ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD MIEJSKI W ŻARACH
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2005-05-17 14:51:34 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości powyżej 60.000 EURO

Gmina Żary o statusie miejskim, Rynek 1-5,
tel. (0-68) 36-34-374 fax. 374-38-83

Ogłasza przetarg nieograniczony na wybór Wykonawcy przedmiotu zamówienia pN.:
„Budowa infrastruktury technicznej w strefie przemysłowej lotnisko w Żarach”

1. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27 lub drogą pocztową po dokonaniu wpłaty na konto Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 64 10902561 0000 0006 4200 0090. (cena SIWZ 30,00 zł.)
  • 1.1.1Opis przedmiotu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje budowę odcinka ul. Przemysłowej, w strefie przemysłowej LOTNISKO w Żarach od zjazdu z drogi krajowej Nr 12 do granic posesji hotelu „PARK”, który przebiega po nie urządzonym terenie byłego Lotniska wojskowego.
    Zakres robót obejmuje wykonanie:
    • CPV: 45.23.31.20-6
      wykonanie konstrukcji drogi i nawierzchni jezdni o szerokości 7.00 m,
    • CPV: 45.23.32.22-1
      wykonanie obustronnego chodnika dla pieszych o szerokości 1.50 m,
    • CPV: 45.23.31.62-2
      wykonanie obustronnej ścieżki rowerowej o szerokości 2.00 m,
    • CPV: 45.23.24.52-5
      wykonanie odwodnienia drogi
2. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.

3. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.

4. Termin realizacji zamówienia – 31.10.2005 r.

5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymagania określone w SIWZ, m.in.:
  • 5.1.Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zamówień polegających na budowie dróg o nawierzchni wykonanej z betonu asfaltowego wraz z budową odwodnienia i budową chodników i ścieżek rowerowych z kostki betonowej oraz sieci kanalizacji deszczowej tj. zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum 2 zadań o zakresie odpowiadającym rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia,
  • 5.2.Wykonawca musi posiadać odpowiednim potencjał techniczny i sprzęte (własny, użyczony lub dzierżawiony) do realizacji zadania, m.in.:
    • Koparka podsiębierna o poj. łyżki 0,60 m3 – 1 szt.
    • Spycharka gąsienicowa 74 kW (100 KM) – 1 szt.
    • Równiarka samojezdna 74 kW (100 KM) – 1 szt.
    • Walec statyczny samojezdny 10 t – 1 szt.
    • Walec statyczny ogumiony – 1 szt.
    • Walec wibracyjny samojezdny – 1 szt.
    • Rozkładarka mas bitumicznych o rozpiętości min. 7,0 m. – 1 szt.
    • Skraplarka do bitum. samojezdna – 1 szt.
    • Szczotka mechaniczna – 1 szt.
    • Ubijak spalinowy – 1 szt.
    • Samochód skrzyniowy – 1 szt.
    • Samochód samowyładowczy 5-10 t – 2 szt.
    • Żuraw samochodowy do 4,0 T – 1 szt.
    • Żuraw samojezdny kołowy 12-16 T – 1 szt.
    • Malowarka do znakowania dróg – 1 szt.
    • Piła do cięcia płytek – 1 szt.
    • wibrator powierzchniowy – 2 szt.
  • 5.3.Wykonawca musi dysponować wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi
    uprawnieniami wynikającymi z prawa budowlanego do realizacji zamówienia – osoby uprawnione do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności: 1) konstrukcyjno – budowlanej o specjalizacji drogowej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby pełniącej funkcje kierownika budowy,
  • 5.4.Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej realizację zamówienia, tj:
    • średni roczny obrót w ciągu ostatnich 3 lat obrachunkowych powinien wynosić minimum wartość 3 000 000,00 zł,
    • posiadać własne środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 100 000,00 zł,
    • posiadać umowę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
6.Kryterium oceny ofert: cena ryczałtowa brutto – 100 %
7.Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27.
8.Termin składania ofert upływa dnia: 08.07.2005 r., godz. 1145
9.Otwarcie ofert nastąpi dnia: 08.07.2005 r., godz. 1200
10.Termin związania ofertą – 60 dni.
« powrót do poprzedniej strony