Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Zasady rejestracji, zmian w rejestrze i wykreślenia z rejestru żłobka i klubu dziecięcegoDrukuj informacjęSprawa: Zasady rejestracji, zmian w rejestrze i wykreślenia z rejestru żłobka i klubu dziecięcegoSzczegóły informacji
Zasady rejestracji, zmian w rejestrze i wykreślenia z rejestru żłobka i klubu dziecięcego
Wydział: Spraw Społecznych
Ogłoszono dnia: 2011-04-18 15:14:54
Termin załatwienia
Wydanie zaświadczenia o wpisie do Rejestru żłobków i klubów dziecięcych następuje w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku wraz z kompletem dokumentów. Zaświadczenie przesłane jest w formie elektronicznej.
Osoba kontaktowa
Krystyna Kozłowska, Joanna Harasim
Miejsce załatwienia
Złożenie dokumentów następuje w postaci elektronicznej przy użyciu:
- profilu zaufanego poprzez elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej
- popisu elektronicznego (kwalifikowanego) wysyłanych na adres skrzynki podawczej na właściwym formularzu (https://empatia.mpips.gov.pl/).
|
Telefon kontaktowy
(068) 470 83 71, (068) 470 83 47
Adres e-mail
Błąd!
Sposób załatwienia
Zasady dokonywania wpisu do Rejestru:
Burmistrz miasta dokonuje wpisu do rejestru na podstawie wniosku o wpis do rejestru złożonego przez podmiot zamierzający prowadzić żłobek lub klub dziecięcy.
Do wniosku o wpis do rejestru należy dołączyć w formie elektronicznej:
Do wniosku dołącza się:
Burmistrz Miasta wydaje zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru w terminie 7 dni od złożenia wniosku (drogą elektroniczną). Po dokonaniu wpisu do rejestru burmistrz miasta, w terminie 3 dni od dokonaniu wpisu, umożliwia podmiotowi prowadzącemu żłobek lub klub dziecięcy dostęp do systemu teleinformatycznego, w zakresie dotyczącym:
1) dokonywania przez podmiot wpisany do rejestru samodzielnych zmian danych lub informacji, o których mowa w art. 27 ust. 4 pkt 5,6,8 i 10 ustawy z dnia 4 lutego 2011r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz.U. z 2016r., poz. 157 ze zm.);
2) sporządzania i przekazywania sprawozdań, o których mowa w art. 64 ust. 1 w/w ustawy.
Zasady dokonywania zmian w Rejestrze:
W przypadku zmian danych lub informacji zawartych w rejestrze podmiot wpisany do rejestru jest zobowiązany do:
1) wystąpienia, w terminie 14 dni od dnia zaistnienia zmian, do organu prowadzącego rejestr z wnioskiem o zmianę danych lub informacji – w przypadku danych lub informacji, o których mowa w art. 27 ust. 4 pkt 1-4, 7 i 9 ustawy; 2) dokonania zmian, w terminie 3 dni od dnia zaistnienia, za pośrednictwem systemu teleinformatycznego – w przypadku danych lub informacji, o których mowa w art. 27 ust. 4 pkt 5,6,8 i 10 w/w ustawy.
Zasady wykreślania z Rejestru:
Wykreślenie z rejestru następuje w przypadku:
Dokumenty (wniosek o wpis, wniosek o wykreślenie, informacja o zmianie danych zawartych w rejestrze) składane wyłącznie w formie elektronicznej za pośrednictwem systemu teleinformatycznego (https://empatia.mpips.gov.pl/).
Wnioski składane są zgodnie z wzorami określonymi przez ministra właściwego do spraw rodziny zamieszczonymi w systemie teleinformatycznym.
|
Miejsce odbioru
Zaświadczenia wydawane są w formie elektronicznej
Wymagane Dokumenty
Wpis do Rejestru żłobków i klubów dziecięcych następuje na podstawie art. 28 ustawy z dnia 4 lutego 2011r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz.U. z 2016r., poz. 157 ze zm.). Dokumentacja związana z wpisem, zmianą wpisu czy wykreślenia przekazywana jest wyłącznie w formie elektronicznej za pomocą systemu teleinformatycznego.
|
Czas realizacji
Wydanie zaświadczenia o wpisie do Rejestru żłobków i klubów dziecięcych następuje w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku wraz z kompletem dokumentów. Zaświadczenie przesłane jest w formie elektronicznej.
Opłaty
Zgodnie z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 4 lutego 2011r. o opiece nad dziećmi do lat 3 (Dz. U. z 2016r., poz. 157 ze zm.) oraz § 1 Uchwały NR VII/91/11 Rady Miejskiej w Żarach z dnia 20.04.2011r. w sprawie ustalenie wysokości opłat za wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych wpis do rejestru podlega opłacie wysokości 300,00 zł.
Tryb odwoławczy
Na odmowę wpisu do rejestru oraz wykreślenie z rejestru stronie przysługuje prawo do wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze za pośrednictwem Burmistrza Miasta Żary.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 4 lutego 2011r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz.U. z 2016r. poz. 157 ze zm.)
Pobierz dane XMLSprawa: Zasady rejestracji, zmian w rejestrze i wykreślenia z rejestru żłobka i klubu dziecięcegoDrukuj informacjęSprawa: Zasady rejestracji, zmian w rejestrze i wykreślenia z rejestru żłobka i klubu dziecięcego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Żary |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Joanna Harasim |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-12-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Harasim |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-04-18 15:14:44 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Joanna Harasim |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-04-18 15:14:54 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Joanna Harasim |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-01-24 13:47:41 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 6319 raz(y) |