzenie brutto: 1.036.050,11 zł

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Tomasz Marciniak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-07-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Marciniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-07-17 08:15:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-07-17 08:16:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-07-17 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1538 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony