Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD MIEJSKI W ŻARACH
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2005-08-23 11:32:33 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60.000 EURO
Gmina Żary o statusie miejskim,
Rynek 1-5, Tel. (0-68) 36-34-348 fax (0-68) 36-34-390
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
„PROWADZENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA PN.: ZAGOSPODAROWANIE RYNKU W ŻARACH”
1. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27 lub drogą pocztową po dokonaniu wpłaty na konto Zamawiającego: Bank Zachodni S.A. , nr konta: 91 10902561 0000 0006 4200 0089. (cena SIWZ 20,00 zł.)
2. Przedmiot zamówienia dotyczy prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. „Zagospodarowanie Rynku w Żarach”, obejmującym m.in. przebudowę nawierzchni Rynku w Żarach, budowę fontanny, studni miejskiej, oświetlenia ulicznego, wprowadzenia elementów małej architektury. Szczegółowy zakres zadania jest opisany w SIWZ.
3. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
4. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.
5. Termin realizacji zamówienia – Przedmiot zamówienie będzie realizowany w okresie od przekazania placu budowy wykonawcy robót do czasu wygaśnięcia odpowiedzialności wykonawcy robót wynikających z gwarancji i rękojmi. Wymagany termin zakończenia inwestycji zgodnie z SIWZ na wykonawstwo robót to 31.10.2006 r.
6. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone na podstawie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający wymagania określone w SIWZ, m. in.:
a) Wykonawca składający ofertę musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzić działalność uprawniającą do wykonania niniejszego zamówienia
b) Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie w realizacji tego typu zamówień.
c) Wykonawca musi dysponować wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z prawa budowlanego do realizacji zamówienia – osoby uprawnione do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności:
- drogowej (I),
- konstrukcyjno – budowlanej (II)
lub konstrukcyjno – budowlanej z możliwością prowadzenia robót drogowych (zamiast I i II)
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
d) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji finansowej gwarantującej realizację zamówienia.
e) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
7. Kryterium oceny ofert: cena ryczałtowa brutto – 100 %
8. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27.
9. Termin składania ofert upływa dnia: 07.09.2005 r., godz. 11.45
10. Otwarcie ofert nastąpi dnia: 07.09.2005 r., godz. 12.00
11. Termin związania ofertą – 30 dni.