ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD MIEJSKI W ŻARACH
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: UDOSTĘPNIANIE DANYCH OSOBOWYCHDrukuj informacjęSprawa: UDOSTĘPNIANIE DANYCH OSOBOWYCH

Szczegóły informacji

UDOSTĘPNIANIE DANYCH OSOBOWYCH

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego

Ogłoszono dnia: 2005-05-23 11:13:29

Termin załatwienia

7-30 dni

Osoba kontaktowa

Jolanta Wojciechowska, Beata Marciniak

Miejsce załatwienia

Biuro Obsługi Mieszkańców - parter, wejście B, stanowiska 3 i 5

Telefon kontaktowy

68 470 83 66 lub 68 470 83 36

Adres e-mail

jolanta.wojciechowska@um.zary.pl; beata.marciniak@um.zary.pl

Sposób załatwienia

pisemnie

Miejsce odbioru

doręczenie na adres wnioskodawcy

Wymagane Dokumenty

  • wypełniony wniosek o udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców, rejestru zamieszkania cudzoziemców oraz rejestru pesel lub  rejestru dowodów osobistych (wskazanie interesu prawnego, faktycznego)
  • pełnomocnictwo w przypadku działania przez pełnomocnika
  • dowód opłaty za informację jednostkową
  • dowód opłaty za pełnomocnictwo
 

Czas realizacji

- bez zbędnej zwłoki, niezwłocznie – dane jednostkowe
- wydruki szczególnie skomplikowane  od 7 – 30 dni

Opłaty

- opłatę w wysokości 31 zł za jednostkową informację adresową wnosi się przed złożeniem wniosku o udostępnienie danych
- opłatę za przekazane dane dla celów badawczych, statystycznych, badania opinii publicznej lub rynku a także weryfikację danych, wnosi się w terminie 7 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania organu udostępniającego dane
- opłata za pełnomocnictwo – 17 zł (w przypadku działania przez pełnomocnika)
- konto: PKO BP SA o numerze: 21 10205402 0000 0302 0313 9037

Tryb odwoławczy

od decyzji o odmowie udostępnienia danych przysługuje odwołanie za pośrednictwem Burmistrza Miasta do Wojewody Lubuskiego w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji

Uwagi

Dane mogą być udostępnione:
 
- osobom i jednostkom organizacyjnym – jeżeli wykażą w tym interes prawny
- jednostkom organizacyjnym – jeżeli po ich wykorzystaniu w celach badawczych, statystycznych, badaniach opinii publicznej lub rynku dane te zostaną poddane modyfikacji, która nie  pozwoli na ustalenie tożsamości osób, których dane dotyczą
- innym osobom i podmiotom – jeżeli uwiarygodnią one interes faktyczny w otrzymaniu danych i za zgodą osób, których dane dotyczą
- w celu identyfikacji właściwej osoby należy we wniosku podać jak najwięcej danych (imiona rodziców, data urodzenia, PESEL itp.)

Podstawa prawna

- art. 46 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności  (Dz.U.2010.217.1427 ze zm.)
- art. 72 ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych

Załączniki

  • WNIOSEK (DOC, 55 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 0000-00-00 00:00:00 | Data wytworzenia informacji: -0001-11-30 | WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE DANYCH Z EWIDENCJI LUDNOŚCI, ZBIORU PESEL ORAZ EWIDENCJI WYDANYCH I UNIEWAŻNIONYCH DOWODÓW OSOBISTYCH*
« powrót do poprzedniej strony