Archiwum
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Remont wewnętrznych pomieszczeń Ratusza w Żarach”Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Remont wewnętrznych pomieszczeń Ratusza w Żarach”Szczegóły informacji
„Remont wewnętrznych pomieszczeń Ratusza w Żarach”
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Przetarg
Zamawiający: Gmina Żary o statusie miejskim
Nr UZP: nie dotyczy
Ogłoszono dnia: 2010-07-08 przez Marlena Ilczyszyn
Treść:
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy prawo Zamówień Publicznych
Gmina Żary o statusie miejskim
Rynek 1-5
68 – 200 Żary
tel. (68) 470-83-48
fax. (68) 470-83-90
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYBÓR WYKONAWCY
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
„Remont wewnętrznych pomieszczeń Ratusza w Żarach”
o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy prawo Zamówień Publicznych
Gmina Żary o statusie miejskim
Rynek 1-5
68 – 200 Żary
tel. (68) 470-83-48
fax. (68) 470-83-90
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYBÓR WYKONAWCY
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
„Remont wewnętrznych pomieszczeń Ratusza w Żarach”
1. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Ogłoszenie o przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22.07.2010r.
3. Treść SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość dostępna jest do upływu terminu składania ofert (ust.16 pkt. 2) SIWZ) pod adresem ftp://ftp.um.zary.pl.
4. SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość w wersji papierowej można nabyć bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego lub na pisemny wniosek z prośbą o przesłanie SIWZ, dokonując uprzednio wpłaty na konto Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 91 1090 2561 0000 0006 4200 0089. (Cena SIWZ 50,00 zł + podatek VAT)
5. Opis przedmiotu zamówienia - Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót remontowych ( ogólnobudowlanych, instalacji c.o. i instalacji elektrycznej) w pomieszczeniach budynku ratusza w Żarach zniszczonych w następstwie pożaru obiektu.
6. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót – rozdział V SIWZ
7. Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień:
Główny przedmiot: CPV: 45.45.30.00-7 – Roboty remontowe i renowacyjne
CPV: 45.31.12.00-2 – Instalacje elektryczne
CPV: 45.33.11.00-7 – Instalacje centralnego ogrzewania
8. Prace będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane na podstawie szczegółowej umowy przestawionej w rozdziale IV SIWZ.
9. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
10. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, ze zmianami).
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
14. Warunki, których spełnienie wymagane jest od Wykonawców:
1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym ,
d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
.15. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w ust. 5 Instrukcji dla Wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1) i 2) spowoduje wykluczenie wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
16. Wymagania dotyczące wadium.
1) Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 3.000 zł. (słownie: trzy tysiące złotych, 00/100).
2) Wadium może być wniesione w:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275]
3) Zamawiający dokona zwrotu wniesionego wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych.
4) Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy prawo zamówień publicznych.
5) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 3 ustawy.
6) Wadium w formie pieniężnej należy przelać na konto Zamawiającego pod nazwą: Urząd Miejski w Żarach
Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 64 10902561 0000 0006 4200 0090,
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego, z uwzględnieniem terminu składania ofert.
7) Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub oryginał dokumentu stanowiącego akceptowalną formę wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 33 przed terminem przewidzianym do składania ofert.
8) Nie zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
17. Kryterium oceny ofert:
1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierować następującym kryterium:
cena ryczałtowa brutto „C”..................................................................... 100 %
2) Przy ocenie kryterium „cena ryczałtowa brutto C” zostanie zastosowany wzór:
cena ryczałtowa brutto najniższa
„C” = ----------------------------------------------------- x 100 x 100 %
cena ryczałtowa brutto badanej oferty
3) Maksymalna ilość punktów przyznanych jednej ofercie wynosi 100 punktów. Punkty wylicza się z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
18. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 33 – Wydział Zamówień Publicznych, Inwestycji i Remontów - Urząd Miejski w Żarach, Rynek 1-5, 68-200 Żary
19. Oferty należy składać w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
20. Termin realizacji zamówienia: Zamówienie należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie do 30.09.2010 roku, przy czym Etap I (pomieszczenia na parterze) do 31.08.2010 r.
21. Termin składania ofert upływa dnia: 22 lipca 2010 r., godz. 13:45
22. Otwarcie ofert nastąpi dnia: 22 lipca 2010r. godz. 14:00 w siedzibie Zamawiającego, pokój 18.
23. Termin związania ofertą – 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
24. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
GMINA ŻARY o statusie miejskim
68-200 Żary, Rynek 1-5
tel.068/470-83-75, fax 068/470-83-90
68-200 Żary, Rynek 1-5
tel.068/470-83-75, fax 068/470-83-90
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W POSTĘPOWANIU PROWADZONYM
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
ustawy Prawo Zamówień Publicznych
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
ustawy Prawo Zamówień Publicznych
OGŁASZA, IŻ W PRZEPROWADZONYM POSTĘPOWANIU NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
„Remont wewnętrznych pomieszczeń Ratusza w Żarach”
WYBRANO OFERTĘ FIRMY:
ARKUSZBUD Zakład Ogólnobudowlany
Dariusz Arkuszewski
ul. Podchorążych 12, 68-200 Żary
Dariusz Arkuszewski
ul. Podchorążych 12, 68-200 Żary
za:
cenę ryczałtową brutto: 130.406,67 zł
UZASADNIENIE WYBORU
Oferta spełnia wymagania ustawy Prawo zamówień Publicznych i Zamawiającego określone w SIWZ, nie podlega odrzuceniu, ofercie przyznano 100,00 pkt., a zaoferowana cena ryczałtowa brutto Wykonawcy nie przekracza kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Oferta spełnia wymagania ustawy Prawo zamówień Publicznych i Zamawiającego określone w SIWZ, nie podlega odrzuceniu, ofercie przyznano 100,00 pkt., a zaoferowana cena ryczałtowa brutto Wykonawcy nie przekracza kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Punktacja pozostałych ofert obliczona wg kryterium „cena oferty brutto” określonego w SIWZ przedstawia się następująco:
Numer Nazwa Liczba pkt
oferty Wykonawcy
oferty Wykonawcy
2 Zakład Ogólnobudowlany 90,59
Żary Sp. z o.o.
ul. Zwycięzców 5, 68-200 Żary
Żary Sp. z o.o.
ul. Zwycięzców 5, 68-200 Żary
Gmina Żary o statusie miejskim
68-200 Żary, Rynek 1-5
tel./fax 068/470-83-90
68-200 Żary, Rynek 1-5
tel./fax 068/470-83-90
BURMISTRZ MIASTA ŻARY
OGŁASZA, IŻ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.
OGŁASZA, IŻ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.
”Remont wewnętrznych pomieszczeń Ratusza w Żarach”
w dniu 29 lipca 2010r. zawarto umowę z firmą:
Arkuszbud Zakład Ogólnobudowlany
Dariusz Arkuszewski
ul. Podchorążych 12
68 – 200 Żary
Dariusz Arkuszewski
ul. Podchorążych 12
68 – 200 Żary
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Remont wewnętrznych pomieszczeń Ratusza w Żarach”Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Remont wewnętrznych pomieszczeń Ratusza w Żarach”
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Żary |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marlena Ilczyszyn |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2010-07-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marlena Ilczyszyn |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2010-07-08 14:37:10 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2010-07-08 14:40:06 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2010-07-08 00:00:00 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1259 raz(y) |