ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁYDrukuj informacjęSprawa: ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁY

Szczegóły informacji

ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁY

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego

Ogłoszono dnia: 2005-05-23 10:19:31

Termin załatwienia

niezwłocznie, bez zbędnej zwłoki

Osoba kontaktowa

Jolanta Wojciechowska, Beata Marciniak

Miejsce załatwienia

Biuro Obsługi Mieszkańców, wejście B

Telefon kontaktowy

470 83-66, 470 83-36

Adres e-mail

Błąd!

Miejsce odbioru

Biuro Obsługi Mieszkańców, wejście B

Wymagane Dokumenty

- dowód osobisty, w uzasadnionych przypadkach inny dokument stwierdzający tożsamość osoby meldującej się
- osoba niepełnoletnia,  nie posiadająca dokumentu stwierdzającego tożsamość przedstawia odpis skrócony aktu urodzenia
- wypełniony i podpisany druk zgłoszenia pobytu stałego
- pełnomocnictwo, w przypadku dokonania czynności zameldowania za pośrednictwem pełnomocnika
- dowód osobisty lub w uzasadnionych przypadkach inny dokument pozwalający ustalić tożsamość pełnomocnika
- potwierdzenie pobytu w lokalu dokonane przez właściciela lub inny podmiot  dysponujący tytułem prawnym do tego lokalu
  w formie czytelnego podpisu na druku meldunkowym z oznaczeniem daty jego złożenia
- dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna, orzeczenie sądu
   lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu)

Czas realizacji

niezwłocznie

Opłaty

bez opłat

Tryb odwoławczy

nie dotyczy

Uwagi

osoba przebywająca na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest obowiązana zameldować się w miejscu pobytu stałego najpóźniej  w 30 dniu, licząc od dnia przybycia do tego miejsca

Podstawa prawna

-  art. 9 ust. 1, art. 10, art. 11 ust. 2, art. 12 ust.2  ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006 r.
   Nr 139, poz. 993 ze zm.)
- rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 19 grudnia 2012 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do
   zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych
   (Dz. U. z 2012 r., poz.1475)
- art. 33 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071)

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony