Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: ZEZWOLENIE NA PRZEPROWADZENIE IMPREZY MASOWEJDrukuj informacjęSprawa: ZEZWOLENIE NA PRZEPROWADZENIE IMPREZY MASOWEJSzczegóły informacji
ZEZWOLENIE NA PRZEPROWADZENIE IMPREZY MASOWEJ
Wydział: Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego
Ogłoszono dnia: 2005-05-23 11:27:25
Termin załatwienia
14 dni
Osoba kontaktowa
Ewa Chicheł
Miejsce załatwienia
Telefon kontaktowy
470 83-30
Miejsce odbioru
Wymagane Dokumenty
I. Wniosek o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej złożony nie później niż 30 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy
2) nazwę imprezy masowej,
3) określenie rodzaju imprezy masowej
4) miejsce jej przeprowadzenia,
5) datę oraz czas jej rozpoczęcia i zakończenia
6) nazwisko i telefon osoby reprezentującej organizatora do kontaktu z osobą przygotowującą zezwolenie,
7) dane kierownika ds. bezpieczeństwa,
8) przewidywane zagrożenia bezpieczeństwa
II. Wymagane załączniki:
1) graficzny plan obiektu (terenu), na którym ma być przeprowadzona impreza masowa, wraz z jego opisem zawierający:
a) oznaczenie dróg dojścia i rozchodzenia się osób uczestniczących w imprezie, dróg ewakuacyjnych i dróg dojazdowych dla pojazdów służb ratowniczych i Policji,
b) oznaczenie punktów pomocy medycznej, punktów czerpalnych wody do picia i do celów przeciwpożarowych oraz punktów informacyjnych,
c) oznaczenie lokalizacji hydrantów przeciwpożarowych, zaworów, przyłączy wody, gazu i energii elektrycznej oraz innych elementów mających wpływ na bezpieczeństwo użytkowników obiektu lub terenu,
d) informacje o rozmieszczeniu służb porządkowych oraz służb informacyjnych,rozmieszczeniu osób uczestniczących w imprezie masowej i ewentualnym rozdzieleniu ich według sektorów oraz o rozmieszczeniu punktów gastronomicznych i sanitariatów
2) Instrukcja postępowania w przypadku powstania pożaru lub miejscowego zagrożenia w miejscu i w czasie trwania imprezy masowej, złożona nie później niż na 14 dni przed terminem rozpoczęcia imprezy.
3) Terminarz rozgrywek meczów piłki nożnej lub terminarz innych imprez masowych – w przypadku imprez masowych organizowanych cyklicznie.
4) Informacja o :
a) liczbie miejsc dla osób na imprezie masowej.
b) przewidywanych zagrożeniach bezpieczeństwa i porządku publicznego,
c) liczbie, organizacji, oznakowaniu, wyposażeniu i sposobie rozmieszczenia służby porządkowej oraz służby informacyjnej;
5) Osobie wyznaczonej na kierownika do spraw bezpieczeństwa, w tym jego dane obejmujące: imię , nazwisko, numer PESEL, numer i datę wydania zaświadczenia i ukończeniu kursu dla kierowników do spraw bezpieczeństwa imprez masowych, a w przypadku imprezy masowej podwyższonego ryzyka dodatkowo numer i datę wydania licencji pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia;
6) informację o sposobie zapewnienia identyfikacji osób biorących udział w imprezie masowej – w przypadku meczy piłki nożnej lub imprezy masowej podwyższonego ryzyka;
7) informacje o zainstalowanych urządzeniach rejestrujących obraz i dźwięk.
8) informację o powiadomieniu Komendanta Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej,
9) Opinię Komendanta Powiatowego Policji , Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej i Powiatowego Inspektora Sanitarnego, Kierownika jednostki organizacyjnej pomocy doraźnej (Pogotowia Ratunkowego) – nie później niż na 14 dni przed rozpoczęciem imprezy masowej.