ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD MIEJSKI W ŻARACH
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: ”Remont pomieszczeń po BZ WBK oraz toalet przy pok. nr 5 i Straży Miejskiej w budynku Ratusza”Drukuj informację Zamówienie publiczne: ”Remont pomieszczeń po BZ WBK oraz toalet przy pok. nr 5 i Straży Miejskiej w budynku Ratusza”

Szczegóły informacji

”Remont pomieszczeń po BZ WBK oraz toalet przy pok. nr 5 i Straży Miejskiej w budynku Ratusza”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Przetarg

Zamawiający: Gmina Żary o statusie miejskim

Nr UZP: nie dotyczy

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-08-21 00:00:00

Ogłoszono dnia: 2009-07-31 przez Anna lemańska

Treść:

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
GMINA ŻARY o statusie miejskim
68-200 Żary, Rynek 1-5
tel./fax 068/470-83-90
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
”Remont pomieszczeń po BZ WBK oraz toalet przy pok. nr 5 i Straży Miejskiej w budynku Ratusza”
1. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Ogłoszenie o przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 31.07.2009r.
3. Treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami dostępna jest do upływu terminu składania ofert na stronie internetowej www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzary . SIWZ w wersji papierowej można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27 lub drogą pocztową po dokonaniu wpłaty na konto Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 91 1090 2561 0000 0006 4200 0089 (cena SIWZ 50,00 zł + podatek VAT).
4. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje remont pomieszczeń po Banku Zachodnim WBK oraz remont toalet przy pokoju nr 5 i Straży Miejskiej znajdujących się na parterze budynku Ratusza.
Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z:
1) Dokumentacją projektową „Remont pomieszczeń po BZWBK i toalet przy pok. nr 5 oraz SM w budynku Ratusza”, opracowaną przez Zakład Usług Projektowo-Budowlanych „PROJ-BUD” Zbigniew Bohatkiewicz z siedzibą przy ul. Kusocińskiego 2 w Żarach, na którą składają się następujące opracowania:
a) Przedmiary robót - zakres Rozdziału V SIWZ.
b) Projekt Budowlany Wykonawczy - zakres Rozdziału VI SIWZ.
c) Opis techniczny wymiany instalacji elektrycznej - zakres Rozdziału VII SIWZ.
d) Rysunki: 1-Instalacja gniazd zasilających komputery, 2 – Tablica zasilania komputerów - zakres Rozdziału VIII SIWZ.
2) Wszelkimi uzgodnieniami i warunkami wydanymi na etapie opracowywania dokumentacji;
3) Decyzją – pozwolenie na budowę
4) Decyzją Konserwatora Zabytków
5. Nomenklatura
Podstawowy CPV: 45.45.30.00-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
CPV: 45.31.12.00-2 – Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
CPV: 45.33.20.00-3 – Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.).
9. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy tj.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o zakresie porównywalnym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. wykonali (rozpoczęli i zakończyli) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum jedno takie zadanie, którego minimalny zakres prac obejmował: roboty ogólnobudowlane, elektryczne oraz wykonanie instalacji kanalizacyjnej.
Zadanie musi być poparte dokumentami (np referencje, protokoły odbioru robót). Z dokumentów powinna wynikać informacja, że roboty zostały wykonane należycie.
c) dysponują wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z prawa budowlanego do realizacji zamówienia tj. osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającymi aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego o specjalności:
- konstrukcyjno – budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby pełniącej funkcje Kierownika Budowy posiadającego uprawnienia w specjalności konstrukcyjno – budowlanej.
d) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału
e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
f) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy.
g) przed przystąpieniem do przetargu wnieśli wadium w wysokości i miejscu określonych w pkt. 8 SIWZ
10. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt. 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
11. Wykonawca musi przed przystąpieniem do przetargu wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące złotych 00/100 ) w miejscu i sposobie określonym w pkt. 8 SIWZ.
12. Kryterium oceny ofert:
cena oferty- 100 %
13. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27, w poniedziałek w godzinach 8.00-16.00 oraz od wtorku do piątku w godzinach 7.30-15.30.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
16. Oferty należy składać w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
17. Termin realizacji zamówienia: 60 dni od dnia przekazania placu budowy
18. Termin składania ofert upływa dnia: 21 sierpnia 2009 r., godz. 11.45
19. Otwarcie ofert nastąpi dnia: 21 sierpnia 2009 r. godz. 12.00
20. Termin związania ofertą – 30 dni.
21. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
BURMISTRZ MIASTA ŻARY
OGŁASZA, IŻ W PRZEPROWADZONYM POSTĘPOWANIU NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.
„Remont pomieszczeń po BZ WBK oraz toalet przy pok. nr 5 i Straży Miejskiej w budynku Ratusza”
wybrano ofertę firmy:
Zakład Ogólnobudowlany Żary Sp. z o.o.
ul. Zwycięzców 5, 68-200 Żary
za:
- cenę netto: 126.649,22 zł
- podatek VAT: 22%
- cenę brutto: 154.512,05 zł
Uzasadnienie wyboru
Wybrana oferta spełnia wymagania ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Zamawiającego określone w SIWZ, nie podlega odrzuceniu i jest najkorzystniejsza po przeliczeniu według kryterium określonego w SIWZ, a zaoferowana przez Wykonawcę cena brutto, nie przekracza kwoty, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Ponadto informuję, że oferta nr 1 firmy: Przedsiębiorstwo „POLMAR” Marian Sienkiewicz, ul. Okulickiego 35, 65-559 Zielona Góra uzyskała 79,17 pkt
BURMISTRZ MIASTA ŻARY
OGŁASZA, IŻ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.
„Remont pomieszczeń po BZ WBK oraz toalet przy pok. nr 5 i Straży Miejskiej w budynku Ratusza”
w dniu 11 września 2009r. zawarta została umowa z:
Zakładem Ogólnobudowlanym Żary Sp. z o.o.
ul. Zwycięzców 5
68-200 Żary
za:
- cenę netto: 126.649,22 zł
- podatek VAT: 22%
- cenę brutto: 154.512,05 zł

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna lemańska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-07-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna lemańska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-07-31 12:06:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-07-31 12:07:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-07-31 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1160 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony