ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD MIEJSKI W ŻARACH
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Archiwum

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: ”Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 9.600.000,00 zł”Drukuj informację Zamówienie publiczne: ”Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 9.600.000,00 zł”

Szczegóły informacji

”Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 9.600.000,00 zł”

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Żary o statusie miejskim

Finansowanie: nie dotyczy

Nr TED: 2012-041345

Termin składania ofert / wniosków: 2012-05-07 09:45:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-05-07 10:00:00

Ogłoszono dnia: 2012-03-19 przez Tomasz Gembara

Treść:

GMINA ŻARY o statusie miejskim
68-200 Żary, Rynek 1-5
tel./fax 68/470-83-90
 
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:

”Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 9.600.000,00 zł”
1.    Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości powyżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2.    Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu           19 marca 2012 r.
3.    Treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami dostępna jest do upływu terminu składania ofert na stronie internetowej www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzary. SIWZ w wersji papierowej można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27 lub drogą pocztową po dokonaniu wpłaty na konto Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 91 1090 2561 0000 0006 4200 0089 (cena SIWZ 50,00 zł).
4.    Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 9.600.000,00 zł (słownie: dziewięć milionów sześćset tysięcy złotych) z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu gminy Żary o statusie miejskim i spłatę zaciągniętych wcześniej pożyczek i kredytów.
Kredyt udzielony i spłacony będzie w złotych polskich. Kredyt będzie zaciągnięty wg potrzeb Kredytobiorcy.
5.    Nomenklatura:
CPV: 66113000
6.    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7.    Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
8.    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.).
9.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
1)    Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych
a)    posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Opis sposobu dokonania przez Zamawiającego oceny spełnienia niniejszego warunku
Warunek posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego na  prowadzenie działalności bankowej, o której mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002r., Nr 72, poz. 665 z późn. zm.), a w przypadku gdy wykonawca nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego – innym równoważnym dokumentem.
b)     posiadają wiedzę i doświadczenie
c)    dysponują odpowiednim potencjałem technicznym
d)    znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
e)    dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
2)      Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje   zawarte w dokumentach określonych w ust. 5 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
10.    Dokumenty i oświadczenia jakie winien dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
1)    Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg Załącznika nr 2 do oferty.
2)    zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na  prowadzenie działalności bankowej, o której mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002r., Nr 72, poz. 665 z późn. zm.), a w przypadku gdy wykonawca nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego – inny równoważny dokument.
3)    Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, wg Załącznika nr 3 do oferty.
4)    Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pk. 2 ustawy, wystawiony  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.
5)    Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6)    Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7)    Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8)    Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
11.    W przypadku oferty składanej przez Wykonawcę posiadającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1)    Zamiast dokumentów, o którym mowa w ust. 10 pkt. 4-7 należy załączyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)    nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości
b)    nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c)    nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
2)    Zamiast dokumentów, o którym mowa w ust. 10 pkt. 8 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą,  w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
3)    Dokumenty, o których mowa w ust. 11 pkt. 1) lit. a) i c) oraz pkt. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 11 pkt. 1) lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4)    Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 11 pkt. 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z zachowaniem terminów, o których mowa w ust. 11 pkt. 3.
5)    Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
12.    Wykonawca musi przed przystąpieniem do przetargu wnieść wadium w wysokości 80.000,00 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy złotych  00/100 ).
1)    Wadium może być wniesione w:
-    pieniądzu,
-    poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-    gwarancjach bankowych,
-    gwarancjach ubezpieczeniowych,
-    poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [Dz. U. z 2007 r. Nr 42,  poz. 275]
2)    Zamawiający dokona zwrotu wniesionego wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1-4 ustawy prawo  zamówień publicznych.
3)    Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy prawo  zamówień publicznych.
4)    Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 3 ustawy.
5)    Wadium w formie pieniężnej należy przelać na konto Zamawiającego pod nazwą: Urząd Miejski w Żarach
             Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 64 10902561 0000 0006 4200 0090,
6)    Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego, z uwzględnieniem terminu składania ofert.
7)    Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub oryginał dokumentu stanowiącego akceptowalną formę wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 27 przed terminem przewidzianym do składania ofert.
8)    Nie zabezpieczenie Oferty akceptowalną formą wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
13.    Kryterium oceny ofert:
     Cena oferty- 100 %
14.    Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Żarach, Rynek 1-5, 68 – 200 Żary, Wydział Zamówień Publicznych, Inwestycji i Remontów (pokój nr 27), w poniedziałek w godzinach 800-1600 oraz od wtorku do piątku w godzinach 7.30-15.30.
15.    Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
16.    Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.                   
17.    Oferty należy składać w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
18.    Termin realizacji zamówienia: spłata ostatniej raty zobowiązania wobec banku – 31 grudnia 2021 rok.
19.    Termin składania ofert upływa dnia: 07 maja 2012 r., godz. 9.45
20.    Otwarcie ofert nastąpi dnia: 07 maja 2012 r. godz. 10.00
21.    Termin związania ofertą – 60 dni.
22.    Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:  nie dotyczy
« powrót do poprzedniej strony