Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD MIEJSKI W ŻARACH
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2006-02-28 07:51:15 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości przekraczającej
wyrażoną w złotych równowartość kwoty 130.000 EURO
Gmina Żary o statusie miejskim, Rynek 1-5,
tel. (0-68) 36-34-374 fax. 363-43-90
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
„BIEŻĄCE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W MIEŚCIE ŻARY”
1. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27 lub pocztą po wcześniejszym dokonaniu wpłaty na konto Zamawiającego pod nazwą: Urząd Miejski w Żarach, Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 91 10 90 2561 0000 0006 4200 0090 i przesłaniu potwierdzenia wpłaty (cena SIWZ 20,00 zł.).
2. Opis przedmiotu zamówienia: Zakres robót do wykonania obejmuje:
a) utrzymanie czystości i porządku utwardzonych jezdni, chodników, parkingów, ulic miejskich wraz z opróżnianiem i wywozem nieczystości stałych z pojemników (koszy na śmieci) usytuowanych w danych strefach oraz ich utrzymanie w należytym stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym,
b) prace interwencyjne w ciągu całego okresu obowiązywania umowy m.in.: likwidacja dzikich wysypisk, polewanie ulic i placów w czasie upałów, odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zbieranie i transport zwłok bezdomnych zwierząt i inne związane z utrzymaniem czystości w mieście.
3. Wspólny słownik zamówień: CPV: 90.20.00.00-9 Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
5. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.
6. Termin realizacji zamówienia – przedmiot zamówienia będzie realizowany do 31.09.2009 r.
7. Zamawiający zastrzega, iż będzie mógł dokonać zamówień uzupełniających do udzielonego zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 2004 r. Nr 19, poz.177, ze zm).
8. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający wymagania określone w SIWZ, m. in.:
a) Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zamówień polegających na bieżącym utrzymaniu czystości i porządku tj. zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie minimum 1 zadanie o zakresie odpowiadającym rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia,
b) Wykonawca musi posiadać odpowiedni potencjał techniczny i sprzęt (własny, użyczony lub dzierżawiony) wymagany do realizacji zadania.
c) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
d) Wykonawca musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z Ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 1996 r. Nr 132, poz. 622 z późniejszymi zmianami), chyba że Wykonawca na podstawie art. 7 ust. 5 w/w Ustawy nie ma obowiązku uzyskania zezwolenia.
e) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji finansowej gwarantującej realizację
zamówienia, tj.:
- średni roczny obrót w ciągu ostatnich 3 lat obrachunkowych powinien wynosić minimum 400 000 zł.,
- posiadać umowę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
8. Ocena spełnienia tych warunków dokonywana będzie na podstawie wymaganych dokumentów określonych w SIWZ na zasadzie „spełnia/nie spełnia”
9. Kryterium oceny ofert:
a. Miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe brutto (RI) - 70%
b. Cena jednostkowa robocizny (Cjr) - 10%
c. Cena sprzętu (Cs) - 20%
10. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27.
11. Termin składania ofert upływa dnia: 20.04.2006 r., godz. 945
12. Otwarcie ofert nastąpi dnia: 20.04.2006 r., godz. 1000
13. Termin związania ofertą – 30 dni.