ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD MIEJSKI W ŻARACH
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Archiwum

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „REMONT NAWIERZCHNI ULICY CHŁOPICKIEGO W ŻARACH”Drukuj informację Zamówienie publiczne: „REMONT NAWIERZCHNI ULICY CHŁOPICKIEGO W ŻARACH”

Szczegóły informacji

„REMONT NAWIERZCHNI ULICY CHŁOPICKIEGO W ŻARACH”

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Przetarg

Zamawiający: Gmina Żary o statusie miejskim

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2007-05-11 przez Karolina Majeryk

Treść:

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60.000 EURO

GMINA ŻARY o statusie miejskim
68-200 Żary, Rynek 1-5
tel. 068/363-43-73
fax. 068/363-43-90
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
„REMONT NAWIERZCHNI ULICY CHŁOPICKIEGO W ŻARACH”
1. Treść niniejszej SIWZ (Rozdział: I - IV) - wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość dostępna jest do upływu terminu składania ofert (pkt. 12.2 SIWZ) na stronie internetowej www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzary oraz można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27 lub drogą pocztową po dokonaniu wpłaty na konto Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 91 1090 2561 0000 0006 4200 0089. (cena SIWZ 10,00 zł netto)
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu istniejącej nawierzchni z kamienia polnego ulicy Chłopickiego w Żarach.
3. Zakres robót obejmuje wykonanie efektu rzeczowego w postaci nowej nawierzchni ul.
Chłopickiego z mas mineralno - bitumicznych z uwzględnieniem następujących robót:
a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa drogi w terenie równinnym – 0,275km
b) Mechaniczne rozebranie nawierzchni z kamienia polnego o powierzchni 1330 m2 wraz z odwozem do 5 km.
Miejsce składowania: ul. Żurawia – wysypisko miejskie.
c) Rozebranie istniejących krawężników drogowych kamiennych o łącznej długości 550 mb wraz z odwozem do 5 km. Miejsce składowania: ul. Bohaterów Getta – plac P.K. PEKOM S.A.
d) Ułożenie krawężnika drogowego betonowego o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - długość 550 mb.
e) Ułożenie ścieków po obu stronach jezdni z prefabrykatów betonowych 50x28x10/8 cm na ławie betonowej – długość całkowita 550 mb.
f) Wykonanie robót ziemnych i przygotowawczych poprzez wykonanie koryta jezdni o głębokości 25 cm wraz z jego profilowaniem i zagęszczeniem na powierzchni 1430 m2 oraz odwozem nadmiaru ziemi na odl. do 5 km (wysypisko miejskie)
g) Wykonanie warstwy podbudowy z tłucznia łamanego gr. 20 cm o powierzchni 1430 m2
h) Regulację wysokościową urządzeń uzbrojenia technicznego znajdującego się w pasie drogowym:
- studnie kanalizacyjne - 6 szt.
- wpusty uliczne – 2 szt.
- skrzynki wodociągowe i gazowe – 1 szt.
i) Ułożenie warstwy wiążącej asfaltowej gr. 4 cm na powierzchni 1430 m2
j) Ułożenie warstwy ścieralnej asfaltowej na powierzchni 1430 m2

4. Całość prac należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, należytą starannością oraz zasadami sztuki budowlanej.
5. Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.32.20-7 – Roboty w zakresie nawierzchni dróg
6. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
7. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.
8. Zamówienie należy zrealizować w nie przekraczalnym terminie 80 dni kalendarzowych licząc od daty podpisania umowy.
9. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający wymagania określone w SIWZ, min.:
9.1. Wykonawca składający ofertę musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
9.2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. wykonał (rozpoczął i zakończył) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie minimum jedno zadanie polegające na budowie dróg o nawierzchni z mas mineralno – asfaltowych.
Zadanie musi być poparte dokumentami (np: referencje, protokoły odbioru robót). Z dokumentów powinna wynikać informacja o rodzaju, zakresie i wartości wykonanych robót oraz, że roboty te zostały wykonane należycie.
9.3. Wykonawca musi dysponować wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z prawa budowlanego do realizacji zamówienia – osoby uprawnione do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności drogowej lub równoważnej konstrukcyjno –budowlanej.
Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby pełniącej funkcje Kierownika Budowy posiadającego uprawnienia w specjalności drogowej lub konstrukcyjno – budowlanej z możliwością prowadzenia robót drogowych.
9.4. Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i sprzętem (własnym, użyczonym lub dzierżawionym) niezbędnym do realizacji zadania.
 Równiarka samojezdna 74 kW (100 KM) – 1 szt.
 Walec statyczny samojezdny 10 t – 1 szt.
 Walec wibracyjny samojezdny – 1 szt.
 Rozkładarka mas bitumicznych – 1 szt.
 Wibrator powierzchniowy – 2 szt.
 Otaczarka mas bitumicznych o wydajności 120t/godz.
9.5. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji finansowej gwarantującej realizację zamówienia.
9.6. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
10. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt. 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
11. Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium
12. Kryterium oceny ofert: Cena brutto „C” – 100 %
13. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
16. Oferty należy składać w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
17. Termin składania ofert upływa dnia: 21 maja 2007 r., godz. 11.45
18. Otwarcie ofert nastąpi dnia: 21 maja 2007 r., godz. 12.00
19. Termin związania ofertą – 30 dni.
20. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości nie przekraczającej równowartości kwoty
60.000 EURO
Gmina Żary o statusie miejskim
ul. Rynek 1-5, tel. 0-68/36-34-374 fax. 068/36-34-390
OGŁASZA, IŻ W PRZEPROWADZONYMYM POSTEPOWANIU NA WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.
„Remont nawierzchni ulicy Chłopickiego w Żarach”
WYBRANO OFERTĘ FIRMY
Budownictwo Drogowo-Sanitarne „FUCHS“ Sp. z o.o.
ul. Wojska Polskiego 100 A
67-100 Nowa Sól
za:
cenę ryczałtową netto:……. 169.504,00 PLN
cenę ryczałtową brutto:..…. 206.794,88 PLN
w tym obowiązujący podatek VAT:……… 37.290,88 PLN

Uzasadnienie wyboru:
Oferta spełnia wymagania ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Zamawiającego określone w SIWZ, nie podlega odrzuceniu, jest najkorzystniejsza po przeliczeniu według kryterium określonym w SIWZ a zaoferowana cena brutto Wykonawcy nie przekracza kwoty, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia.

Gmina Żary o statusie miejskim, ul. Rynek 1-5,
tel. (0-68) 36-34-374 fax. (068) 36-34-390
BURMISTRZ MIASTA ŻARY
informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania na wybór wykonawcy przedmiotu zamówienia pn.:

„Remont nawierzchni ulicy Chłopickiego w Żarach”

w dniu 11 czerwca 2007 r. zawarto umowę z:

Ewą Zakrzewską – Prezes Zarządu
prowadzącą działalność gospodarczą pn.:
Budownictwo Drogowo – Sanitarne
„FUCHS” Sp. z o.o.
ul. Wojska Polskiego 100 A
67-100 Nowa Sól
za:
* Cenę ryczałtową netto: 169.504,00 zł
* Należny podatek VAT: 22 %
* Cenę ryczałtową brutto: 206.794,88 zł

Uzasadnienie wyboru:
Oferta spełnia wymagania ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Zamawiającego określone w SIWZ, nie podlega odrzuceniu, jest najkorzystniejsza po przeliczeniu według kryterium określonym w SIWZ a zaoferowana cena brutto Wykonawcy nie przekracza kwoty, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia
« powrót do poprzedniej strony