ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: WYDANIE POŚWIADCZENIA ZAMELDOWANIADrukuj informacjęSprawa: WYDANIE POŚWIADCZENIA ZAMELDOWANIA

Szczegóły informacji

WYDANIE POŚWIADCZENIA ZAMELDOWANIA

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego

Ogłoszono dnia: 2005-05-23 11:13:33

Termin załatwienia

-

Osoba kontaktowa

Jolanta Wojciechowska

Miejsce załatwienia



Pokoje Nr 2, 3, BOM wejście B



Telefon kontaktowy

470 83-66

Miejsce odbioru



Pokoje Nr 2, 3, BOM wejście B



Wymagane Dokumenty

Wymagane dokumenty:
  • należy złożyć podanie o wydanie zaświadczenia.
 
Miejsce złożenia dokumentów/ załatwienia sprawy: Biuro Obsługi Mieszkańca - parter
 
Komórka odpowiedzialna za załatwienie sprawy : Wydział Spraw Obywatelskich.
 
Tryb Odwoławczy: nie dotyczy.
 
Podstawa Prawna:
  • ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006 r. Nr 139 poz. 993 ze zm.),
  • rozporządzenie MSWiA z dnia 27.12.2010 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych (Dz. U. z 2010 r. Nr 257, poz. 1743)
 
Uwagi:
Przy urzędniku potwierdza się odbiór zaświadczenia. Informacje i wyjaśnienia - Biuro Obsługi Mieszkańca - parter.

Czas realizacji

bezpośrednio przy składaniu podania

Opłaty

opłata skarbowa: 17 zł za zaświadczenie.
« powrót do poprzedniej strony