ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD MIEJSKI W ŻARACH
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Budowa boisk sportowych i bieżni lekkoatletycznej wraz z niezbędnymi urządzeniami i infrastrukturą techniczną w Gimnazjum nr 2 przy ul. Broni Pancernej 8 w Żarach”Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Budowa boisk sportowych i bieżni lekkoatletycznej wraz z niezbędnymi urządzeniami i infrastrukturą techniczną w Gimnazjum nr 2 przy ul. Broni Pancernej 8 w Żarach”

Szczegóły informacji

„Budowa boisk sportowych i bieżni lekkoatletycznej wraz z niezbędnymi urządzeniami i infrastrukturą techniczną w Gimnazjum nr 2 przy ul. Broni Pancernej 8 w Żarach”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Przetarg

Zamawiający: Gmina Żary o statusie miejskim

Nr UZP: nie dotyczy

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-05-29 00:00:00

Ogłoszono dnia: 2008-05-08 przez Tomasz Marciniak

Treść:

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Gmina Żary o statusie miejskim, Rynek 1-5,
tel. (0-68) 470-83-75 fax. 470-83-90
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:
„Budowa boisk sportowych i bieżni lekkoatletycznej wraz z niezbędnymi urządzeniami i infrastrukturą techniczną w Gimnazjum nr 2 przy ul. Broni Pancernej 8 w Żarach”
1. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08.05.2008r., na własnej stronie internetowej www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzary oraz tablicy ogłoszeń.
2. Treść niniejszej SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość dostępna jest do upływu terminu składania ofert (ust.12, pkt.2) SIWZ) na stronie internetowej www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzary,
1) SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość w wersji papierowej można nabyć bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego lub na pisemny wniosek z prośbą o przesłanie SIWZ dokonując uprzednio wpłaty w wysokości 20,00 zł + VAT na konto Zamawiającego: Urząd Miejski w Żarach, Bank Zachodni WBK S.A., nr konta: 91 1090 2561 0000 0006 4200 0089.
3. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i montaż:
1) boisko do gry w piłkę ręczną o wymiarach 20,07m x 42,00m (z poboczami) o nawierzchni z trawy syntetycznej,
2) boisko wielofunkcyjne o wym. 18,00m x 27,00m (piłka koszykowa), w tym piłka siatkowa wymiarach 9.00m x 18.00m o nawierzchni poliuretanowo – gumowej,
3) bieżnia 3 torowa o wymiarach 4,04m x 60,00 m (+ start i hamownia: 1,95 m, 13,11m) o nawierzchni poliuretanowo – gumowej,
4) skocznia o wymiarach 4,04m x 9,66m,
5) chodniki i opaski – 493,83 m2,
6) odwodnienie drenażowe w rozstawie co 10,00 m boiska do piłki ręcznej i boiska wielofunkcyjnego ( łączna długość drenażu 315,85 m ),
7) studnie kontrolne 3 szt.,
8) ogrodzenie wysokie – (do wysokości 2.00 m prefabrykowane, żelbetowe, od wysokości 2.00 m do 4,00 m z siatki powlekanej na słupach z profili zamkniętych 60/80/3 mm),
9) piłkochwytów i wyposażenia technicznego boisk,
10) renowacji istniejącego ogrodzenia i muru oporowego
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną budowy boisk sportowych i bieżni lekkoatletycznej w Gimnazjum Nr 2 przy ul. Broni Pancernej 8 w Żarach, opracowaną przez: PRACOWNIĘ PROJEKTOWO – USŁUGOWĄ „MAROKS” s.c., Śliwiński Mariusz, Śliwiński Oktawian, Serby, ul. Wiosenna 3, 67-200 Głogów, w skład której wchodzi:
1) Projekt budowlany,
2) Przedmiary robót,
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
5. Projekt budowlany, przedmiary robót, STWiOR o których mowa powyżej stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
6. Szczegółowy zakres robót określają załączone przedmiary robót stanowiące rozdział V SIWZ.
7. Nomenklatura zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
Główny Przedmiot: CPV: 45.21.42.00-2 – Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
8. Całość prac należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, należytą starannością oraz zasadami sztuki budowlanej.
9. Prace będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane na podstawie szczegółowej umowy.
10. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
11. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.).
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umów ramowych.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Wykonawca złoży tylko jedną ofertę, zawierającą jedną jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
16. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy.
2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji zamówień o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat (rozpoczął i wykonał) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie minimum 3 zadania, każde o zakresie obejmującym równocześnie:
a) budowę boisk sportowych o nawierzchni ze sztucznej trawy o powierzchni całkowitej min. 600 m2 (licząc z poboczami) na podkładzie mineralno-syntetycznym na podbudowie z kruszyw łamanych – wszystkie warstwy wraz z nawierzchnią przepuszczalne dla wody,
b) budowę boisk sportowych o nawierzchni syntetycznej poliuretanowo-gumowej o powierzchni całkowitej min. 400 m2, (licząc z poboczami) na podkładzie mineralno-syntetycznym na podbudowie z kruszyw łamanych – wszystkie warstwy wraz z nawierzchnią przepuszczalne dla wody,
c) budowę bieżni lekkoatletycznej o nawierzchni syntetycznej poliuretanowo-gumowej, min. 3-torowej i dł. min. 60,0 m(nie licząc pola przeznaczonego na start i wyhamowanie), na podkładzie mineralno-syntetycznym na podbudowie z kruszyw łamanych – wszystkie warstwy wraz z nawierzchnią przepuszczalne dla wody,
d) wyposażeniu obiektów sportowych w niezbędne urządzenia (tj. bramki, słupki, piłkochwyty itp.)
e) wykonaniu drenażu odwadniającego pod obiektami sportowymi,
f) wykonaniu chodników i opasek na nawierzchni z kostki betonowej typu „Polbruk” o powierzchni min. 300 m2,
Zadania muszą być poparte dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru robót, faktura końcowa wraz z kopią umowy) zwanymi dalej „referencjami”.
Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykazał się należytym doświadczeniem potrzebnym do realizacji niniejszego zamówienia, jeżeli łącznie z wymaganych przez Zamawiającego dokumentów tj.: wykazu robót (załącznik nr 3 do oferty) oraz referencji wynika informacja potwierdzająca spełnienie warunku określonego w pkt. 3)
4) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym (własnym, użyczonym lub dzierżawionym) wymaganym do realizacji zadania, w tym minimum:
Koparko – spycharka o poj. łyżki 0,15 m3 1 szt
Koparka przedsiębrana o poj. łyżki 0,4 m3 1 szt
Spycharka gąsienicowa 74 kW (100 KM) 1 szt
Samochód samowyładowczy 5t - 10 t 1 szt
Samochód skrzyniowy do 5t 1 szt
Walec samojezdny, wibracyjny 7,5 t 1 szt
Walec samojezdny, jednoosiowy 0,6 t 1 szt
Walec statyczny, samojezdny 1 szt
Równiarka samojezdna 74 kW (100 KM) 1 szt
Żuraw samochodowy 4t 1 szt
5) dysponują wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z Prawa budowlanego do realizacji zamówienia tj. osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie polegających na kierowaniu budową lub innymi robotami budowlanymi, posiadającymi aktualny wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego w specjalności:
a) drogowej,
b) konstrukcyjno – budowlanej
lub konstrukcyjno – budowlanej z możliwością prowadzenia robót drogowych (zamiast a i b),
6) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy
7) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca załączy oświadczenie wg Załącznika Nr 2 do oferty, o którym mowa w ust. 4 pkt.2) lit. b) Rozdziału I SIWZ.
8) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
9) przed przystąpieniem do przetargu wnieśli wadium w wysokości i miejscu określonych w ust. 8 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców.
17. Wymagania dodatkowe:
1) Wykonawca musi przyjąć obowiązki realizującego Przedmiot zamówienia, które podano we wzorze umowy (Rozdział IV SIWZ).
2) Wykonawca powinien zapoznać się z terenem objętym zamówieniem. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
3) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia tabeli elementów rozliczeniowych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do oferty, który uzupełniony przez Wykonawcę o ceny realizacji poszczególnych elementów- stanie się integralnym składnikiem umowy. Suma wynagrodzeń odpowiednio netto i brutto wynikających z poszczególnych pozycji tabeli elementów rozliczeniowych równać się musi zaoferowanej cenie ryczałtowej odpowiednio netto i brutto.
4) Zamawiający załącza do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Przedmiary robót (Rozdział V SIWZ), w którym zamawiający określa szczegółowo ilości poszczególnych rodzajów prac, które Wykonawca może wykorzystać w celu zapoznania się z rozmiarem prac i które powinny stanowić pomoc przy określeniu cen dla poszczególnych elementów robót określonych w tabeli elementów rozliczeniowych.
5) Wykonawca do składanej przez siebie oferty zobowiązany jest załączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia do montażu oferowanych nawierzchni sportowych oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane nawierzchnie właściwości i parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego a określonych w projekcie budowlanym stanowiącym Rozdział VI SIWZ. Na potwierdzenie tego warunku wykonawca załączy dokumenty wymagane w ust.4, pkt.3) SIWZ.
18. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia / nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w ust. 4 Instrukcji dla Wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
19. Wykonawca musi przed przystąpieniem do przetargu wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł .
Wadium może być wniesione w :
- Pieniądzu na konto Zamawiającego: Urząd Miejski w Żarach, Bank Zachodni WBK S.A.
Nr konta: 64 1090 2561 0000 0006 4200 0090
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.]
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego. Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub oryginał dokumentu stanowiącego akceptowalną formę wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 27 przed terminem przewidzianym do składania ofert.
20. Kryterium oceny ofert: Cena ryczałtowa brutto „C” – 100 %
21. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30.
22. Oferty należy składać w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
23. Termin realizacji zamówienia : Zamówienie należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie 90 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy.
24. Termin składania ofert upływa dnia: 29 maja 2008 r., godz. 13.45
25. Otwarcie ofert nastąpi dnia: 29 maja 2008 r. godz. 14.00
26. Termin związania ofertą – 30 dni
27. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

Żary, dnia 19.06.2008r.
GMINA ŻARY o statusie miejskim 68-200 Żary, Rynek 1-5
tel.068/470-83-75, fax 068/470-83-90
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W POSTĘPOWANIU PROWADZONYM W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych OGŁASZA, IŻ W PRZEPROWADZONYM POSTĘPOWANIU NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:

„BUDOWA BOISK SPORTOWA I BIEŻNI LEKKOATLETYCZNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNYMI URZĄDZENIAMI I INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ W GIMNAZJUM NR 2 PRZY UL. Broni Pancernej 8 w ŻARACH”

Wybrano ofertę : Konsorcjum firm: Lider: L&P Sp. jawna L.Kroczak, P.Młynek, A.Sowa, ul. Balwierska 1, 67-200 Głogów Partner: UNIPOL Sp. z o.o., ul. Duńska 73, 71-795 SZCZECIN za: wynagrodzenie netto: 532.114,90 zł podatek VAT: 117.065,28 zł wynagrodzenie brutto: 649.180,18 zł
UZASADNIENIE WYBORU
Oferta spełnia wymagania ustawy Prawo zamówień Publicznych i Zamawiającego określone w SIWZ, nie podlega odrzuceniu, jest najkorzystniejsza – przyznano ofercie 100,00 pkt a zaoferowana cena brutto Wykonawcy nie przekracza kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
GMINA ŻARY o statusie miejskim
68-200 Żary, Rynek 1-5 tel.068/470-83-75, fax 068/470-83-90
OGŁASZA, IŻ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA NA WYBÓR WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.:

„BUDOWA BOISK SPORTOWA I BIEŻNI LEKKOATLETYCZNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNYMI URZĄDZENIAMI I INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ W GIMNAZJUM NR 2 PRZY UL. BRONI PANCERNEJ 8 W ŻARACH”
W dniu 27.06.2007 r. zawarto umowę z:
Konsorcjum firm:
Lider: L&P Sp. jawna L. Kroczak, P. Młynek, A. Sowa, ul. Balwierska 1,
67-200 Głogów
Partner: UNIPOL Sp. z o.o.
71-795 Szczecin, ul. Duńska 73
za:
wynagrodzenie netto: 532.114,90 zł
podatek VAT: 117.065,28 zł
wynagrodzenie brutto: 649.180,18 zł

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Tomasz Marciniak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-05-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Marciniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-05-09 08:40:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-05-09 08:41:06
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-05-08 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1661 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony