ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Uzupełnienie treści aktu stanu cywilnegoDrukuj informacjęSprawa: Uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego

Szczegóły informacji

Uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Urząd Stanu Cywilnego

Ogłoszono dnia: 2005-08-05 15:11:18

Termin załatwienia

do 14 dni

Osoba kontaktowa

Kierownik USC Grażyna Jasińska

Miejsce załatwienia

202c

Telefon kontaktowy

(68) 470 83 10, tel. i fax. (68) 470 83 26

Adres e-mail

Błąd!

Sposób załatwienia

po uzupełnieniu aktu stanu cywilnego wydaje się jeden odpis zupełny aktu stanu cywilnego.

Miejsce odbioru

202c

Wymagane Dokumenty

  • dokument tożsamości (dowód osobisty lub paszport)
  • wypełniony  wniosek o uzupełnienie aktu

Opłaty

39 zł

Tryb odwoławczy

odwołanie do Wojewody Lubuskiego w terminie 14 dni od otrzymania decyzji. odmownej

Uwagi

  • akt stanu cywilnego, który nie zawiera wszystkich wymaganych danych, uzupełnia kierownik urzędu stanu cywilnego, który go sporządził, na podstawie innych aktów stanu cywilnego, akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego prowadzonych dla tego aktu i innych dokumentów mających wpływ na stan cywilny osoby.

Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego, Dz. U. z 2014 r. poz. 1741, 1888 ze zm.
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej Dz.U. z 2014 r. poz. 1628 ze zm.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony