ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Ustalenie prawa do dodatku mieszkaniowegoDrukuj informacjęSprawa: Ustalenie prawa do dodatku mieszkaniowego

Szczegóły informacji

Ustalenie prawa do dodatku mieszkaniowego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Spraw Społecznych

Ogłoszono dnia: 2005-09-09 10:26:42

Termin załatwienia

postępowanie w sprawie przyznania dodatku mieszkaniowego kończy się wydaniem decyzji administracyjnej w terminie 30 dni od daty złożenia wniosku

Osoba kontaktowa

Dorota Wypych

Miejsce załatwienia

Pokój Nr 6A, BOM wejścia B i C

Telefon kontaktowy

47 08 303

Miejsce odbioru

Pokój Nr 6A, BOM wejścia B i C

Wymagane Dokumenty

1. Sprawa:
ustalenie prawa do dodatku mieszkaniowego
2. Wymagane dokumenty:
wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego (załączniki) oraz deklaracja o wysokości dochodów
3. Opłata – brak
4. Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Miejski: Biuro Obsługi Mieszkańca - stanowisko nr 10, wejście B
5. Termin załatwienia sprawy:
postępowanie w sprawie przyznania dodatku mieszkaniowego kończy się wydaniem decyzji administracyjnej w terminie 30 dni od daty złożenia wniosku
6. Komórka odpowiedzialna:
Wydział Spraw Społecznych
7. Tryb odwoławczy:
od decyzji przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze w terminie 14 dni od daty jej otrzymania za pośrednictwem Burmistrza Miasta Żary
8. Podstawa prawna:
ustawa z dnia 21 czerwca 2001r. o dodatkach mieszkaniowych (Dz. U. z 2001r. nr 71, poz. 734 ze zm.)

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony