Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD MIEJSKI W ŻARACH
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2005-10-26 11:40:37 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

BURMISTRZ MIASTA ŻARY OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY w Urzędzie Miejskim w Żarach - Wydział Spraw Społecznych

Akapit nr - brak tytułu

BURMISTRZ MIASTA ŻARY
68-200 ŻARY RYNEK 1-5
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
w Urzędzie Miejskim w Żarach
Wydział Spraw Społecznych
Referent ds. świadczeń rodzinnych – 2 osoby
1.Wymagania niezbędne:
a/ wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek administracja publiczna, prawo administracyjne lub inne kierunki humanistyczne-socjolog, politolog.
b/ umiejętność pracy na komputerze
2.Wymagania dodatkowe:
a/ doświadczenie w pracy w administracji publicznej
b/ mile widziana znajomość języków obcych
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a/ przyjmowanie wniosków w sprawie ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych i zaliczek alimentacyjnych,
b/ weryfikacja wniosków ,
c/ wydawanie decyzji administracyjych
4.Wymagane dokumenty:
a/ życiorys /CV/,
b/ list motywacyjny,
c/ kserokopie świadectw pracy
d/ kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie
e/ kwestionariusz osobowy,
f/ kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach szkoleniowych
   Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu-Punkt Informacyjno Podawczy pokój nr 1 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko referenta ds. świadczeń rodzinnych w terminie do dnia 9 listopada 2005 r. do godz. 15.00.
   Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego parter Ratusza.
Kwestionariusz osobowy