ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD MIEJSKI W ŻARACH
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Archiwum

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: REMONT PŁYTY STADIONU KS PROMIEŃ W ŻARACHDrukuj informację Zamówienie publiczne: REMONT PŁYTY STADIONU KS PROMIEŃ W ŻARACH

Szczegóły informacji

REMONT PŁYTY STADIONU KS PROMIEŃ W ŻARACH

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Przetarg

Zamawiający: Gmina Żary o statusie miejskim

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2007-06-12 przez Joanna Wojak

Treść:

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Gmina Żary o statusie miejskim, Rynek 1-5,
tel. (0-68) 470-83-75 fax. 470-83-90

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – PN.:
„REMONT PŁYTY STADIONU KS PROMIEŃ W ŻARACH”

1. Ogłoszenie o przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronach Portalu UZP w dniu 12.06.2007 r.
2. Treść SIWZ - wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość dostępna jest do upływu terminu składania ofert na stronie internetowej www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzary.
2.1 SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość w wersji papierowej można nabyć bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego lub na pisemny wniosek z prośbą o przesłanie SIWZ dokonując uprzednio wpłaty w wysokości 20,00 zł + VAT na konto Zamawiającego: Urząd Miejski w Żarach, Bank Zachodni WBK S.A., nr konta: 91 1090 2561 0000 0006 4200 0089.
3. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje :
3.1. Renowację płyty głównej boiska polegającej na:
- wypoziomowaniu płyty boiska z dokładnością do 1 cm i wykonaniem układu kopertowego spadków,
- wyrównaniu warstwy humusu na całej powierzchni płyty boiska,
- głębokim spulchnieniu gleby maszyną aktywną typu np.: Verti Drain wykonującą spulchnienie gleby na ok. 30 cm
z pozostawieniem sieci otworów min. 80 szt./m2 o średnicy min. 16 mm i głębokości 25 cm,
- rozścieleniu pospółki o grubości warstwy po zagęszczeniu 3cm,
- wykonaniu drenażu pionowego murawy boiska maszyną typu np.: Verti Drain sieć otworów co najmniej 80 szt/m2 o średnicy
16 mm i głębokości min. 25 cm,
- wykonaniu trawników dywanowych siewnikiem siewu wgłębnego np.: Verti Seed z niezależnie zawieszonymi sekcjami siewnymi i punktowo – liniowym wprowadzaniem nasion z jednoczesnym ich przykryciem,
- pierwsze koszenie do wysokości 7 cm po przyjęciu dosiewkami.
4. Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.252100-1.
5. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
6. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.).
8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umów ramowych.
9. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
10. Wykonawca złoży tylko jedną ofertę, zawierającą jedną jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
11. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający poniższe wymagania określone w pkt 3 SIWZ:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
a) spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy.
b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień.
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Wykonawca winien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę przynajmniej 100.000,00 zł.
d) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością min. Przedmiotowi zamówienia, polegających na renowacji murawy boiska o powierzchni co najmniej 5.000 m2 a mianowicie na wypoziomowaniu i wykonaniu drenażu płyty boiska i trawników dywanowych z użyciem sprzętu wymienionego w pkt. 3.1.6 niniejszej SIWZ, tj. wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum 2 takie zadanie.
Zadanie musi być poparte dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru robót)
Z dokumentów powinna wynikać informacja o rodzaju, zakresie i wartości wykonanych robót , że roboty te zostały wykonane należycie oraz że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował zamówienie, którego dokumenty dotyczą.
e) dysponują wykwalifikowanym personelem:
- Osoba wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika pracami stanowiącymi przedmiot zamówienia posiadająca doświadczenie musi udokumentować, że nadzorowała i wykonała co najmniej dwa zadania o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością min. przedmiotowi zamówienia polegające na renowacji murawy boiska o powierzchni co najmniej 5.000 m2 a mianowicie na wypoziomowaniu i wykonaniu drenażu płyty boiska i trawników dywanowych bądź wykonywała takie boiska od podstaw.
f) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym (własnym, użyczonym lub dzierżawionym) wymaganym do realizacji zadania,
g) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

h) przed przystąpieniem do przetargu wnieśli wadium w wysokości i miejscu określonych w pkt 8 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców.
12.. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt. 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
13.. Wykonawca musi przed przystąpieniem do przetargu wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł .
Wadium może być wniesione w :
- Pieniądzu na konto Zamawiającego: Urząd Miejski w Żarach, Bank Zachodni WBK S.A.
Nr konta: 64 1090 2561 0000 0006 4200 0090
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.]
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego. Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub oryginał dokumentu stanowiącego akceptowalną formę wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 27 przed terminem przewidzianym do składania ofert.

14. Kryterium oceny ofert: Cena ryczałtowa brutto „C” – 100 %
15. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
16. Oferty należy składać w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
17. Termin realizacji zamówienia : Zamówienie należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie czterech tygodni od daty podpisania umowy.
18. Termin składania ofert upływa dnia: 19.06.2007 r., godz. 1145
19. Otwarcie ofert nastąpi dnia: 19.06.2007 r. godz. 1200
20. Termin związania ofertą – 30 dni.
21. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

BURMISTRZ MIASTA ŻARY
OGŁASZA, IŻ W PRZEPROWADZONYM POSTĘPOWANIU NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN. „REMONT PŁYTY STADIONU KS PROMIEŃ W ŻARACH”
WYBRANO OFERTĘ FIRMY

Firma Ogrodnicza Leśniewscy
Architektura Zieleni
ul. Czerwonego Krzyża 6,
22-100 Chełm
za:
cenę netto: 92.148,17 zł
podatek VAT: 22%
cenę brutto: 112.420,77 zł

Uzasadnienie wyboru
Oferta spełnia wymagania ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Zamawiającego określone w SIWZ, nie podlega odrzuceniu, a zaoferowana cena brutto za remont płyty stadionu KS PROMIEŃ w Żarach nie przekracza kwoty, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Wojak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-06-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Wojak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-06-14 08:00:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-06-14 08:02:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-06-12 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1420 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony